Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι ταξιδιώτες επιστρέφουν στα τουριστικά πρακτορεία

tags :
Οι ταξιδιώτες επιστρέφουν στα τουριστικά πρακτορεία
Η έρευνα δείχνει ότι η επαγγελματική υποστήριξη είναι απαραίτητη για τα διεθνή ταξίδια
Μεγαλύτερη εξάρτηση των πελατών από ταξιδιωτικούς πράκτορες για υποστήριξη και διαβεβαίωση στα ταξίδια τους από ό, τι σε προ-Covid εποχές, αναδεικνύει νέα έρευνα της Amadeus.
Η έρευνα δείχνει ότι η επαγγελματική υποστήριξη είναι απαραίτητη για τα διεθνή ταξίδια.
Το 42% των ερωτηθέντων απαιτούν βοήθεια από πράκτορες για να περιηγηθούν στην πολυπλοκότητα της αγοράς και να παρέχουν πολλαπλές υπηρεσίες.

Τι ζητάνε οι πελάτες από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες

Πρόσθεσε ότι το ένα τρίτο αναζητά περισσότερες προτάσεις από έναν πράκτορα.
Το 40% θέλει περισσότερη υποστήριξη και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων από αυτούς.
Επίσης ζητούν αλληλεπίδραση με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού των πελατών.Το 39% θέλει τους πράκτορες να συνεργαστούν, να τους βοηθήσουν και να τους υποστηρίξουν σε όλες τις φάσεις του ταξιδιού.

H νέα μορφή των ταξιδιωτικών πρακτορείων

Σε omni-channel μετατρέπονται τα ταξιδιωτικά πρακτορεία σύμφωνα με την επικεφαλής ταξιδιωτικών πρακτορείων λιανικής της Amadeus. Ως εκ τούτου, η De Bono βλέπει το μελλοντικό μοντέλο υπηρεσίας για τους πράκτορες να μετατρέπονται σε κανάλι.
Αυτό σημαίνει ότι το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης των πελατών τους θα είναι τόσο με φυσική παρουσία όσο και Online.
Πρώτα είχαμε πλήρη εξυπηρέτηση και μετά self-service εξυπηρέτηση τα τελευταία χρόνια. Είναι το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης και ο πελάτης θα αποφασίζει ποιο κανάλι θα επιλέξει.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης