Επιχειρήσεις

Ανοίγουν οι τεχνικές προσφορές για την γραμμή 4 του Μετρό - Σε θέση μάχης ΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ

tags :
Ανοίγουν οι τεχνικές προσφορές για την γραμμή 4 του Μετρό - Σε θέση μάχης ΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ
Ανοίγουν οι τεχνικές προσφορές για την γραμμή 4 του Μετρό
Το πράσινο φως για να ξεκινήσει η επόμενη φάση του διαγωνισμού για το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, έδωσε το διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό στην επιτροπή του διαγωνισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες εντός των επόμενων 24ωρων αναμένεται να ξεκινήσει η εξέταση των τεχνικών προσφορών που έχουν υποβαλλει οι δύο κοινοπραξίες (ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport και ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy), για το έργο ύψους 1,8 δισ. ευρώ.
Όπως αναφέρουν πηγές που πρόσκεινται στην Αττικό Μετρό ο χρόνος ολοκλήρωσης εξαρτάται από τις προσφυγές που τυχόν υπάρξουν από τους υποψήφιους.
Τo έργο της γραμμής 4 αποτελεί το μεγαλύτερο συμβόλαιο των τελευταίων χρόνων και θα τροφοδοτήσει το κατασκευαστικό αντικείμενο όλων των τεχνικών εταιρειών που θα συμμετάσχουν στο έργο.
Η Γραμμή 4 θα έχει 15 σταθμούς και οι αποβάθρες θα έχουν μήκος περίπου 80 μέτρα. θα υπάρχουν θύρες στις αποβάθρες - είναι μία τάση που επικρατεί διεθνώς - οι οποίες θα ανοίγουν μαζί με τις θύρες των συρμών.  
Η Γραμμή 4 θα έχει δυο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με το σταθμό Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2, και στον Ευαγγελισμό, με τη Γραμμή 3.
Να σημειωθεί ότι η προσθήκη του 15ου σταθμού (Ελίκωνος), έχει αποτελέσει αίτημα των κατοίκων της περιοχής, που κατήγγειλαν την μεγάλη απόσταση που υπήρχε μεταξύ των δυο σταθμών.
Σε κάθε περίπτωση, η νέα γραμμή αναμένεται να εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες Αθηναίους - οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 300.000 πολίτες που θα χρησιμοποιούν τη νέα γραμμή καθημερινά, αφού θα διέρχεται από μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόλης.
Η γραμμή 4 του Μετρό, είναι το μεγαλύτερο νέο δημόσιο έργο με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020 (μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ) καθώς το αρχικό της κόστος έχει υπολογιστεί σε 1,45 δισ.ευρώ ενώ αν προστεθεί και το ΦΠΑ τότε το κόστος ανέρχεται στα 1,8 δισ ευρώ, με το 75% της χρηματοδότησης να προέρχεται από κεφάλαια του ΕΣΠΑ.
Η νέα γραμμή περιλαμβάνει τους εξής σταθμούς:
1.Σταθμός ‘Άλσος Βεΐκου, Διασταύρωση Βεΐκου και Τραλλέων,
2.Σταθμός Γαλάτσι, Διασταύρωση Γαλατσίου και Βεΐκου,
3.Σταθμός Ελικώνος,
4.Σταθμός Κυψέλη, Πλατεία Κυψέλης,
5.Σταθμός Δικαστήρια, Διασταύρωση Ευελπίδων και Μουστοξύδη,
6.Σταθμός Αλεξάνδρας, Διασταύρωση Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη,
7.Σταθμός Εξάρχεια, Πλατεία Εξαρχείων,
8.Σταθμός Ακαδημία, Διασταύρωση Ακαδημίας και Σίνα, 9.Σταθμός Κολωνάκι, Πλατεία Κολωνακίου,
10.Σταθμός Ευαγγελισμός, Διασταύρωση Βασ. Σοφίας, Ριζάρη και Βασ. Κωνσταντίνου,
11.Σταθμός Καισαριανή, Διασταύρωση Υμηττού και Εθν. Αντιστάσεως,
12.Σταθμός Πανεπιστημιούπολη, Εθν. Αντιστάσεως, 13.Σταθμός Ιλίσια, Πλατεία Κύπρου,
14.Σταθμός Ζωγράφου, Πλατεία Γαρδένια, 15.Σταθμός Γουδί, Πλατεία Ελευθερίας.
15.Σταθμός Γουδή, Πλατεία Ελευθερίας

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης