Στοχεύει σε συμπράξεις με το δημόσιο και τοπικούς φορείς για να την ανάδειξη προορισμών, το είδος του καταλύματος δευτερευούσης σημασίας
Η Fraport Greece τροχοδρομεί το σχέδιο ανάπτυξης του αεροδρομίου της Καλαμάτας, σχεδιάζοντας νέο τερματικό σταθμό με στόχο να ολοκληρωθεί τα επόμενα τρία χρόνια. Προσθέτει στο πλάνο της νέες επενδύσεις, αρχής γενομένης των αεροδρομίων της Κέρκυρας και της Ζακύνθου.
Δίνει οικονομικά κίνητρα 10 ευρώ σε όλες τις αεροπορικές ανεξαρτήτου κατηγορίας, στηρίζοντας της τοπ 10 μεγάλες αγορές της.
Παράλληλα, στοχεύει σε συμπράξεις με τις τοπικές κοινωνίες με στόχο την ανάδειξη του προορισμού και του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε συνομιλώντας με το BN, ο γενικός διευθυντής της Fraport Greece Γιώργος Βήλος.
Μπαίνουν μπρος τα έργα στην Καλαμάτα τον Γενάρη του 2026
Τον ερχόμενο Γενάρη ξεκινούν τα έργα προσθήκης νέου τερματικού στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Πρόκειται για το 15ο αεροδρόμιο στο χαρτοφυλάκιο της Fraport Greece με σύμβαση παραχώρησης 40 ετών.
Σύμφωνα με το αναπτυξιακό πλάνο, το έργο θα ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια, ωστόσο ενδέχεται να παραδοθεί το 2028. Παράλληλες επενδύσεις θα υλοποιηθούν στα αεροδρόμιο της Κέρκυρας και της Ζακύνθου με στόχο την αύξηση της χωρητικότητας.
Ελλάδα: Καλύτερες επιδόσεις ανάμεσα όλα τα αεροδρόμιο του Ομίλου
Η Fraport Greece είχε τις καλύτερες επιδόσεις ανάμεσα σε όλα τα αεροδρόμιο που διαχειρίζεται ο Ομιλος Fraport. Η Fraport Greece το δεκάμηνο του 2025 καταγράφει ανάπτυξη 2,7% σε σχέση με το 2024 με τους επιβάτες στα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται να ανέρχονται στα 35,3 εκατομμύρια και στα 37 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους. Η επιβατική κίνηση όλων των αεροδρομίων της Fraport ήταν ανοδική εξαιρουμένων των αεροδρομίων Μυκόνου -1,9% και Σαντορίνης -16%. Με μέτρο σύγκρισης το 2016, η ανάπτυξη των αεροδρομίων μέχρι σήμερα ξεπερνά το 45% με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης να ‘απογειώνεται’ κάθε χρόνο.
Οι τοπ αεροπορικές– πρώτη η Ryanair – σώμα με σώμα με την Aegean
Από τα αεροδρόμια της Fraport Greece απογειώνονται 89 αεροπορικές προς 40 χώρες και 880 προορισμούς.
Το μεγαλύτερο μερίδιο κατέχει η Ryanair 17%, η Aegean 16%, η easyJet 9%, η ΤUI 8%, η Jet2 6%.
Οι 10 top αγορές της είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Σκανδιναβία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ολλανδία, η Γαλλία, η Αυστρία, το Ισραήλ. Αξιοσημείωτο ότι για πρώτη φορά τα αεροδρόμια της Fraport με χρονολογία αναφοράς το 2022 καταγράφουν μέχρι σήμερα συνολική ανάπτυξη 30% και για του μήνες εκτός τουριστικής σαιζόν: Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος ανάπτυξη 26,5%.
Κίνητρα προς όλους
Πολιτική της Fraport η παροχή οικονομικών κινήτρων στις αεροπορικές για κάθε επιβάτη 10 ευρώ. Σε αντίθεση με την πολιτική που είχε εφαρμόσει στο παρελθόν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ), η Εταιρεία δίνει το ίδιο οικονομικό κίνητρο (10 ευρώ) σε όλες τις αεροπορικές ανεξαρτήτου κατηγορίας (Low Cost, Full Service, Leisure / Charter) σύμφωνα τις απαντήσεις που έδωσε στο ΒΝ ο κος Βήλος.
Πέντε συμπράξεις
Στους σκοπούς της Fraport οι συμπράξεις μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, υπουργείων, δήμων, ξενοδοχείων, marketing Greece, EOT, επιμελητηρίων παρόμοια με τις συμπράξεις που έχουν γίνει στα Χανιά, Καβάλα, Κεντρική Μακεδονία, Λέσβο, Κεφαλονιά.
Στόχος η ανάδειξη του προορισμού. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε: «Ο προορισμός είναι σημαντικότερος του καταλύματος, ο σύγχρονος επισκέπτης ενδιαφέρεται για την εμπειρία και την αξία, όχι για το κατάλυμα τόσο».
Έλενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Δίνει οικονομικά κίνητρα 10 ευρώ σε όλες τις αεροπορικές ανεξαρτήτου κατηγορίας, στηρίζοντας της τοπ 10 μεγάλες αγορές της.
Παράλληλα, στοχεύει σε συμπράξεις με τις τοπικές κοινωνίες με στόχο την ανάδειξη του προορισμού και του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε συνομιλώντας με το BN, ο γενικός διευθυντής της Fraport Greece Γιώργος Βήλος.
Μπαίνουν μπρος τα έργα στην Καλαμάτα τον Γενάρη του 2026
Τον ερχόμενο Γενάρη ξεκινούν τα έργα προσθήκης νέου τερματικού στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Πρόκειται για το 15ο αεροδρόμιο στο χαρτοφυλάκιο της Fraport Greece με σύμβαση παραχώρησης 40 ετών.
Σύμφωνα με το αναπτυξιακό πλάνο, το έργο θα ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια, ωστόσο ενδέχεται να παραδοθεί το 2028. Παράλληλες επενδύσεις θα υλοποιηθούν στα αεροδρόμιο της Κέρκυρας και της Ζακύνθου με στόχο την αύξηση της χωρητικότητας.
Ελλάδα: Καλύτερες επιδόσεις ανάμεσα όλα τα αεροδρόμιο του Ομίλου
Η Fraport Greece είχε τις καλύτερες επιδόσεις ανάμεσα σε όλα τα αεροδρόμιο που διαχειρίζεται ο Ομιλος Fraport. Η Fraport Greece το δεκάμηνο του 2025 καταγράφει ανάπτυξη 2,7% σε σχέση με το 2024 με τους επιβάτες στα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται να ανέρχονται στα 35,3 εκατομμύρια και στα 37 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους. Η επιβατική κίνηση όλων των αεροδρομίων της Fraport ήταν ανοδική εξαιρουμένων των αεροδρομίων Μυκόνου -1,9% και Σαντορίνης -16%. Με μέτρο σύγκρισης το 2016, η ανάπτυξη των αεροδρομίων μέχρι σήμερα ξεπερνά το 45% με το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης να ‘απογειώνεται’ κάθε χρόνο.
Οι τοπ αεροπορικές– πρώτη η Ryanair – σώμα με σώμα με την Aegean
Από τα αεροδρόμια της Fraport Greece απογειώνονται 89 αεροπορικές προς 40 χώρες και 880 προορισμούς.
Το μεγαλύτερο μερίδιο κατέχει η Ryanair 17%, η Aegean 16%, η easyJet 9%, η ΤUI 8%, η Jet2 6%.
Οι 10 top αγορές της είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Σκανδιναβία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ολλανδία, η Γαλλία, η Αυστρία, το Ισραήλ. Αξιοσημείωτο ότι για πρώτη φορά τα αεροδρόμια της Fraport με χρονολογία αναφοράς το 2022 καταγράφουν μέχρι σήμερα συνολική ανάπτυξη 30% και για του μήνες εκτός τουριστικής σαιζόν: Οκτώβριος, Νοέμβριος, Δεκέμβριος ανάπτυξη 26,5%.
Κίνητρα προς όλους
Πολιτική της Fraport η παροχή οικονομικών κινήτρων στις αεροπορικές για κάθε επιβάτη 10 ευρώ. Σε αντίθεση με την πολιτική που είχε εφαρμόσει στο παρελθόν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ), η Εταιρεία δίνει το ίδιο οικονομικό κίνητρο (10 ευρώ) σε όλες τις αεροπορικές ανεξαρτήτου κατηγορίας (Low Cost, Full Service, Leisure / Charter) σύμφωνα τις απαντήσεις που έδωσε στο ΒΝ ο κος Βήλος.
Πέντε συμπράξεις
Στους σκοπούς της Fraport οι συμπράξεις μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, υπουργείων, δήμων, ξενοδοχείων, marketing Greece, EOT, επιμελητηρίων παρόμοια με τις συμπράξεις που έχουν γίνει στα Χανιά, Καβάλα, Κεντρική Μακεδονία, Λέσβο, Κεφαλονιά.
Στόχος η ανάδειξη του προορισμού. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε: «Ο προορισμός είναι σημαντικότερος του καταλύματος, ο σύγχρονος επισκέπτης ενδιαφέρεται για την εμπειρία και την αξία, όχι για το κατάλυμα τόσο».
Έλενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών