Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Καθαρό νερό με περιβαλλοντική συνείδηση - Το όραμα και τα έργα της ΕΥΔΑΠ

Καθαρό νερό με περιβαλλοντική συνείδηση - Το όραμα και τα έργα της ΕΥΔΑΠ
Ταμιευτήρας Ευήνου, Πηγή: Αρχείο ΕΥΔΑΠ

Η παροχή καθαρού και ασφαλούς νερού είναι αποτέλεσμα καθημερινών εργαστηριακών ελέγχων – επτά ημέρες την εβδομάδα – που διασφαλίζουν την ποιότητα σε όλα τα στάδια

Μέσω μιας σειράς σύγχρονων τεχνολογικά μεθόδων με χαμηλό ανθρακικό αποτύπωμα, η ΕΥΔΑΠ διασφαλίζει την παροχή καθαρού και ποιοτικού νερού στους καταναλωτές, ενώ επιδιώκει να βρίσκεται συνεχώς δίπλα στον καταναλωτή, προσφέροντας σύγχρονες και αποτελεσματικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι η ΕΥΔΑΠ βρίσκεται στην  κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης για την ποιότητα του νερού, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει στους πολίτες της υπηρεσίες ύδρευσης διεθνών προδιαγραφών. Σύμφωνα με τον Δείκτη Περιβαλλοντικής Απόδοσης του Πανεπιστημίου Yale (EPI), η ΕΥΔΑΠ κατακτά την 1η θέση ανάμεσα σε 180 χώρες, επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο προστασίας, διαχείρισης και διανομής του φυσικού πόρου.
Ταυτόχρονα, η Εταιρεία διατηρεί ένα από τα χαμηλότερα τιμολόγια νερού στον κόσμο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Global Water Intelligence, ενισχύοντας τον κοινωνικό της ρόλο σε μια περίοδο με έντονες οικονομικές προκλήσεις.

Καθαρό νερό με περιβαλλοντική ευθύνη

Η παροχή καθαρού και ασφαλούς νερού είναι αποτέλεσμα καθημερινών εργαστηριακών ελέγχων – επτά ημέρες την εβδομάδα – που διασφαλίζουν την ποιότητα σε όλα τα στάδια: από τις πηγές υδροληψίας, που βρίσκονται σε περιοχές απαλλαγμένες από γεωργικές και βιομηχανικές δραστηριότητες, μέχρι την κατανάλωση στα σπίτια και τις επιχειρήσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η σταδιακή αντικατάσταση 300 χιλιομέτρων αγωγών στο δίκτυο ύδρευσης περιορίζει τις απώλειες νερού και ενισχύει την αξιοπιστία του συστήματος.
EYDAP_1.JPG
Σήραγγα διέλευσης αγωγών του Κέντρου Επεξεργασίας Λυμάτων Ραφήνας - Πικερμίου - Σπάτων - Αρτέμιδας, Πηγή: Αρχείο ΕΥΔΑΠ

Σημαντικά έργα υποδομής και καινοτομίας

Η ΕΥΔΑΠ υλοποιεί με συνέπεια έναν ευρύτατο σχεδιασμό αναβάθμισης των υποδομών της, με βασικό στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση του πολίτη. Εξασφαλίζουμε πρόσβαση σε 400.000 κατοίκους της Ανατολικής Αττικής σε σύγχρονες εγκαταστάσεις αποχέτευσης, βελτιώνοντας σημαντικά την καθημερινότητά τους και μειώνοντας τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της περιοχής.
Παράλληλα, σχεδιάζεται η τοποθέτηση «έξυπνων υδρομέτρων» που θα επιτρέψουν την παρακολούθηση του δικτύου σε πραγματικό χρόνο (near real time), τη μείωση του λειτουργικού κόστους και τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή.
EYDAP1_5.JPG
Έξυπνοι Μετρητές (Smartmeters), Πηγή: Αρχείο ΕΥΔΑΠ

Ψηφιακή μετάβαση και πελατοκεντρική φιλοσοφία

Η ΕΥΔΑΠ επενδύει στη συνολική αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης μέσα από ένα ολιστικό μοντέλο που συνδυάζει:

  • Σύγχρονα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Ψηφιακές υπηρεσίες
  • 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης

Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο μιας εταιρείας που εξελίσσεται με γνώμονα την τεχνολογία και τη διαφάνεια, αξιοποιώντας υποδομές που περιλαμβάνουν:

  • 4 ταμιευτήρες και 495 χλμ υδροληψίας
  • 4 μονάδες επεξεργασίας νερού (ΜΕΝ)
  • 14.000+ χλμ δικτύου ύδρευσης
  • 5 εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων (ΚΕΛ)
  • 8.000+ χλμ δικτύου αποχέτευσης
DCIM\100MEDIA\DJI_0279.JPG
Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Ψυττάλειας, Πηγή: Αρχείο ΕΥΔΑΠ

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης