
Η Navios Maritime Partners πούλησε το πλοίο Navios Tempo χωρητικότητας 4.250 TEU σε τιμή 35,5 εκατ. δολαρίων, σχεδόν τριπλάσια από την αρχική αγορά το 2017. Η συμφωνία επιβεβαιώνει την άνοδο των αξιών στην αγορά πλοίων panamax και ενισχύει την έντονη δραστηριότητα στον κλάδο των μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων.
Σε τιμή τριπλάσια από αυτή που το είχε αγοράσει πούλησε η Navios Maritime Partners πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων…
Η συμφωνία επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη άνοδο των αξιών για πλοία αυτής της ηλικίας στην κλασική κατηγορία panamax.
Ειδικότερα, η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη εταιρεία πλοιοκτησίας ανακοίνωσε ότι πούλησε το πλοίο Navios Tempo χωρητικότητας 4.250 TEU (κατασκευής 2009) με μικτή τιμή πώλησης 35,5 εκατ. δολάρια.
Η ολοκλήρωση της πώλησης αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Ο αγοραστής δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά μεσίτες είχαν αναφέρει προηγουμένως ότι το πλοίο πωλήθηκε στην MSC Mediterranean Shipping Company, τον ελβετικό όμιλο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.
Το TradeWinds έχει ζητήσει επιβεβαίωση τόσο από τη Navios όσο και από την MSC.
Η τιμή του πλοίου ευθυγραμμίζεται με την εκτίμηση των 35,6 εκατ. δολαρίων της VesselsValue και την πρόβλεψη των 36,9 εκατ. δολαρίων από την Maritime Strategies International (MSI Horizon).
Και οι δύο πλατφόρμες εκτιμούν ότι το πλοίο άξιζε λίγο πάνω από τη μισή αυτή αξία το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Αγορά στα 10,3 εκατ. δολάρια
Τα δεδομένα της VesselsValue δείχνουν ότι η Navios, υπό την ηγεσία της Angeliki Frangou, αγόρασε το πλοίο το 2017 έναντι μόλις 10,3 εκατ. δολαρίων.
Το πλοίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Jiangsu New Yangzigjiang Shipbuilding στην Κίνα.
Μεταξύ άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την τιμή του πλοίου, δεν διαθέτει scrubber και πέρασε το ειδικό του τεστ σε ξηρό dock τον Ιανουάριο.
Η πώληση έγινε καθώς το πλοίο ετοιμαζόταν να ολοκληρώσει ναυλοσύμφωνο διάρκειας άνω των τεσσάρων ετών με την AP Moller-Maersk.
Στην τελευταία εβδομαδιαία αναφορά της, η MB Shipbrokers σημείωσε ότι παρατηρεί «υψηλή δραστηριότητα» στην αγορά πώλησης και αγοράς πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η ακμάζουσα αγορά των τελευταίων μηνών οδήγησε σε νέες και υψηλότερες τιμές-ορόσημα, με τους διαχειριστές γραμμών και τους ιδιοκτήτες χωρητικότητας να ανταγωνίζονται για την αγορά πλοίων», ανέφερε το δανέζικο μεσιτικό γραφείο.
www.bankingnews.gr
Η συμφωνία επιβεβαιώνει τη συνεχιζόμενη άνοδο των αξιών για πλοία αυτής της ηλικίας στην κλασική κατηγορία panamax.
Ειδικότερα, η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη εταιρεία πλοιοκτησίας ανακοίνωσε ότι πούλησε το πλοίο Navios Tempo χωρητικότητας 4.250 TEU (κατασκευής 2009) με μικτή τιμή πώλησης 35,5 εκατ. δολάρια.
Η ολοκλήρωση της πώλησης αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Ο αγοραστής δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά μεσίτες είχαν αναφέρει προηγουμένως ότι το πλοίο πωλήθηκε στην MSC Mediterranean Shipping Company, τον ελβετικό όμιλο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.
Το TradeWinds έχει ζητήσει επιβεβαίωση τόσο από τη Navios όσο και από την MSC.
Η τιμή του πλοίου ευθυγραμμίζεται με την εκτίμηση των 35,6 εκατ. δολαρίων της VesselsValue και την πρόβλεψη των 36,9 εκατ. δολαρίων από την Maritime Strategies International (MSI Horizon).
Και οι δύο πλατφόρμες εκτιμούν ότι το πλοίο άξιζε λίγο πάνω από τη μισή αυτή αξία το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Αγορά στα 10,3 εκατ. δολάρια
Τα δεδομένα της VesselsValue δείχνουν ότι η Navios, υπό την ηγεσία της Angeliki Frangou, αγόρασε το πλοίο το 2017 έναντι μόλις 10,3 εκατ. δολαρίων.
Το πλοίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Jiangsu New Yangzigjiang Shipbuilding στην Κίνα.
Μεταξύ άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την τιμή του πλοίου, δεν διαθέτει scrubber και πέρασε το ειδικό του τεστ σε ξηρό dock τον Ιανουάριο.
Η πώληση έγινε καθώς το πλοίο ετοιμαζόταν να ολοκληρώσει ναυλοσύμφωνο διάρκειας άνω των τεσσάρων ετών με την AP Moller-Maersk.
Στην τελευταία εβδομαδιαία αναφορά της, η MB Shipbrokers σημείωσε ότι παρατηρεί «υψηλή δραστηριότητα» στην αγορά πώλησης και αγοράς πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η ακμάζουσα αγορά των τελευταίων μηνών οδήγησε σε νέες και υψηλότερες τιμές-ορόσημα, με τους διαχειριστές γραμμών και τους ιδιοκτήτες χωρητικότητας να ανταγωνίζονται για την αγορά πλοίων», ανέφερε το δανέζικο μεσιτικό γραφείο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών