Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Στα 100 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Παπουτσάνης το 2028 - Η διασπορά της μετοχής και ο νέος πελάτης

Στα 100 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Παπουτσάνης το 2028 - Η διασπορά της μετοχής και ο νέος πελάτης
Σε πόσες ημέρες πληρώνουν τα σούπερ μάρκετ; Στην Ελλάδα ξεπερνούν τις 90 ημέρες και στο εξωτερικό τις 40 ημέρες.
Σχετικά Άρθρα
Στα «παπούτσια» των καταναλωτών και της αγοράς έχει μπει για τα καλά η ιστορική εταιρεία «Παπουτσάνης», που εξελίσσεται τα τελευταία 150 χρόνια.
Τα προϊόντα της κερδίζουν μερίδια στην εγχώρια και διεθνή αγορά, με τους πελάτες να διευρύνονται, αυξάνοντας τη δραστηριότητα της Παπουτσάνης.

Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Μενέλαος Τασόπουλος ανέβασε τον πήχη των προσδοκιών, θέτοντας ως στόχο τον τζίρο των 100 εκατ. ευρώ στα τέλη του 2028.
Ακόμη, άνοιξε την πόρτα σε εξαγορά επώνυμου προϊόντος, όπως έγινε με το «Αρκάδι» πριν από τρία χρόνια, και σε σχέδια για εξαγορά στο εξωτερικό.

Το ενδιαφέρον για τους μετόχους ήταν ότι η διοίκηση μελετά να αυξήσει τη διασπορά των μετοχών στο Χρηματιστήριο Αθηνών, η οποία σήμερα βρίσκεται στο 26%, ποσοστό που θεωρείται σχετικά μικρό, δεδομένου ότι οι βασικοί μέτοχοι κατέχουν το 76% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Παπουτσάνης».

Οι κινήσεις των βασικών μετόχων

Ο κ. Τασόπουλος το έθεσε ως μία αναγκαιότητα, αλλά δεν προσδιόρισε το χρόνο κατά τον οποίο οι βασικοί μέτοχοι θα μειώσουν το ποσοστό τους.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος έχει στην κατοχή του 6.266.629 μετοχές, που αντιστοιχούν στο 23,13%, ο κ. Γεώργιος Γκάτζαρος 6.191.717 ή ποσοστό 22,85%, και η εταιρεία TRUAD VERWALTUNGS AG 5.726.302 μετοχές ή 21,13%.

Το ενδιαφέρον είναι ότι η ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατέχει 1.670.390 μετοχές ή ποσοστό 6,16%.
Η πλειοψηφία των εγχώριων θεσμικών επενδυτών έχει μείνει χωρίς «χαρτιά» της εταιρείας, η οποία σημειώνει ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια.
Χθες 4/6, η τιμή της μετοχής σημείωσε άνοδο κατά 4,35%, φτάνοντας στα 2,88 ευρώ.

Το 15% του τζίρου

Τα καλά νέα για την εταιρεία και τους μετόχους είναι ότι η διοίκηση έκλεισε συμφωνία με πελάτη, ο οποίος έχει προγραμματίσει συνεργασία συνολικής αξίας 12 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2025.
Η συνεργασία δεν έχει ευκαιριακό χαρακτήρα, αλλά διαθέτει γερές βάσεις και, σύμφωνα με τη διοίκηση, θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.

Τα προϊόντα

Την τελευταία πενταετία, το κρεμοσάπουνο και το αφρόλουτρο έχουν διπλασιάσει τις πωλήσεις τους, κερδίζοντας επιπλέον 4,5 ποσοστιαίες μονάδες ως μερίδιο αγοράς.

Δυναμική είσοδο σε νέες κατηγορίες συνολικής αξίας 620 εκατ. ευρώ διεκδικεί η «Παπουτσάνης». Οι προτάσεις στοχεύουν στον καταναλωτή, με το λανσάρισμα του Aromatics – μαλακτικό, το οποίο σε διάστημα πέντε μηνών κέρδισε μερίδιο αγοράς στα επίπεδα του 5%. Η αγορά των μαλακτικών υπολογίζεται στα 100 εκατ. ευρώ.

Η «Παπουτσάνης» είναι κορυφαίος παραγωγός ξενοδοχειακών καλλυντικών, με μερίδιο που φτάνει το 27%. Τα επώνυμα προϊόντα της εταιρείας βελτιώνουν τα μεγέθη της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το προϊόν Αρκάδι, το οποίο εντάχθηκε στην «Παπουτσάνης» με πωλήσεις στα επίπεδα των 2 εκατ. ευρώ και σήμερα ξεπερνά τα 6 εκατ. ευρώ. Η σχέση εμπιστοσύνης των προϊόντων με τον πελάτη είναι η λυδία λίθος για την ανάπτυξή τους.

Ιστορικό υψηλό

Για πρώτη φορά, ο τζίρος ανήλθε στα 17,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο.
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 17,2 εκατ. ευρώ (έναντι 14,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024), αυξημένος κατά 21%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 61% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 28% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 15% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 42% από παραγωγές τρίτων και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.

Σε πόσες ημέρες πληρώνουν τα σούπερ μάρκετ

Στο περιθώριο της παρουσίασης της Παπουτσάνης στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών τέθηκε το θέμα του χρόνου πληρωμής από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Στο εξωτερικό, οι προμηθευτές πληρώνονται σε 40 ημέρες, ενώ στην εγχώρια αγορά ο χρόνος ξεπερνά τις 90 ημέρες.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η διοίκηση δεν προτίθεται να αλλάξει την τιμολογιακή της πολιτική, η οποία παραμένει σταθερή.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης