Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Praktiker: Εξυπηρέτηση πελατών για κλάματα - Το γαϊτανάκι των ανεκπλήρωτων υποσχέσεων

Praktiker: Εξυπηρέτηση πελατών για κλάματα - Το γαϊτανάκι των ανεκπλήρωτων υποσχέσεων
Τι σημαίνει στην Ελλάδα υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών; Ευχαριστούμε που μας καλέσατε και καλή συνέχεια;
Ο πρόλογος και ο επίλογος, όταν το τηλεφωνικό κέντρο απαντήσει σε κλήση του πελάτη, και όταν στην συνέχεια σηκώσει του ακουστικό του τηλεφώνου η εξυπηρέτηση πελατών του Praktiker για την εξέλιξη μίας παραγγελίας είναι άριστη.
Το περιτύλιγμα είναι κομψό, το ‘εσωτερικό’ στο πακέτο εξυπηρέτησης είναι κενό.
Εξυπηρέτηση πελατών σημαίνει δίνω την πληροφορία που απαιτείται ή όχι;
Η ευγένεια δεν γνωρίζω να καλύπτει τα κενά της συνέπειας ή είναι λάθος η αντίληψη αυτή;
Παραγγελία καρέκλας καταχωρήθηκε 23 Φεβρουαρίου με χρόνο παράδοσης κατά την προφορική συμφωνία με τον πωλητή το αργότερο σε 10 ημέρες καθώς το προϊόν ήταν διαθέσιμο όπως φαίνεται και στην απόδειξη που επισυνάπτεται.
Η παραγγελία παραδόθηκε μετά από παρεμβάσεις και ‘υποσχόμενο χρόνους παράδοσης’, αναμονές στα τηλεφωνικά κέντρα, διακοπές κλήσης λόγω υπέρβασης χρόνου αναμονής κτλ, κτλ, στις 13 Μαρτίου.
Άραγε πως εννοεί το διαθέσιμο προϊόν το Praktiker;
Διαθέσιμο σε 20 ημέρες που ένα προϊόν μπορεί να κάνει το γύρο της Ευρώπης;
Η καρέκλα γραφείου όμως παραμένει στο χαρτόκουτο, καθώς κατά την αγορά το Praktiker πολύ δελεαστικά και επαγγελματικά ενημερώνει για την εγγύηση των τριών ετών που παραδίδεται και ισχύει με την υπογραφή συμφωνίας συναρμολόγησης έναντι ποσού 23 περίπου ευρώ. Και αυτό διαθέσιμο.
Το πότε ένας Θεός ξέρει.
19 Μαρτίου και η εξυπηρέτηση πελατών, δεν απαντά για το πότε, θα συναρμολογηθεί η καρέκλα.
Μήπως το στοίχημα είναι βαρεθεί ο πελάτης και να την συναρμολογήσει μόνος;
Τι σημασία αν έχει πληρώσει προκαταβολικά;
Μεταφέραμε τα αίτημα σας στην αρμόδια υπηρεσία, ως επείγον λόγω του χρόνου αναμονής σας, για να σας καλέσουν άμεσα, απάντησαν σήμερα, αλλά δεν σας υποσχόμαστε ότι θα σας καλέσουν σήμερα ή αύριο.
Ένας μήνας, δεκάδες χαμένες ώρες του πελάτη πάνω στο τηλέφωνο, να παρακαλεί για το αυτονόητο, την υπηρεσία που ονομάζεται εξυπηρέτηση πελατών. Καλύτερα να μην υπήρχε η υπηρεσία.
Τι είναι το σωστό κατά το Praktiker;
praktikerphoto.jpg
Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης