Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Coffee Island: Εισέρχεται στην αγορά των καλλυντικών έχοντας ως πρώτη ύλη τα υπολείμματα καφέ espresso

tags :
Coffee Island: Εισέρχεται στην αγορά των καλλυντικών έχοντας ως πρώτη ύλη τα υπολείμματα καφέ espresso
Η διοίκηση της εταιρείας έχει έρθει ήδη σε συμφωνία με την appivita την Kορρές, την Dust & Cream 
Στην αγορά των καλλυντικών εισέρχεται η Coffee Island έχοντας ως βάση τον καφέ. Η πατρινή εταιρεία του Κωνσταντίνου Κωνσταντινόπουλου βάζει ψηλά τον πήχη της βιώσιμης ανάπτυξης και της κυκλικής οικονομίας.
Η Coffee Island με τη συνεργασία δύο φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών κατάφεραν να αξιοποιήσουν τα υπολείμματα καφέ espresso.
Η αξιοποίηση της πρώτης ύλης των υπολειμμάτων επιτρέπει την παραγωγή σε υγρή μορφή 500 κιλών το μήνα που αποτελεί την πρώτη βάση για την δημιουργία καλλυντικών με σημαντικές ιδιότητες κατά της γήρανσης της επιδερμίδας.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που καθιστούν Coffee Island στο μέλλον με ένα νέο «όχημα» και την ίδια στιγμή αναβαθμίζει την πορεία της στην κατανάλωση του καφέ με βιολογική πρώτη ύλη.
Η διοίκηση της εταιρείας έχει έρθει ήδη σε συμφωνία με την appivita την Kορρές, την Dust & Cream με σκοπό την αξιοποίηση της πρώτης ύλης που επεξεργάζεται η Coffe- eco.
Από τον ερχόμενο Οκτώβριο στα 423 καταστήματα καφέ της Coffee Island θα υπάρχει το lip balm mocha με άρωμα καφέ για τα χείλη.
Το κόστος της επένδυσης ανήλθε στις 400.000 ευρώ η οποία αναμένεται να φέρει πολλαπλάσια οφέλη στην εταιρεία τόσο στο οικονομικό πεδίο όσο και στην βελτίωση των προϊόντων καφέ που διαχειρίζεται.
O CEO της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, προσδοκά σε μεγαλύτερη διείσδυση στο λιανεμπόριο και σε αγορές του εξωτερικού. Πρόσθεσε ότι στο πρώτο τετράμηνο του 2023 κινήθηκε καλά τόσο σε επίπεδο τζίρου όσο και σε κατανάλωση. Υπολογίζει δε ότι ο μη συστημικός τζίρος θα κλείσει στα 36 εκατ. ευρώ.
Το 2022, όπως είπε ήταν μια «νευρική» χρονιά. Το πρώτο τετράμηνο δεν ήταν καλό αλλά με πολλές ενέργειες και δουλειά και νέες τεχνικές καταφέραμε να κλείσουμε τη χρονιά στα επίπεδα του 2021.
Η εταιρεία τη χρονιά που πέρασε απορρόφησε το 100% των αυξήσεων στον καφέ ενώ μαζί με τα τρόφιμα, όπου οι τιμές ήταν ανεξέλεγκτες, η απορρόφηση των αυξήσεων έφτασε στο 80%. Προχωρήσαμε στην πρώτη ανατίμηση τον Νοέμβριο του 2021 και μια δεύτερη λίγο πριν το Πάσχα του 2023.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης