Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Νέες ρευστοποιήσεις μη βασικών περιουσιακών στοιχείων σχεδιάζει η Άβαξ μετά την πώληση των ΑΠΕ της Volterra

Νέες ρευστοποιήσεις μη βασικών περιουσιακών στοιχείων σχεδιάζει η Άβαξ μετά την πώληση των ΑΠΕ της Volterra
Το ενδεχόμενο μίας αύξησης κεφαλαίου ή έκδοσης ομολογιακού δανείου δεν εξετάζεται καθώς οι συνθήκες στις αγορές δεν είναι ευνοϊκές αυτήν την περίοδο
Σχετικά Άρθρα

Την πρόθεσή της να συνεχίσει τις πωλήσεις περιουσιακών στοιχείων που δεν βρίσκονται στη βασική δραστηριότητα μετά και την πώληση του χαρτοφυλακίου των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της Volterra, εξέφρασε η διοίκηση της Άβαξ, στο πλαίσιο της τακτικής γενικής συνέλευσης.
Οι πωλήσεις αναμένεται να βελτιώσουν τη ρευστότητα και να εξασφαλίσουν τα κεφάλαια ώστε να υλοποιηθούν έργα ΣΔΙΤ και να χρηματοδοτηθούν τα έργα παραχωρήσεων.
Το ενδεχόμενο μίας αύξησης κεφαλαίου ή έκδοσης ομολογιακού δανείου δεν εξετάζεται καθώς οι συνθήκες στις αγορές δεν είναι ευνοϊκές αυτήν την περίοδο.
Η διοίκηση της κατασκευαστικής εταιρεία εξετάζει την πώληση του τομέα λιανικής της Volterra.
Παράλληλα αναφορικά και με τη δήλωση του CEO της Lamda, Οδυσσέα Αθανασίου, αναφορικά με την αναπροσαρμογή του κόστους και την πιθανή διαπραγμάτευση με την Άβαξ ώστε να μοιραστεί το επιπλέον κόστος, η διοίκηση της Άβαξ, είπε πως στη σύμβαση υπάρχουν ρήτρες που θα ενεργοποιηθούν, ενώ το ενδεχόμενο μίας περαιτέρω συνεργασίας με τη Lamda στο οικιστικό κομμάτι του Ελληνικού είναι ανοικτό.

Καθυστερήσεις στις παραγγελίες

Σχετικά με τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην εφοδιαστική αλυσίδα, η διοίκηση της Άβαξ, είπε πως δεν υπάρχουν ελλείψεις υλικών αλλά καθυστερήσεις στις παραγγελίες, ενώ τόνισε πως κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το πότε θα δούμε αποκλιμάκωση των τιμών.
Τον Σεπτέμβριο αναμένεται να γίνει η παράδοση της γραμμής 3 του Μετρό με την ολοκλήρωση των τριών σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».
Ήδη έχουν παραδοθεί προς χρήση στο επιβατικό κοινό οι 3 σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», ενώ με την πλήρη παράδοση της γραμμής 3, στον σταθμό Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο.
Η διοίκηση δήλωσε πως είναι χαρούμενη και περήφανη που κατάφερε μέσα στα δύο χρόνια να προχωρήσει το έργο με τις συνθήκες που επικρατούσαν λόγω πανδημίας.
Τέλος και σχετικά με την πορεία του 2021 σχολίασε πως κατάφερε να ενισχύσει σημαντικά το τζίρο της και πως είναι η πρώτη εταιρεία, με το μεγαλύτερο τζίρο από έργα του εξωτερικού τα οποία στο τέλος του έτους ήταν της τάξεως των 575 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται πως στο τέλος του έτους το ανεκτέλεστο ήταν στα 1,4 δισ. ευρώ ενώ μέσα στο 2022 υπέγραψε και νέες συμβάσεις, ανεβάζοντας το υπόλοιπο στα 2,2 δισ. ευρώ.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης