Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Danone: Επενδύσεις 3 εκατ. στην Ελλάδα και ανάπτυξη 5% ετησίως

tags :
Danone: Επενδύσεις 3 εκατ. στην Ελλάδα και ανάπτυξη 5% ετησίως
Η Danone συνεργάζεται με 120 αγορές στον κόσμο

Επενδύσεις 3 εκατομμύριων ευρώ σχεδιάζει η γαλλική Danone στην Ελλάδα, 1 εκατομμύρια σε υποδομές logistics, 0,7 σε ανθρώπινο δυναμικό και 1,1 εκ σε προωθητικές ενέργειες στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων με ισχύ από τη 1η Ιουνίου 2022 και της ισχυροποίησης της θέσης της στην ελληνική αγορά. Μετά την απορρόφηση των δραστηριοτήτων της  στην ελληνική αγορά ο τζίρος της υπολογίζεται σε 16 με 17 εκατομμύρια.
Η Danone αναμορφώνεται και επανασυστήνεται στην ελληνική αγορά με την θυγατρικής της,  Numil ΑΕ Hellas η οποία και να αναλαμβάνει την διανομή των προϊόντων λιανικής. Είναι η πρώτη φορά που στην ιστορία της Danone οι κατηγορίες προϊόντων βρεφικής ηλικίας, ειδικής διατροφής, γαλακτοκομικών και φυτικών προϊόντων ενσωματώνονται σε μια εταιρεία, την Numil AE Hellas.

Συνεργασία με 120 αγορές

Η Danone συνεργάζεται με 120 αγορές στον κόσμο γεγονός που την διαφοροποιεί και ισχυροποιεί έναντι των σοβαρών προβλημάτων της εφοδιαστικής αλυσίδας, ωστόσο οι εξελίξεις στην οικονομία και τα γεωπολιτικά δεν επιτρέπουν για ασφαλείς προβλέψεις σε βραχυπρόθεσμο τουλάχιστον επίπεδο.
Στόχος της Danone είναι να αυξήσει κατά 4% με 5% τους ρυθμούς ανάπτυξης ετησίως κάτι το οποίο θα επιτευχθεί λόγω της αύξησης των μεριδίων της το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Το 61% του μεριδίου από τα σούπερ μάρκετ

Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 3 βασικές κατηγορίες τροφίμων: Γιαουρτά, Φυτικά, Βρεφικά και Προϊόντα Ενηλίκων και έχει παρουσία σε πάνω από 12.000 σημεία πώλησης με το 61%  στο λιανεμπόριο –σουπερμάρκετ, το  25% σε φαρμακεία, 6% στην HoReCa και τα νοσοκομεία και 7% στην αγορά της Κύπρου.
Η Danone κατέχει ισχυρή θέση  στα γιαούρτια με το σήμα Activia, στα σκευάσματα για μεταβολικά νοσήματα και στα σκευάσματα ενηλίκων ενώ στην δεύτερη θέση κατέχει σε βρεφικά και νηπιακά γάλατα καθώς και στα φυτικά ροφήματα και επιδόρπια.
Ο γαλλικός όμιλος εστιάζει στην πώληση προς τους πελάτες λιανικής χωρίς ενδιάμεσους διανομείς.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης