Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Τα αισχρά παιχνίδια της Reggeborgh - Δυσφήμιση εν όψει της ιδιωτικοποίησης της Αττικής Οδού;

Τα αισχρά παιχνίδια της Reggeborgh - Δυσφήμιση εν όψει της ιδιωτικοποίησης της Αττικής Οδού;
Σε κάθε περίπτωση ο διαγωνισμός για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2022
Σχετικά Άρθρα

Την τακτική της δυσφήμισης ενεργοποίησε, εκ νέου, το Family office του Ολλανδού H. Holterman, προκειμένου να επιτύχει τους στόχους του, σε σχέση με την παραχώρηση των επεκτάσεων της Αττικής Οδού.
Την ίδια στρατηγική άλλωστε είχε ακολουθήσει πριν αναλάβει την διοίκηση της εταιρείας Ελλάκτωρ.
Συγκεκριμένα, στις 9 Σεπτεμβρίου του 2020, ύστερα από δημοσίευμα μέσου ελεγχόμενου από το εγχώριο «επικοινωνιακό σύστημα» του Ολλανδού, η μετοχή της Ελλάκτωρ κατέρρευσε σημειώνοντας πτώση 14,01%, κλείνοντας στα 0,935 ευρώ με διακίνηση 1,8 εκατ. μετοχών.
Στο δημοσίευμα τονιζόταν πως η πανίσχυρη κατασκευαστική καταρρέει, καθώς καταγράφει ζημιές και αντιμετωπίζει αιτήματα πτώχευσης στο εξωτερικό.
Στις 21 Σεπτεμβρίου, δηλαδή μερικές ημέρες μετά το δημοσίευμα, η επενδυτική εταιρεία Reggeborgh με ανακοίνωση της προς το χρηματιστήριο, διεμήνυσε ότι κατέχει το 5,43% των μετοχών της Ελλάκτωρ, ενώ ταυτόχρονα πρόσθετε ότι «απέκτησε δικαίωμα προαίρεσης αγοράς (Call Option) 26.882.023 μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου, που αντιστοιχούν σε ποσοστό 12,5457% επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της Ελλάκτωρ (μετοχές Λ. Μπόμπολα).
Η συνέχεια είναι λίγο - πολύ γνωστή καθώς πότε το Reggeborgh δεν ενημέρωσε τους επενδυτές για το ιδιωτικό συμφωνητικό με τον Μπόμπολα.
Όλα αυτά συνέβησαν ενώ της Reggeborgh βρίσκεται ήδη υπόλογο ενώπιον της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για το γεγονός ότι, είχε προχωρήσει σε συντονισμένες κινήσεις ( Atlas ) επί της μετοχής της Ελλάκτωρ.

«Μειώστε ή καταργήστε τα διόδια της Αττικής Οδού»

Σήμερα, και εν όψει της νέας ιδιωτικοποίησης της Αττικής Οδού ( επεκτάσεις ) μέσα από το ίδιο επικοινωνιακό σύστημα, δημοσιoποιήθηκε άρθρο το οποίο αναφερόταν σε μείωση ή κατάργηση των διοδίων στην Αττική οδό, υπό το επιχείρημα ότι αποτελεί ένα «κορεσμένο αυτοκινητόδρομο», που προκαλεί μποτιλιάρισμα και καθυστερήσεις στους Αθηναίους.
Με τον ίδιο τρόπο δηλαδή που απέκτησε κρυφίως τις μετοχές της Ελλάκτωρ, η Reggeborgh επιχειρεί εν όψει της νέας ιδιωτικοποίησης της Αττικής Οδού να δυσφημίσει με κάθε τρόπο την υφιστάμενη παραχώρηση και να προκαταβάλλει τις εξελίξεις.
Παρά το γεγονός ότι θα διεξαχθεί διαγωνισμός, για τον οποίο ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Δ. Πολίτης παραβιάζοντας κάθε κανόνα εχεμύθειας, είχε δηλώσει ότι «θα σπάσουμε κάθε ρεκόρ προσφορών με την Αττική Οδό», υπερβαίνοντας τα 2,1 δισ. ευρώ που είχαν προσφερθεί για το 49% του ΔΕΔΔΗΕ.
Ενώ λοιπόν δεν είναι βέβαιο ότι η Reggeborgh θα κερδίσει τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προωθεί την ίδια τακτική της δυσφήμισης, με απώτερο στόχο την μείωση του τιμήματος για τις επεκτάσεις.
Υπενθυμίζεται, εξάλλου, ότι για τα έσοδα των παραχωρήσεων υπάρχουν ειδικοί όροι στο ομόλογο της Ελλάκτωρ, το οποίο η σημερινή διοίκηση επιχειρεί να αναχρηματοδοτήσει.
Σε κάθε περίπτωση ο διαγωνισμός για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.

Δημήτρης Παφίλας
dpafilas@yahoo.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης