Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Green Cola Hellas: Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για το 2021

tags :
Green Cola Hellas: Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για το 2021

Οι πωλήσεις στο οκτάμηνο ήταν αυξημένες κατά 15% σε σχέση με πέρυσι. Ενισχύεται η παρουσία στην αμερικανική αγορά, ενώ σημαντική αύξηση σημειώνεται στις πωλήσεις στις Βαλκανικές χώρες και στη Μέση Ανατολή.

Η Green Cola συνεχίζει την πορεία ανάπτυξης των τελευταίων ετών, παρουσιάζοντας αύξηση του κύκλου εργασιών της για το 2020, ενώ για το κλείσιμο του τρέχοντος έτους 2021 προσβλέπει στην κεφαλαιοποίηση του εμπορικού της πλάνου, με καταγραφή και νέου διψήφιου ρυθμού ανάπτυξης.

Όπως αναφέρει η εταιρεία στη σχετική της ανακοίνωση, για το 2020, η Green Cola Hellas σημείωσε σημαντική αύξηση στον καθαρό κύκλο εργασιών της, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 15,2 εκατ. €, αυξημένος κατά 13% σε σχέση με το 2019, όπου ο αντίστοιχος κύκλος εργασιών είχε ανέλθει στα 13,4 εκατ. €. Βασικές παράμετροι για την ενίσχυση των πωλήσεων της εταιρείας ήταν η διεύρυνση του προϊοντικού της portfolio, με την είσοδο στην αγορά των Green Mocktails σε 4 γεύσεις, Mojito, Μαστίχα, Pink Grapefruit και Ρόδι, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αγορά των Green Flavors, τα οποία δύο χρόνια μετά το επίσημο λανσάρισμά τους, συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Η εταιρεία αναμένει οι πωλήσεις της, για το σύνολο της χρονιάς του 2021, να «τρέξουν» εκ νέου με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, βασιζόμενη σε ένα πολύ καλό πρώτο οκτάμηνο πωλήσεων που έκλεισε στο +15% σε σχέση με το αντίστοιχο της περυσινής χρονιάς, παρουσιάζοντας πολύ καλές επιδόσεις τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε εξαγωγές σε χώρες που δεν διαθέτει ακόμη τοπική παραγωγή.
Στον δεύτερο πυλώνα ανάπτυξής της, αυτόν της επέκτασής της σε αγορές του εξωτερικού, η Green Cola ενισχύει σημαντικά την παρουσία της στην αμερικανική αγορά, όπου διαθέτει και τοπική παραγωγή σε εγκαταστάσεις συνεργάτη της έξω από τη Βοστώνη.
Έχοντας ήδη από το 2020 παρουσία σε 3 μεγάλες αλυσίδες λιανικής και συγκεκριμένα τη Wholefoods, τη Market Basket και τη HEB και σε 9 πολιτείες όπως τη Νέα Υόρκη, το Νιου Τζέρσεϊ, τη Μασαχουσέτη, το Κονέκτικατ, το Τέξας , το Νιου Χαμσάιρ, το Βερμόντ, το Μέιν και το Ρόουντ Άιλαντ, η Green Cola τοποθετήθηκε μέσα στο 2021 σε άλλα τρία σημαντικά δίκτυα, τη Stop & Shop του ομίλου Ahold, τη Meijer αλλά και την United του ομίλου Albertson’s, τριπλασιάζοντας τα σημεία πώλησης και επεκτείνοντας τη διανομή της στο κανάλι της λιανικής σε ακόμη 6 μεσοδυτικές πολιτείες των ΗΠΑ, όπως στο Μίσιγκαν, το Ιλινόι, την Ιντιάνα, το Κεντάκι, το Οχάιο και το Γουισκόνσιν.
Παράλληλα, επέκτεινε την παρουσία της στο online κανάλι πωλήσεων ώστε μετά την Amazon είναι πλέον διαθέσιμη παναμερικανικά και μέσω της Walmart Marketplace, του μεγαλύτερου παγκόσμιου retailer.
H Green Cola παράλληλα με την εδραίωση και διεύρυνσή της στην αμερικανική αγορά, συνεχίζει να υλοποιεί το πλάνο ανάπτυξής της και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων στις Βαλκανικές χώρες και στη Μέση Ανατολή, για τις οποίες η παραγωγή πραγματοποιείται από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Ορεστιάδα.
«Η ανάπτυξη της εταιρείας εδράζεται σε δύο βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις: τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων που υπογράφουν την προσήλωση της Green Cola Hellas στην ανάδειξη της πιο ‘υγιεινής πλευράς των αναψυκτικών’, η οποία αποτελεί την νέα παγκόσμια τάση κατανάλωσης, με την παράλληλη ενδυνάμωση της παρουσίας μας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού, όπου υπάρχουν τεράστια περιθώρια ανάπτυξης και μεγάλες ευκαιρίες.
Εκεί εστιάζουμε και βάζουμε ήδη τις βάσεις για την ανάπτυξή μας και για το 2022», σημείωσε ο Γιάννης Χήτος, πρόεδρος Δ.Σ. της Green Cola.

www.bankinngews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης