Επιχειρήσεις

ΣΕΠ: Στόχος να καταστεί ο Πειραιάς το μεγαλύτερο εμπορευματικό hub στη Μεσόγειο

ΣΕΠ: Στόχος να καταστεί ο Πειραιάς το μεγαλύτερο εμπορευματικό hub στη Μεσόγειο
Οι νέες γερανογέφυρες κατασκευάστηκαν από τη ZPMC στην Κίνα και έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούν πλοία με πλάτος έως και 22 σειρών εμπορευματοκιβωτίων, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας
Σχετικά Άρθρα

Τη δέσμευσή της προς το λιμάνι του Πειραιά, τη Διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα αλλά και όλες τις τοπικέ ςπιχειρήσεις εμπορίας, εισαγωγών- εξαγωγών και του κλάδου των μεταφορών όσον αφορά την ενίσχυση του ρόλου του λιμένα του Πειραιά ως του μεγαλύτερου κόμβου μεταφόρτωσης και εμπορευματικών ροών στη Μεσόγειο μετά την κατασκευή γερανογεφυρών τελευταίας τεχνολογίας, υπογραμμίζει η ΣΕΠ Μονοπρόσωπη Α.Ε, σε ανακοίνωσή της που εξέδωσε την Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση στις εταιρείας κατέπλευσε στον Πειραιά και στις εγκαταστάσεις της «ΣΕΠ Μονοπρόσωπη Α.Ε.» το ειδικό πλοίο "ZHEN HUA 29" με τις 3 Super Post Panamax Γερανογέφυρες τελευταίας τεχνολογίας, που θα εγκατασταθούν στον Ανατολικό Προβλήτα ΙΙ.
Η εκφόρτωση των Γερανογεφυρών, που έχει ανατεθεί από την κατασκευάστρια σε ελληνική εταιρεία, θα διαρκέσει περίπου 4 ημέρες και απαιτεί εξαιρετική τεχνογνωσία και μεγάλη ακρίβεια συντονισμού των χειρισμών για την ασφαλή εκφόρτωσή τους, σημειώνεται σχετικά .

Επενδυτικό πρόγραμμα

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση η ΣΕΠ συνεχίζει τις υψηλές επενδύσεις και το φιλόδοξο πρόγραμμα επέκτασης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, σε σύγχρονο τερματικό εξοπλισμό και υποδομές, προκειμένου να αυξήσει περαιτέρω τη χωρητικότητα και την παραγωγικότητα του Σταθμού, σε μια προσπάθεια να εξυπηρετήσει ακόμη καλύτερα τις ανάγκες των Πελατών της.
Οι νέες Γερανογέφυρες κατασκευάστηκαν από τη ZPMC στην Κίνα και έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούν πλοία με πλάτος έως και 22 σειρών εμπορευματοκιβωτίων.

Χωρητικότητα 20 χιλιάδων containers

Σύμφωνα με το σχέδιο, αναμένεται να λειτουργήσουν στα τέλη Αυγούστου, αντικαθιστώντας τις παλαιότερες και μικρότερες Γερανογέφυρες 4, 5 και 6, ενώ οι πιο μεγάλες Γερανογέφυρες 19 & 20 (24 σειρές) θα μεταφερθούν στον Δυτικό Προβλήτα ΙΙ, για να εξυπηρετούν τα πλοία με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα των 20 χιλιάδων containers, που πλευρίζουν εκεί .
Έτσι, ο Προβλήτας II θα έχει συνολικά 9 Γερανογέφυρες Ανατολικά που θα εξυπηρετούν ταχύτατα τα πλοία με δυνατότητα μεταφοράς μέχρι και 10.000 containers, ενώ Δυτικά θα έχει 8 Γερανογέφυρες εκ των οποίων οι 6 είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο και μπορούν να εξυπηρετούν ταυτόχρονα τα Ultra Large πλοία των 20.000 containers των πελατών μας.

Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά

Εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει σε εξέλιξη ανακατασκευή της υποδομής του Προβλήτα ΙΙ με την αγορά και εγκατάσταση 4 ακόμη e-RTGs (γερανογεφυρών πυκνής στοιβασίας) που αυξάνουν την ετήσια χωρητικότητα του Προβλήτα ΙΙ κατά 300.000 containers και συνολικά σε 6,5 εκατομμύρια containers για την ΣΕΠ Α.Ε.
Όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά θα διαθέτει 30 Γερανογέφυρες, 22 εξ αυτών από τις μεγαλύτερες Γερανογέφυρες στον κόσμο τελευταίας γενιάς (22 - 26 Rows ) και 71 από τις πιο σύγχρονες γερανογέφυρες πυκνής στοιβασίας RMGs και RTG.

Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση

Όλες κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό και η χρήση τους είναι απόλυτα φιλική προς το περιβάλλον, αποδεικνύοντας έμπρακτα την Περιβαντολλογική ευαισθησία της Διεύθυνσης της Εταιρείας.

Η δήλωση του καπετάνιου Wang Jihang

Σύμφωνα με πρόσφατη δήλωση του επικεφαλής της ΣΕΠ Α.Ε. καπετάνιου Wang Jihang:
«Η αγορά αυτών των νέων Γερανογεφυρών δείχνει τη δέσμευσή μας προς το λιμάνι του Πειραιά, τη Διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα αλλά και όλες τις τοπικές επιχειρήσεις εμπορίας, εισαγωγών- εξαγωγών και του κλάδου των μεταφορών, για την ενίσχυση του ρόλου του λιμένα του Πειραιά ως του μεγαλύτερου κόμβου μεταφόρτωσης και εμπορευματικών ροών στη Μεσόγειο.
Οι νέες Γερανογέφυρες και ο νέος τερματικός εξοπλισμός θα ενισχύσουν τη θέση του Πειραιά και της ΣΕΠ ως το πιο αποτελεσματικό και σύγχρονο HUB και πύλη στην περιοχή, με τη δυνατότητα χειρισμού των μεγαλύτερων γιγαντιαίων πλοίων των Πελατών μας.
Παράλληλα, η εξέλιξη αυτή πέρα από θετικό μήνυμα προς τις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες που χρησιμοποιούν τον Πειραιά ως HUB τους στη Μεσόγειο δείχνει την έμπρακτη πρόθεση της Εταιρείας για ακόμα γρηγορότερη εξυπηρέτηση των τοπικών φορτίων και όλων των μελών της εφοδιαστικής αλυσίδας».,

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης