Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Jumbo, Jysk κατέβασαν ρολά στα e- shop τους - Ακολουθεί ο Μουστάκας και άλλες εταιρίες

tags :
Jumbo, Jysk κατέβασαν ρολά στα e- shop τους - Ακολουθεί ο Μουστάκας και άλλες εταιρίες
Περισσότερες αλλά φθηνότερες αγορές κάνουν οι έλληνες καταναλωτές στο δευτερο lockdown
Ανοδικές τάσεις, μεγαλύτερες από την πρώτη φάση του lockdown, καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις αγγίζει το 100%.
Τις τελευταίες ημέρες οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έχουν κορυφωθεί, με αποτέλεσμα να έχουν φέρει στα όρια τους τόσο τις εταιρείες όσο και τις εταιρίες logistics. Πολλές κατηγορίες καταστημάτων έχουν διπλασσιάσει τις πωλήσεις τους, καθώς σύμφωνα με τον Μάκη Σαββίδη, Αντιπρόεδρο της Ενωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου GRECA, πλέον σε αυτή την φάση που διανύουμε έχει εκλείψει ο φόβος που υπήρχε στο πρώτο lockdown.
«Τις πρώτες δύο εβδομάδες του lockdown του Μαρτίου, δεν γινόταν καμμία ηλεκτρονική αγορά λόγω του φόβου που επικρατούσε στους καταναλωτές.
Τώρα ο φόβος αυτός δεν υπάρχει, με αποτέλεσμα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις να καταγράφουν μεγάλη αύξηση».
Η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν αφορά μόνο τους καταναλωτές αλλά και τις επιχειρήσεις όπως η επένδυση του CVC Capital στο Skroutz.gr, αλλά και το νέο επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου Φουρλή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τις επενδυτικές δαπάνες του Ομίλου να διαμορφώνονται για το τρέχον έτος σε περίπου 18 εκατ. ευρώ, εστιασμένες σε μεγάλο βαθμό και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με τον κ. Σαββίδη το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων είναι τόσο μεγάλο που οι εταιρείες πληροφορικής αν έρθει ένας πελάτης να τους ζητήσει τον σχεδιασμό ενός νέου e shop, δίνουν χρόνο παράδοσης τον Φεβρουάριο ή τον Μάρτιο του 2021.
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των στελεχών της αγοράς, στην Ελλάδα οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2020 αναμένεται να ανέλθουν στα 10,7 δισ. ευρώ, καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση 3,2 δις ευρώ.

Αυξάνονται οι πωλήσεις, μειώνεται το μέσο κόστος απόδειξης

Μπορεί οι πωλήσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα να εμφανίζουν μεγάλη αύξηση όμως το κόστος της μέσης απόδειξης αγοράς είναι σύμφωνα με τον κ. Σαββίδη, μειωμένο κατά 20% σε σχέση με τις αντίστοιχες αγορές του Μαρτίου.
Αυτό δείχνει και την μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος του ελληνικού νοικοκυριού τους τελευταίους μήνες, λόγω των επιπτώσεων που έχει φέρει η πανδημία.

Κατεβάζουν ρολά Jumbo, Jysk ενώ αναμένεται και Mουστάκας

Ο μεγάλος όγκος των παραγγελιών σε συνδυασμό με το ότι δεν υπάρχουν αποθέματα έχει αναγκάσει μεγάλες αλυσίδες να κατεβάσουν ρολά στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα.
Την αναστολή του διαδικτυακού τους καταστήματος ανακοίνωσαν η Jumbo αλλά και η αλυσίδα επίπλων Jysk, ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες πρόκειται να κάνει το ίδιο σύμφωνα με πληροφορίες και η αλυσίδα Mουστάκας, καθώς και άλλες μεγάλες αλυσίδες παιχνιδιών.
Να σημειωθεί ότι η Jumbo ανακοίνωσε πως αναστέλει τη λειτουργία του διαδικτυακού της καταστήματος λόγω αυξημένης ζήτησης.
Όποιος επισκέπτεται το e-jumbo.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, βλέπει το μήνυμα που αναφέρει: «Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ έως 26 Νοεμβρίου, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών.
Σας ευχαριστούμε που προτιμάτε τον κόσμο των Jumbo και λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση.
Θα είμαστε σύντομα κοντά σας».
Ακόμα μία εταιρεία που ανέστειλε τη λειτουργία του διαδικτυακού καταστήματός της στη χώρα μας είναι η JYSK, η πολυεθνική αλυσίδα καταστημάτων από την Δανία, η οποία ανακοίνωσε πως το e-shop της παραμένει προσωρινά κλειστό και πως οι υπάρχουσες παραγγελίες αναμένεται να παραδοθούν με μικρές καθυστερήσεις στον χώρο παράδοσης.
 
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης