Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Τα ηλεκτροκίνητα πλοία που έρχονται και ο ρόλος της Sunlight του ομίλου Γερμανού

tags :
Τα ηλεκτροκίνητα πλοία που έρχονται και ο ρόλος της Sunlight του ομίλου Γερμανού
Την αγορά μπαταρίας λιθίου για την ναυτιλία ανοίγει το θεσμικό πλαίσιο για τα ηλεκτροκίνητα πλοία
Ένα νέο σημαντικό επιχειρηματικό πεδίο ανοίγει το νέο θεσμικό πλαίσιο (ηλεκτροδότηση, ηλεκτροφόρτιση, ελλιμενισμό και νηολόγηση ηλεκτρικών και υβριδικών πλοίων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου ELEMED) που δίνει την δυνατότητα να πλέουν μεγάλα ηλεκτρικά καράβια στις ελληνικές θάλασσες, όπως αποκάλυψε πρώτο το ΒΝ.
Το νέο θεσμικό πλαίσιο ανοίγει την αγορά μπαταρίας λιθίου στην ναυτιλία, ένας τομέας που όχι μόνο θα συνεισφέρει τα μέγιστα στην ελληνική οικονομία αλλά και θα συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση των θέσεων απασχόλησης.
Ήδη η Sunlight μέλος του Ομίλου Εταιριών Olympia, η οποία τον περασμένο Απρίλιο εισήλθε στην αγορά μπαταριών λιθίου για Ηλεκτρικά Οχήματα Βιομηχανικής Χρήσης (eIVs), προετοιμάζει την είσοδο της και στις μπαταρίες λιθίου για την ναυτιλία.
Μάλιστα αναζητά τον επικεφαλής (Marine Lithium Product Manager) που θα τρέξει το project αυτό.
Η είσοδος της Sunlight στις μπαταρίες λιθίου για την ναυτιλία, είναι ενδεικτικό του μεγάλου ενδιαφέροντος που θα προκληθεί και από άλλες επιχειρήσεις μέσα στο επόμενο διάστημα.
Όπως έγραψε το BN το νέο θεσμικό πλαίσιο το οποίο θα κατατεθεί εντός του επόμενου διαστήματος στη Βουλή, σχετίζεται με το νέο ηλεκτρικό φέρρυ μποτ που θα κάνει σύντομα την εμφάνιση του στην Ελλάδα και το οποίο θα τοποθετηθεί στην γραμμή Αίγιο - Άγιος Νικόλαος (Δωρίδος), η οποία έχει σταματήσει την λειτουργία της από το 2011.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο πιλοτικό πρόγραμμα του ηλεκτρικού ferry boat στην Ελλάδα αποτελεί συνεργασία των Δήμων Αιγίου και Αγίου Νικολάου Δωρίδος με την συνεργασία Πανεπιστημίων καθώς και του Νορβηγικού Νηογνόμωνα DNV (Det Norske Veritas).
Το νέο ηλεκτρικό ferry boat που θα πλέει σύντομα στα ελληνικά ύδατα θα προέλθει από μετατροπή συμβατικού ferry boat.
Το κόστος της επένδυσης, στην οποία περιλαμβάνεται και η δημιουργία εγκαταστάσεων ξηράς στις οποίες θα γίνεται η παραγωγή ρεύματος, θα ανέρχεται στα 4 με 5 εκατ. ευρώ.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης