Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Στον αέρα παραμένουν τα κέντρα logistics σε Θριάσιο και Θεσσαλονίκη

tags :
Στον αέρα  παραμένουν τα κέντρα logistics σε Θριάσιο και Θεσσαλονίκη
Η DG Comp κλεδί για το Θριάσιο και η κυρωμένη σύμβαση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου που πάγωγε
«Kολλημένα» παραμένουν τα δύο βασικά projects στον τομέα των logistics σε Aθήνα και Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για τα δύο μεγαλύτερα εμπορευματικά κέντρα «Θριάσιο I», το οποίο περιμένει τις αποφάσεις της DG Comp για την έγκριση της σύμβασης παραχώρησης, προκειμένου να ξεκινήσουν τα έργα, ενώ από την άλλη ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό της Θεσσαλονίκης στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου ο οποίος έχει προς το παρών παγώσει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για το πρώην στρατόπεδο του Γκόνου ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει τρία σχήματα: η ΤΕΚΑΛ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, η ΜΕΤΚΑ του ομίλου Μυτιληναίου και η ΑΚΤΩΡ.
Η επένδυση που απαιτείται για τη δημιουργία του εμπορευματικού κέντρου εκτιμάται πως ανέρχεται σε 150-200 εκατ. ευρώ.
Με βάση, δε, την πρόσκληση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος, που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της ΓΑΙΑΟΣΕ, «η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης παραχώρησης, υπολογιζόμενη με αντικειμενική μέθοδο (σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθ. 8 ν. 4413/2016), ανέρχεται κατά προσέγγιση (τιμές σε καθαρή παρούσα αξία) σε ποσό 215 εκατ. ευρώ».
Σημειώνεται, ότι στη β' φάση του διαγωνισμού ο υποψήφιος επενδυτής ή κάποιο μέλος της κοινοπραξίας, αν πρόκειται για τέτοια, δεν αρκεί να είναι κατασκευαστής, αλλά πρέπει να διαθέτει ικανοποιητική ειδική εμπειρία στους τομείς της συντήρησης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης εμπορευματικών κέντρων ή και κλειστών ή ανοικτών αποθηκευτικών χώρων, συνολικού εμβαδού τουλάχιστον 75.000 τετραγωνικών μέτρων, για συνεχόμενο χρονικό διάστημα τριών ετών κατ' ελάχιστον στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας.
Ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε η ΓΑΙΑΟΣΕ προβλέπει την παραχώρηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου για περίοδο 50 ετών.
Όσον αφορά το Θριάσιο Ι η σχετική σύμβαση, με αναδόχο το σχήμα ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-Goldair Cargo, κυρώθηκε την τον περασμένο Νοέμβριο στη Βουλή, ωστόσο ο σημερινός υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, ως αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ τότε, είχε ταχθεί ξεκάθαρα εναντίον της σύμβασης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης