Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Βασιλάκος (CEO της Κωτσόβολος): Ο πόλεμος των τιμών από το Media Markt δημιουργεί πρόβλημα βιωσιμότητας στις εταιρείες

Βασιλάκος (CEO της Κωτσόβολος): Ο πόλεμος των τιμών από το Media Markt δημιουργεί πρόβλημα βιωσιμότητας στις εταιρείες
Η διοίκηση της Κωτσόβολος θα προχωρήσει σε σταδιακή ανακαίνιση των καταστημάτων που ο συνολικός τους αριθμό φθάνει τα 95
Νέο ρόλο στο φυσικό κατάστημα δίνει η Κωτσόβολος που σκοπό έχει να διαμορφώσει έναν …κοινό δρόμο πωλήσεων ανάμεσα στη νέα γενιά που ψωνίζει online και στους παραδοσιακούς καταναλωτές που δεν αποφασίζουν αν δεν «αγγίξουν το προϊόν που πρόκειται να αγοράσουν.
Η νέα δομή των καταστημάτων Κωτσόβολος θέλει να «παντρέψει» τη νέα τάση των καταναλωτών που αναζητεί μέσα από τα ψαχτήρια του ιντερνετ προιόντα σε καλές τιμές αλλά στη συνέχεια η νέα γενιά δεν θέλει να αγοράζει …. γουρούνι στο σακί και ψάχνει να βρει το προϊόν στη φυσική του μορφή πριν κάνει την αγορά  με ένα …  κλικ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος Γιάννης Βασιλάκος σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους, παρουσιάζοντας το concept του καταστήματος στο The Mall Athens είπε ότι ο καταναλωτής χρειάζεται να γνωρίζει και να δοκιμάζει το προϊόν να έρχεται σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες έχοντας ως πρόδρομο τις ιστοσελίδες οι οποίες όμως διαμορφώνουν μια απόμακρη εικόνα για το προϊόν.
Προσθέτει ότι το φυσικό κατάστημα θα δίνει απαντήσεις στον καταναλωτή και την ευκαιρία να τα δοκιμάζει.
Ο κ. Βασιλάκος έδωσε έμβαση στο services των προϊόντων λέγοντας ότι το κατάστημα Κωτσόβολος του The Mall Athens θα έχει τη δυνατότητα να επισκευάζει άμεσα συσκευές και ειδικότερα της τηλεφωνία μέσα σε μία ώρα αλλάζοντας σχεδόν όσα γνωρίζουν μέχρι σήμερα οι καταναλωτές για την επισκευή.
Η διοίκηση της Κωτσόβολος θα προχωρήσει σε σταδιακή ανακαίνιση των καταστημάτων που ο συνολικός τους αριθμό φθάνει τα 95.
Το κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα 10 εκατ ευρώ σε ετήσια βάση.
Μέχρι σήμερα έχουν ανακαινισθεί 9 καταστήματα και σταδιακά θα εντάσσονται καινούργια καταστήματα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος αποκάλυψε ότι η στρατηγική της  εταιρείας είναι να επεκταθεί στο κέντρο των πόλεων καθώς τα μαγαζιά έξω από τις πόλεις δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές καθώς πλέον δεν …ταξιδεύουν όπως είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Βασιλάκος διατύπωσε τον προβληματισμό του για τις μόνιμες προσφορές στην κατηγορία των λευκών και μαύρων συσκευών οι οποίες συρρικνώνουν επικίνδυνα τα περιθώρια  κέρδους των αλυσίδων.
Μίλησε για τις πρακτικές της Media Markt που ρίχνει μόνιμα τις τιμές έως 40% κάτω του κόστους με αποτέλεσμα ο κλάδος να χάνει κέρδη έως 10 εκατ. ευρώ.
Έκανε λόγο για κανιβαλισμό των τιμών που δεν οδηγεί πουθενά ενώ δημιουργεί μακροπρόθεσμα πρόβλημα βιωσιμότητας σε πολλές επιχειρήσεις.
Η κατάσταση στην αγορά των ηλεκτρονικών ειδών παραμένει δύσκολη, παρά την αύξηση που παρουσίασαν οι πωλήσεις τηλεοράσεων λόγω Μουντιάλ και των κινητών τηλεφώνων, οι οποίες αντιστάθμισαν τις απώλειες από την πτώση της ζήτησης για κλιματιστικά.  
Τέλος να σημειωθεί ότι η Κωτσόβολος κινείται καλύτερα από την αγορά και αναμένεται να κλείσει τη χρονιά εντός των στόχων που έχει θέσει, για τζίρο ύψους 500 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία  απασχολεί περίπου 2.500 άτομα προσωπικό.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης