Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η Lidl στοχεύει στο κέντρο των πόλεων με νέα καταστήματα - Θα επενδύσει και στις τιμές

tags :
Η Lidl στοχεύει στο κέντρο των πόλεων με νέα καταστήματα - Θα επενδύσει και στις τιμές
Ο κ. Ανδρεανίδης διευκρίνισε ότι η αλυσίδα Lidl Hellas κατέχει την 3η θέση στην αγορά του λιανεμπορίου
Νέα στρατηγική διαμορφώνει η Lidl Hellas για τη νέα χρονιά κατά την οποία αναμένεται να διαμορφωθούν συνθήκες για ένα σκληρό… αγώνα μεταξύ των ισχυρών αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης σε ερώτηση του bankingnews είπε ότι διεκδικεί την πρώτη θέση στην αγορά η οποία σήμερα ανήκει  στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος και την ίδια στιγμή στη διεκδίκηση της πρώτης θέσης συμμετέχει με αξιώσεις ο όμιλος Σκλαβενίτη.
Ο κ. Ανδρεανίδης διευκρίνισε ότι η αλυσίδα Lidl Hellas κατέχει την 3η θέση στην αγορά του λιανεμπορίου.
Τα βήματα της Lidl Hellas για τη νέα χρονιά είναι η δημιουργία τριών νέων μεγάλων καταστημάτων στο κέντρο των πόλεων ανάμεσα σε αυτές είναι η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα και η Αθήνα.
Ο κ. Ανδρεανίδης αποκάλυψε ότι στα κέντρα των πόλεων γίνεται ο μεγαλύτερος τζίρος τροφίμων και δήλωσε ότι είναι έτοιμος να επανασχεδιάσει τα καταστήματα της αλυσίδας ακόμη και να μετακινήσει ορισμένα σε πιο «ζεστές» οικονομικές περιοχές.
Για την Αθήνα δεν ήταν έτοιμος να δώσει πληροφορίες που θα γίνει το νέο κατάστημα καθώς ακόμη δεν έχει εξασφαλίσει τις απαραίτητες άδειες.
Επίσης η Lidl σχεδιάζει τη νέα γενιά των καταστημάτων και το πρώτο κατάστημα με τη νένα φιλοσοφία θα εγκαινιασθεί το Δεκέμβριο στο Πειραιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lidl χρόνο με το χρόνο αυξάνει τη διαφημιστική της δαπάνη και φθάνει τα 20 εκατ. ευρώ το 2017 στην οποία περιλαμβάνονται  μεταξύ άλλων διαφημιστικά σποτ στην τηλεόραση και διαφημιστικές ενέργειες και προβολής προϊόντων μέσα στο κατάστημα.
Ο κ. Ανδρεανίδης δήλωσε ότι το 2018 θα επενδύσει και στις τιμές των προϊόντων μειώνοντας το κόστος λειτουργίας και το όφελος που θα προκύπτει θα δίνεται στο καταναλωτή.
Αναφορικά με το επενδυτικό πρόγραμμα είπε θα κινηθεί από τα 80 εκατ. και μπορεί να φθάσει τα 100 εκατ. ευρώ το 2018.
Η Lidl Hellas διαθέτει δίκτυο 221 καταστημάτων ανά την Ελλάδα, και ήταν από τους κερδισμένους της κατάρρευσης του δικτύου της Μαρινόπουλος την περασμένη χρονιά με ανάπτυξη τζίρου και πελατών κατά 7,3%.
Ωστόσο τη φετινή χρονιά οι πωλήσεις της έχουν σταθεροποιηθεί στα περσινά επίπεδα ενώ με βάση τα στοιχεία μέτρησης της κατανάλωσης σε επίπεδο οκταμήνου ο τζίρος της εμφάνισε οριακή μείωση 0,1% στα 960 εκατ. ευρώ.
Οι δηλώσεις του κ.Ανδρεανίδη έγιναν χθες (10/11) κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της 1η Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης και της 2ης μελέτης κοινωνικό-οικονομικής επίδρασης της αλυσίδας.
Από τη μελέτη η οποία έγινε με τη συνδρομή της Ernst & Young προκύπτει πως η συνολική προστιθέμενη αξία που δημιούργησε πέρυσι ήταν 659 εκατ. ευρώ 7% υψηλότερη σε σχέση με το 2015 ενώ η συνολική προστιθέμενη αξία που δημιούργησε στην ελληνική οικονομία αντιστοιχεί το 0,37% του ΑΕΠ το 2016 από 0,35% που ήταν το 2015.
Η συνολική συνεισφορά της αλυσίδας στα φορολογικά έσοδα της χώρας, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη ήταν 244 εκατ. ευρώ το 2016 από 230 εκατ. ευρώ το 2015 ενώ ο συνολικός αριθμός των ελλήνων προμηθευτών προϊόντων και παρόχων υπηρεσιών αυξήθηκε κατά 59% μέσα σε έναν χρόνο με αποτέλεσμα το 2016 να φθάσει τους 2.893 και το ποσοστό δαπανών σε Έλληνες προμηθευτές να «αγγίξει» το 61% από 56% που ήταν το 2015.
Όπως ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδης το 96% των φρέσκων κρεάτων που διατίθεται μέσω του δικτύου της αλυσίδας προέρχεται από Έλληνες προμηθευτές και πάνω από το 80% του τζίρου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών προέρχεται από Έλληνες προμηθευτές.
Στα τέλη του 2016 το δίκτυο της Lidl αριθμούσε 219 καταστήματα και 5 κέντρα διανομής ενώ σήμερα διαθέτει 221 καταστήματα και το 2018 ο στόχος είναι να αυξηθούν στα 224 με την προσθήκη τριών ακόμη.
Στο τέλος του 2016 στην εταιρεία απασχολούνταν 5.417 άτομα, 9,7% περισσότερα από το 2015, εκ των οποίων τα 1.466 ήταν πλήρους απασχόλησης και τα 3.951 μερικής.
Το 85% των προϊόντων που διατίθεται μέσα από το δίκτυό της είναι ιδιωτικής ετικέτας από 88% που ήταν το 2015.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr  
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης