Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Με διαταγές πληρωμών απαντά η Cosmote στους καταναλωτές που δεν συμφωνούν με τις υπέρογκες χρεώσεις

tags :
Με διαταγές πληρωμών απαντά η Cosmote στους καταναλωτές που δεν συμφωνούν με τις  υπέρογκες χρεώσεις
Χιλιάδες υποθέσεις απλήρωτων λογαριασμών βρίσκονται  ήδη στα δικηγορικά γραφεία που συνεργάζεται η Cosmote και τα οποία προχωρούν στην έκδοση διαταγών πληρωμών
Η διοίκηση του Μιχάλη Τσαμάζ του ΟΤΕ, δεν δίνει λόγο σε κανέναν και απαιτεί ότι θέλει!
Οι χρήστες της κινητής  τηλεφωνίας που τόλμησαν να ζητήσουν εξηγήσεις  για τους φουσκωμένους λογαριασμούς που έλαβαν και στη συνέχεια  απαίτησαν πιο αναλυτικές πληροφορίες για τις υπέρογκες χρεώσεις όχι  δεν πήραν απαντήσεις από  την Cosmote, τουναντίον έγιναν αποδέκτες διαταγών πληρωμών με το ποσό που έχει καταλογίσει ως απαίτηση η εταιρεία  χωρίς να δίνει εξηγήσεις στον καταναλωτή ή στους καταναλωτές.
Η διοίκηση του ΟΤΕ Μιχάλη Τσαμάζ εμφανίζεται αμείλικτη έναντι όσων καταναλωτών που αναζητούν  τα δικαιώματα τους και την ίδια στιγμή καθυστερούν να καταβάλουν το τίμημα  για  λογαριασμούς για τους οποίους αδυνατούν να κατανοήσουν.
Χιλιάδες υποθέσεις απλήρωτων λογαριασμών, για τους οποίους έχουν διατυπωθεί έγγραφες διαφωνίες από τους ενδιαφερόμενους, βρίσκονται  ήδη στα δικηγορικά γραφεία που συνεργάζεται η Cosmote και τα οποία προχωρούν στην έκδοση διαταγών  πληρωμών  με οφειλές  άνω των 150 ευρώ.
Η έκδοση διαταγής πληρωμής  ενέχει σημαντικούς  κινδύνους  για τους καταναλωτές που δεν έχουν πληρώσει τις υπηρεσίες  που αγόρασαν και  στην συγκεκριμένη περίπτωση  από την Cosmote. 
Αξίζει να αναφερθεί ότι τα δικηγορικά  γραφεία που αναλαμβάνουν ανάλογες υποθέσεις το μόνο που τους ενδιαφέρει  είναι να κάνουν μια απλή ταυτοποίηση του προσώπου  από το οποίο ζητείται η οφειλή. 
Η υπόθεση φθάνει στη Δικαιοσύνη καθώς  ο ενδιαφερόμενος  πρέπει να κάνει ανακοπή της διαταγής πληρωμής  σε 15 ημέρες αναζητώντας  όμως σε κάθε περίπτωση δικηγόρο για να  αναλάβει  την υπόθεση.
Για την «ταμπακέρα» και συγκεκριμένα  για τις χρεώσεις  που επέβαλε η Cosmote τόσο  για την υπέρβαση του προγράμματος που μπορεί να περιλαμβάνει το χρόνο ομιλίας τη χρήση internet ή την κλήση ενός πενταψήφιου  αριθμού.
Η  διοίκηση της Cosmote έχει επιλέξει να μη δίνει επιπλέον πληροφορίες εκτός αυτών που αναγράφονται στο λογαριασμό παρότι η εταιρεία δέχεται και γραπτά αιτήματα από τους  ενδιαφερόμενους.
Οι  καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα  με τις εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας δεν μπορούν να απευθυνθούν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή διότι είναι εκτός των αρμοδιοτήτων της και όλα τα θέματα  πηγαίνουν στην Εθνική  Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η οποία  αδυνατεί να ανταποκριθεί στα αιτήματα των καταναλωτών.
Το θέμα των υπερχρεώσεων της κινητής  τηλεφωνίας όπως και οι  χρεώσεις σε  πενταψήφιους αριθμούς είχε ανοίξει ο υπηρεσιακός υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Νίκος Χριστοδουλάκης τον Οκτώβριο του 2015, ο οποίος είχε  ανακοινώσει ότι  είχε στείλει το φάκελο στην αρμόδια  ΕΕΤΤ.
Τέλος να σημειωθεί ότι η Cosmote είχε αύξηση 4,2% στα έσοδα της τη χρονιά που πέρασε και  ανήλθαν σε 457 εκατ. ευρώ.   

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης