Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Ελληνικά Καλώδια: Μείωση ενοποιημένων προ φόρων κερδών σε 1,7 εκατ. ευρώ για το α' εξάμηνο 2016

Ελληνικά Καλώδια: Μείωση ενοποιημένων προ φόρων κερδών σε 1,7 εκατ. ευρώ για το α' εξάμηνο 2016
Σε 212 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνικά Καλώδια στο α' εξάμηνο του 2016, μειωμένος κατά 4% έναντι του α' εξαμήνου του 2015
Σε 212 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνικά Καλώδια στο πρώτο εξάμηνο του 2016, μειωμένος κατά 4% έναντι του πρώτου εξαμήνου του 2015 (221 εκατ. ευρώ), με τον όγκο πωλήσεων να παραμένει σχεδόν αμετάβλητος.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 17,8 εκατ. ευρώ έναντι 21,9 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο του 2015, ενώ τα κέρδη εκμετάλλευσης (EBIT) του ομίλου υποχώρησαν σε 10,6 εκατ. ευρώ, έναντι 14,7 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων του πρώτου εξαμήνου 2016 περιορίστηκαν σε 1,7 εκατ. ευρώ, έναντι 3 εκατ. ευρώ για την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ τα καθαρά ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε κέρδη 60 χιλ. ευρώ (κέρδη ανά μετοχή 0,0020 ευρώ).
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η επιδείνωση των αποτελεσμάτων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο «οφείλεται στις διαφοροποιήσεις του προϊοντικού μείγματος λόγω των διαφορετικών συμβολαίων που εκτελούνταν κατά τη διάρκεια των δύο περιόδων, καθώς και από ζημιά από το αποτέλεσμα μετάλλου».
Την 30η Ιουνίου 2016, ο καθαρός ενοποιημένος δανεισμός αυξήθηκε σε 241 εκατ. ευρώ έναντι 224 εκατ. ευρώ στο τέλος του 2015, γεγονός που «οφείλεται κυρίως στις αυξημένες ανάγκες κεφαλαίου κίνησης για τη χρηματοδότηση των συμβολαίων υπό εκτέλεση».
Οι επενδύσεις του ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 ανήλθαν σε 4,3 εκατ. ευρώ.
Στην ανακοίνωσή του, «ο όμιλος Ελληνικά Καλώδια παραμένει αισιόδοξος για το 2016 παρά το ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον. Οι πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί τα τελευταία χρόνια έχουν επικεντρωθεί στην αύξηση των πωλήσεων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, στην περαιτέρω ανάπτυξη ανταγωνιστικού δικτύου πωλήσεων, στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη μείωση του κόστους παραγωγής».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης