Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος τα «ηνία» της αγοράς - Το 2016 ο τζίρος της αλυσίδας θα ξεπεράσει τα 2 δισ. ευρώ

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος τα «ηνία» της αγοράς - Το 2016 ο τζίρος της αλυσίδας θα ξεπεράσει τα 2 δισ. ευρώ
Οι συνολικές υποχρεώσεις του ομίλου ενισχύθηκαν και διαμορφώθηκαν σε 696,2 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 533,7 εκατ. ευρώ το 2014
Η ΑΒ Βασιλόπουλος κερδίζει μερίδια αγοράς στο λιανεμπόριο τροφίμων από την «πτώση» των αλυσίδων σουπερ μάρκετ της «Βερόπουλος» και της «Μαρινόπουλος.
Η αλυσίδα Βερόπουλος εντάχθηκε στο όμιλο Παντελιάδη από τον περασμένο Φεβρουάριο, ενώ το μέλλον της αλυσίδας σουπερ μάρκετ Μαρινόπουλος κρίνεται τις επόμενες ημέρες.
Ο χρόνος ενσωμάτωσης της Βερόπουλος από τον όμιλο Παντελιάδη αλλά και τα άδεια ράφια της Μαρινόπουλος δημιούργησαν συνθήκες μετακίνησης της πελατείας σε άλλες αλυσίδες.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος φαίνεται ότι κερδίζει έδαφος έναντι του ανταγωνισμού καθώς φιγουράρει στη πρώτη θέση με βάση τα μερίδια αγοράς.
Ήδη κατέχει το 23% της αγοράς του λιανεμπορίου και οδεύει ολοταχώς προς το 25% σφραγίζοντας την πρωτοκαθεδρία της.
Στελέχη της αγοράς θεωρούν βέβαιο ότι φέτος η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος θα ξεπεράσει τα 2 δισ ευρώ τζίρο ενώ πολλά θα εξαρτηθούν από τις εξελίξεις στον όμιλο Μαρινόπουλο.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέγραψε αύξηση του τζίρου κατά 13,5% και ξεπέρασε το 1 δισ ευρώ το πρώτο εξάμηνο του έτους έναντι 926 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ετήσιος τζίρος του ομίλου ενισχύθηκε κατά 7,9% και διαμορφώθηκε στο 1.945.890.000 ευρώ το 2015 από 1.791.541.000 το 2014.
Ο τζίρος της αλυσίδας ήταν στο 1.736.041.000 το 2013 πριν εκδηλωθούν τα οικονομικά προβλήματα στις δύο αλυσίδες.
Η διοίκηση της εταιρείας πέτυχε την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς ενώ τα κόστη λειτουργίας διατηρήθηκαν στα ίδια επίπεδα και διατηρώντας σχεδόν τον ίδιο αριθμό καταστημάτων.
Τα ετήσια έσοδα ανά κατάστημα ανήλθαν στα 5,4 εκατ. ευρώ το 2015 και στο πρώτο εξάμηνο του έτους «άγγιξαν» τα 3 εκατ. ευρώ.
Στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι η ενδυνάμωση της θέσης της ΑΒ Βασιλόπουλος στην αγορά του λιανεμπορίου καθιστά πιο επιτακτική την ανάγκη για τον όμιλο Σκλαβενίτη να κλείσει το deal με τον όμιλο Μαρινόπουλο για να διατηρηθεί στις πρώτες θέσεις κατάταξης, ενώ στην περίπτωση που η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρήσει σε πιο επιθετικές ενέργειες έχοντας ως βάση τις τιμές των προϊόντων και με δεδομένο την πτώση της κατανάλωσης μπορεί να προκληθεί νέος γύρος ανακατατάξεων στο λιανεμπόριο.
Τα μικτά κέρδη της ΑΒ Βασιλόπουλος ανήλθαν σε 492 εκατ. ευρώ το 2015 από 451,8 εκατ. το 2014.
Τα κέρδη προ φόρων έφθασαν τα 77,1 εκατ. ευρώ από 66,8 εκατ. ευρώ πρόπερσι
Πάντως οι συνολικές υποχρεώσεις του ομίλου ενισχύθηκαν και διαμορφώθηκαν σε 696,2 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 533,7 εκατ. ευρώ το 2014.
Τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας μειώθηκαν σε 362,6 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 392,6 εκατ. ευρώ το 2014.
Τα ταμειακά διαθέσιμα του ομίλου ξεπερνούσαν τα 100 εκατ. ευρώ το Δεκέμβριο του 2015.

Πρώτη ενημέρωση: Δευτέρα 01/08/2016, 20:52

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης