Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ζημιές 2,5 εκατ. ευρώ από το κλείσιμο της Ειδομένης - Στα 2,75 εκατ. τα κέρδη 2015

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ζημιές 2,5 εκατ. ευρώ από το κλείσιμο της Ειδομένης - Στα 2,75 εκατ. τα κέρδη 2015
Το 2015 έκλεισε με κέρδη 2,75 εκατομμυρίων ευρώ έκλεισε το 2015 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σε 2,5 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι ζημιές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω της κλειστής σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.
Το 2015 έκλεισε με κέρδη 2,75 εκατομμυρίων ευρώ έκλεισε το 2015 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, εκτιμάται πως το επόμενο δεκαήμερο θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση και τα δρομολόγια θα επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Μάλιστα, σήμερα κλιμάκιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιθεωρεί τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη, προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της και ο στόχος είναι, σύμφωνα με τους ιθύνοντες, στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να δρομολογούνται επτά από τα εννέα τρένα που έκαναν δρομολόγια πριν ξεκινήσει ο αποκλεισμός και διακοπούν.
Στο στάδιο της ολοκλήρωσης βρίσκεται η επέκταση και ενίσχυση τού φράχτη που έχει τοποθετηθεί στην Ειδομένη εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών, κόστους 40.000 ευρώ, την οποία έφτιαξε με δικά της έξοδα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, καθώς και να διασφαλιστεί πως η γραμμή δεν θα ξανακλείσει. Το ειδικό μηχάνημα πέρασε και τοποθέτησε τους στύλους για την περίφραξη στο τμήμα από τον σταθμό της Ειδομένης έως τα ελληνοσκοπιανά σύνορα. Μέχρι στιγμής έχει τοποθετηθεί φράχτης συνολικού μήκους περίπου 1.000 μέτρων, κατά μήκος της γραμμής σε απόσταση πέντε μέτρων από τον άξονά της.
Σε ότι αφορά την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, η διοίκηση, σε περίπτωση που ο διαγωνισμός της 20ης Ιουνίου αποβεί άγονος, έχει προετοιμάσει ένα εναλλακτικό σχέδιο δράσης. Στις προτεραιότητές της είναι η βελτίωση της εμπορευματικής λειτουργίας με νέο τροχαίο υλικό, η δημιουργία διαμεταφορικής εταιρείας, η πρόσληψη 113 μηχανοδηγών, η δημιουργία νέου οργανογράμματος κ.ά.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης