Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

SATO: Αύξηση πωλήσεων +3,6% στη χρήση 2015, με επιδείνωση ζημιών σε 6,35 εκατ. ευρώ - Πολλές δράσεις αναδιάρθρωσης

SATO: Αύξηση πωλήσεων +3,6% στη χρήση 2015, με επιδείνωση ζημιών σε 6,35 εκατ. ευρώ - Πολλές δράσεις αναδιάρθρωσης
Η εταιρεία συνήψε αποκλειστική συνεργασία με έναν από τους  μεγαλύτερους οίκους κατασκευής δερμάτινων καναπέδων, τον NATUZZI ITALY
Μικρή αύξηση 3,6% ή 255 χιλ. ευρώ κατέγραψε ο κύκλος εργασιών της SATO κατά τη διάρκεια του 2015, για να ανέλθει σε 7,36 εκατ. ευρώ.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η σειρά προϊόντων (brand) ΕΝΤΟS παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 12,21%, ενώ οι πωλήσεις της σειράς προϊόντων SATO σε εταιρικούς πελάτες για το ίδιο χρονικό διάστημα κατέγραψαν αύξηση 3,5%.
Τα μεικτά κέρδη της SATO παρέμειναν οριακά αμετάβλητα σε 2,13 εκατ. ευρώ - από 2,21 εκατ. ευρώ το 2014 - με το μεικτό περιθώριο να διαμορφώνεται σε 30% (από 31%) και τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης να μειώνονται κατά 9,3% σε 972 χιλ. ευρώ.
Στη χρήση 2015, η εταιρεία ενέτεινε τις ζημίες της μετά από φόρους σε 6,35 εκατ. ευρώ - από 3,51 εκατ. ευρώ το 2014 - μεταβολή που αποδίδεται κυρίως «στο γεγονός ότι το 2015 η εταιρεία προέβει στην αποεπένδυση  καταστήματος στην Θεσσαλονίκη σημειώνοντας ζημία 1,49 εκατ. ευρώ, καθώς και σε περαιτέρω ασφαλή [sic.] πρόβλεψη απομείωσης αξίας αποθεμάτων 1,55 εκατ. ευρώ».
Στην ανακοίνωσή της, η εταιρεία αναφέρει ότι συνεχίζει δυναμικά το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης λειτουργίας της, έχοντας υλοποιήσει μεταξύ άλλων τις ακόλουθες ενέργειες:
- Το κατάστημα SATO μαζί με το κατάστημα λιανικής ENTOS μεταφέρθηκαν επί της Λ. Κηφισίας 252-254 στο Χαλάνδρι Αττικής και βρίσκονται πλέον σε ενιαίο χώρο. Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι μεγαλύτερης επιφάνειας σε τ.μ. και ήλθε να καλύψει τις αυξημένες  ανάγκες της εταιρείας όπως αυτές προέκυψαν μετά από τον εμπλουτισμό της γκάμας των εμπορευμάτων της. Παράλληλα το συγκεκριμένο σημείο χαρακτηρίζεται από έντονη εμπορική δραστηριότατα στον κλάδο των επίπλων.  
- Η SATO δημιούργησε νέο διαχωριστικό σύστημα γραφείων με την ονομασία ΟΝΕ FORALL.Το διαχωριστικό έχει την δυνατότητα με ένα προφίλ να καλύπτει κάθε ζητούμενη παραλλαγή σε κλειστούς χώρους γραφείων  προσφέροντας ένα άριστο αισθητικό αποτέλεσμα με απόλυτη ηχομόνωση.
- Η εταιρεία ολοκλήρωσε την τοποθέτηση της παιδικής σειράς  MOJO στα καταστήματα της, η οποία περιλαμβάνει κρεβάτι κουκέτα γραφείο & βιβλιοθήκη. Πρόκειται για Δανέζικη εταιρεία  παραγωγής –οικολογικών- μασίφ επίπλων από ξυλεία  πεύκου. Η Εταιρεία με την ενέργεια αυτή προσδοκά μεγαλύτερη διείσδυση στην κατηγορία των παιδικών επίπλων.
- Η εταιρεία συνήψε αποκλειστική συνεργασία με έναν από τους  μεγαλύτερους οίκους κατασκευής δερμάτινων καναπέδων τον NATUZZI ITALY. Ο συγκεκριμένος κατασκευαστής προμηθεύει τα καταστήματα ENTOS και SATO με την σειρά δερμάτινων καναπέδων για το Brand DIVANI& ΙΤΑLΙΑΝΙ
Παράλληλα η Εταιρεία στα πλαίσια της περαιτέρω ανάπτυξης των πωλήσεων  έχει εντάξει στους στόχους της για το έτος 2016 τις κάτωθι ενέργειες.
- Η εταιρεία στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του δικτύου της σχεδιάζει την ανάπτυξη του καταστήματος ENTOS και  SATO Θεσσαλονίκης, το οποίο θα μεταφερθεί μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου 2016 σε νέο μεγαλύτερο  κατάστημα με την μέθοδο franchise . H συγκεκριμένη ενέργεια θα βελτιώσει τα λειτουργικά κόστη της εταιρείας στην Θεσσαλονίκη.
- Η εταιρεία θα δημιουργήσει στην Πειραιώς 18 το νέο ENTOS OUTLET. Σε έναν ενιαίο χώρο 2.000 τ.μ. θα διατίθενται όλες, οι προηγουμένων ετών, εμπορικές σειρές των καταστημάτων ENTOS.
- Η εταιρεία έχει ως στόχο για το 2016 να επεκταθεί στην αγορά δαπέδων προσφέροντας μια πλήρη γκάμα προϊόντων άριστης ποιότητας και υψηλής αισθητικής, τα δάπεδα βινυλίου και υφαντού βινυλίου είναι ότι ποιο σύγχρονο στην επένδυση δαπέδων για επαγγελματικούς και εμπορικούς χώρους. Η αντοχή τους σε συνδυασμό με τις ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης τους τα καθιστούν ως την πιο ανταγωνιστική πρόταση στην αγορά.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης