Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Jumbo - Αύξηση κύκλου εργασιών 7,62% στο εννεάμηνο - Δεν εισέρχεται στην αγορά φαρμάκου

tags :
Jumbo -  Αύξηση κύκλου εργασιών 7,62% στο εννεάμηνο - Δεν εισέρχεται στην αγορά φαρμάκου
Οι πωλήσεις των καταστημάτων της εταιρείας στο εννεάμηνο της χρήσης 01/07/2013 - 30/6/2014, ανήλθαν σε 410,94 εκατ. ευρώ
Αύξηση 7,62% καταγράφηκε στον κύκλο εργασιών της εταιρείας Jumbo κατά το εννεάμηνο της οικονομικής χρήσης 01/07/2013 - 30/6/2014, με τις πωλήσεις να ενισχύονται στα 410,94 εκατ. ευρώ έναντι 381,85 εκατ. ευρώ που είχε διαμορφωθεί ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ο κύκλος εργασιών του ομίλου ενισχύθηκε κατά 7,23%.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, από τον Ιανουάριο του 2014 μέχρι τον Μάρτιο του 2014, δηλαδή κατά το τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις στα καταστήματα στην Ελλάδα διατηρήθηκαν σε θετικό έδαφος.
Η ενίσχυση των πωλήσεων στην Κύπρο παραμένει εντυπωσιακή, μετά και το άνοιγμα του νέου καταστήματος στην Πάφο, ενώ στη Βουλγαρία συνέχισε να αναπτύσσεται με διψήφιο ποσοστό, γεγονός στο οποίο συνέβαλε και η λειτουργία των 2 πρώτων καταστημάτων του ομίλου στη Ρουμανία.
Σήμερα το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου αριθμεί 66 καταστήματα εκ των οποίων τα 52 στην Ελλάδα, 4 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 2 στη Ρουμανία, ενώ διαθέτει και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-Jumbo.
Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, το μείγμα πωλήσεων των καταστημάτων JUMBO είναι αποτελεσματικό και γι' αυτό η διοίκηση επαναλαμβάνει προς τους μετόχους ότι δεν έχει την πρόθεση να αναμειχθεί στην αγορά των φαρμάκων και ο θόρυβος πάνω σε αυτό το θέμα προέρχεται αποκλειστικά από συντεχνιακούς λόγους.
Η Jumbo, αναφέρεται, συνεχίζει να επενδύει με στόχο τη δημιουργία περίπου 4 νέων καταστημάτων τον χρόνο.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα αναμένεται η λειτουργία 6-8 νέων καταστημάτων τα επόμενα 3-4 χρόνια, ενώ για τη Ρουμανία εκτιμάται ότι το δίκτυο θα αριθμεί 16-18 καταστήματα τα επόμενα 5 χρόνια.
Πέρα από το άνοιγμα των νέων καταστημάτων, επισημαίνει η εταιρεία, συνεχής είναι και ο εμπλουτισμός της ποικιλίας των εμπορευομένων προϊόντων της με βάση τις εξελίξεις και τις τάσεις της ζήτησης στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται ο όμιλος και η διατήρηση των τιμών των προϊόντων σε ανταγωνιστικά επίπεδα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης