Ολοκληρωμένη στρατηγική δράση, η οποία πλέον φέρνει αποτελέσματα, πραγματοποιεί ο ΔΕΔΔΗΕ για τη μείωση των μη τεχνικών απωλειών και ειδικότερα των ρευματοκλοπών τα τελευταία χρόνια καθώς καταγράφεται σημαντική αύξηση όχι μόνο του εντοπισμού των περιπτώσεων αλλά και των εισπράξεων αν και επισημαίνεται η απουσία ενός αυστηρού νομικού και θεσμικού πλαισίου.
Το θέμα των ρευματοκλοπών, η αντιμετώπισή τους και η προστασία του καταναλωτή βρέθηκε στο επίκεντρο Εσπερίδας που διοργάνωσε ο Κλάδος Ενέργειας της Ρυθμιστικής Αρχής Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2025 στο πλαίσιο της 89ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Τις εργασίες της Εσπερίδας άνοιξε με χαιρετισμό του ο Αντιπρόεδρος της ΡΑΑΕΥ, Δημήτρης Φούρλαρης ο οποίος χαρακτήρισε τον καταναλωτή ως βιτρίνα του ενεργειακού κλάδου. Όπως είπε «ένας ενεργός και ενημερωμένος καταναλωτής πιέζει τον ανταγωνισμό και απαιτεί καλύτερες υπηρεσίες. Είναι το πιο πολύτιμο asset στον ενεργειακό κλάδο Για τους διαχειριστές ο καταναλωτής είναι επενδυτής αφού δίνει τα χρήματά του για να κάνουν επενδύσεις στο ηλεκτρικό σύστημα της χώρας.
Για τους προμηθευτές ο καταναλωτής είναι πελάτης και απαιτεί σεβασμό για τα χρήματα που προσφέρει.» Ο κ. Φούρλαρης κατέληξε πως για να σχεδιαστούν όλα και να λειτουργήσουν αποδοτικά, απαιτείται εκ μέρους της Αρχής ένα ρυθμιστικό πλαίσιο σαφές, αξιόπιστο και δίκαιο, ώστε τα αποτελέσματα να είναι αυτά που πραγματικά χρειάζεται και απαιτεί ο καταναλωτής.
Διαβάστε περισσότερα στο worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών