Σε μια νέα φάση κορύφωσης του ανταγωνισμού για τα μερίδια στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας εισέρχονται οι εταιρείες προμήθειας ρεύματος, που από τον επόμενο μήνα, επικεντρώνονται στις εμπορικές πολιτικές που θα επιλέξουν για να αυξήσουν τα μερίδιά τους.
Η εξίσωση είναι δύσκολη, καθώς η κάθε εταιρεία επιλέγει σε ποια τιμολόγια θα δώσει βάρος, δίνοντας εκεί τις πιο ανταγωνιστικές τιμές. Η ΔΕΗ για παράδειγμα που έχει τη μερίδια του λέοντος στην αγορά προμήθειας με μερίδιο 60% στα νοικοκυριά, έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο στα πράσινα τιμολόγια.
Τα πράσινα τιμολόγια, συγκεντρώνουν την πλειοψηφία των καταναλωτών, οι οποίοι λόγω αδράνειας δεν ενδιαφέρονται να μπουν στη διαδικασία αλλαγής ακόμη και αν τα πράσινα τιμολόγια αποδεικνύονται κάθε μήνα ακριβότερα από τις άλλες κατηγορίες τιμολογίων.
Στρατηγική της ΔΕΗ είναι να κρατήσει το πελατολόγιό της στο πράσινο τιμολόγιο και γι αυτό κάθε μήνα σχεδόν προσφέρει την ανταγωνιστικότερη τιμή στο πράσινο τιμολόγιο.
Αντίθετα, οι άλλοι πάροχοι, που απευθύνονται στους καταναλωτές που είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν τιμολόγιο προκειμένου να εξασφαλίσουν χαμηλότερη τιμή, προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές στα κίτρινα ή τα μπλε τιμολόγια, δίνοντας έμφαση σε αυτά τα προϊόντα για να αυξήσουν το μερίδιό τους. Και ταυτόχρονα, από τον επόμενο μήνα, θα ανοίξει και η νέα κατηγορία των ευέλικτων ή κόκκινων τιμολογίων, δημιουργώντας νέες εμπορικές δυνατότητες στις εταιρείες.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών