Τα «εύσημα» της ΡΑΑΕΥ προς τον ΔΕΔΔΗΕ
Ο χειρότερος κρατικός οργανισμός της χώρας έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται ΔΕΔΔΗΕ.
Χρειάστηκαν πάνω δύο μήνες για να διορθώσει τη βλάβη του μετρητή ρεύματος, σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα της Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων.
Ο Ρυθμιστής της αγοράς Ενέργειας αφού διαπιστώνει τις καθυστερήσεις από τον φορέα αποκατάστασης της βλάβης κλείνει την υπόθεση διότι θεωρεί ότι όλα είναι μέλι – γάλα χωρίς να επιβάλλει κάποια ποινή στον Διαχειριστή.
Επικαλείται μάλιστα ότι έγιναν όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Πάντως, ο πολίτης έμεινε χωρίς ηλεκτρική σύνδεση στο σπίτι του διότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν τα προλαβαίνει όλα !!!
Συγκεκριμένα, η ΡΑΑΕΥ αναγράφει για την υπόθεση: Για τους παραπάνω λόγους (θα τους εξηγήσουμε στη συνέχεια) αποφασίζει:. Ότι η εξέταση της εν λόγω καταγγελίας δεν έχει αντικείμενο, καθώς σύμφωνα με τα ανωτέρω έχει πάψει η παράλειψη του Διαχειριστή, ο οποίος έχει προχωρήσει στην αποκατάσταση της βλάβης.
Το μαρτύριο της καταγγέλλουσας
Η περιπέτεια της καταγγέλλουσας αρχίζει στις 10 Μαΐου 2024 η οποία αναφέρει τη βλάβη στον μετρητή ο οποίος πήρε φωτιά. Ο ΔΕΔΔΗΕ ισχυρίζεται ότι στις 10.5.2024 πράγματι δηλώθηκε βλάβη από πρόσωπο διαφορετικό από την Καταγγέλλουσα, με την καταχώρηση να κάνει αναφορά για φωτιά στον μετρητή της εν λόγω παροχής.
Πως προκλήθηκε η φωτιά
Η εν λόγω βλάβη στο Δίκτυο προκλήθηκε, σύμφωνα με τον Διαχειριστή, από αυθαίρετη επανασύνδεση της παροχής από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο παρά το γεγονός ότι η Υπεύθυνη Δήλωση Ηλεκτρολόγου Εγκατάστασης είχε λήξει. Στη συνέχεια η Καταγγέλλουσα ενημέρωσε το τεχνικό συνεργείο για την επιθυμία της να αποκατασταθεί η βλάβη και στις 13.5.2024 καταχώρησε εκ νέου αναγγελία της βλάβης καθώς προέβη σε ηλεκτρονική κατάθεση της Υπεύθυνης Δήλωσης Αδειούχου Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη για την εν λόγω παροχή και στην εκπροσώπηση από Προμηθευτή.
Ο ΔΕΔΔΗΕ λέει για τους δύο μήνες καθυστέρηση
Ο Διαχειριστής του δικτύου δηλαδή ο ΔΕΔΔΗΕ γνωστοποίησε στην Αρχή ότι λόγω του εξαιρετικά μεγάλου όγκου των εκτεταμένων βλαβών που αντιμετώπισε η υπηρεσία και λόγω ότι για την ολοκλήρωση των εργασιών απαιτούνται να πραγματοποιηθεί προγραμματισμένη διακοπή η εργασία προγραμματίστηκε και ολοκληρώθηκε στις 13.7.2024. Με απλά λόγια η αποκατάσταση της βλάβης απαίτησαν συνολικά 64 ημέρες. Να σημειωθεί ότι αποκατάσταση έγινε την Κυριακή 13 Ιουλίου 2024.
Η καταγγέλλουσα: Κάθε μέρα έψαχνε τον ΔΕΔΔΗΕ
Για σχεδόν δυο μήνες από την πρώτη αυτοψία ο Διαχειριστής δεν επικοινώνησε με την Καταγγέλλουσα, με αποτέλεσμα η ίδια να κάνει επανειλημμένες προσπάθειες υποβολής αιτήματος για την αποκατάσταση του προβλήματος. Τελικά, στις 23.6.2024 υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. επισκέφτηκε την Καταγγέλλουσα και την διαβεβαίωσε ότι αρμόδιο κλιμάκιο θα μεταβεί στο ακίνητο για την επίλυση του προβλήματος, όμως ένα μέρος του κόστους οφείλει να το επωμιστεί η Καταγγέλλουσα. Σε συνέχεια των ανωτέρω, η Καταγγέλλουσα καλεί την Αρχή να αποκαταστήσει τη νομιμότητα
Εκ παραδρομής η καταγγελία δεν έφτασε στο ΔΕΔΔΗΕ
Επειδή, η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. με το έγγραφο των απόψεών της ενημέρωσε την Αρχή ότι λόγω αστοχίας εσωτερικών διεργασιών, εκ παραδρομής το αίτημα της Καταγγέλλουσας δεν διαβιβάστηκε άμεσα στο αρμόδιο τμήμα με αποτέλεσμα η υπηρεσία να μεταβεί για αυτοψία την 21.06.2024. Ο ΔΕΔΔΗΕ για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα ισχυρίστηκε ότι στο έγγραφο της εν θέματι καταγγελίας δεν αναγράφεται κανένα στοιχείο προσωπικής επικοινωνίας. Περαιτέρω, έγινε προσπάθεια για την κοινοποίηση της υπ’ αριθμ. E200/2024 Απόφασης ΡΑΑΕΥ στη διεύθυνση του μισθωμένου ακινήτου που αναφέρεται 7 στην εν θέματι καταγγελία, η οποία δεν ολοκληρώθηκε με επιτυχία, καθώς δεν βρισκόταν κάποιος στο ακίνητο για την παραλαβή και η Αρχή δεν γνώριζε κάποιο προσωπικό στοιχείο επικοινωνίας με αποτέλεσμα να επιστραφεί ο φάκελος. Επειδή, σύμφωνα με τις απόψεις του Διαχειριστή οι εργασίες έχουν πραγματοποιηθεί και ολοκληρωθεί ήδη από τον Ιούλιο του 2024 και ο Διαχειριστής ΕΔΔΗΕ έχει αποκαταστήσει ως όφειλε την βλάβη της Καταγγέλλουσας.
Συμπέρασμα ο πολίτης δεν πρόκειται να βρει το δίκιο του με τον ΔΕΔΔΗΕ όταν ο ελεγκτής του ΔΕΔΔΗΕ η ΡΑΑΕΥ κάνει τα στραβά μάτια στις καταγγελίες των πολιτών. Η ΡΑΑΕΥ θεωρεί η αναμονή 64 ημερών για την αποκατάσταση της βλάβης του μετρητή ενέργειας είναι ικανοποιητικός χρόνος για το ΔΕΔΔΗΕ !!!.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών