Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Protergia: Τρία στα δέκα νέα συμβόλαια είναι Picasso – Θερμή υποδοχή από την αγορά

Protergia: Τρία στα δέκα νέα συμβόλαια είναι Picasso – Θερμή υποδοχή από την αγορά
H καινοτομία που εισάγει το προϊόν Picasso στην αγορά, είναι το σταθερό ποσό χρέωσης το μήνα, ανεξάρτητα από το ύψος της κατανάλωσης ή το κόστος της ενέργειας και η δυνατότητα άτοκης χρηματοδότησης του λογαριασμού του καταναλωτή για ένα έτος.

Θερμή υποδοχή επεφύλαξε το καταναλωτικό κοινό στο Picasso το νέο τιμολόγιο της Protergia το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες αποτελεί το πιο δημοφιλές προϊόν της ακόμη κι αν ακόμη δεν έχει κλείσει ούτε μήνας από το λανσάρισμά του.
Το νέο τιμολόγιο, σύμφωνα με πηγές, το προτιμούν 9 στους 10 από όσους ενημερώνονται γι αυτό, ενώ αποτελεί το 30% των νέων συμβολαίων της Protergia.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο κόσμος δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον όταν ενημερώνεται για το προϊόν αυτό, αλλά καθώς είναι ένα πιο σύνθετο προϊόν χρειάζεται καλή προετοιμασία στα δίκτυα πωλήσεων και τα call centers για να μπορέσουν να ενημερώνουν λεπτομερώς και αποτελεσματικά τον κόσμο.
H καινοτομία που εισάγει στην αγορά, είναι το σταθερό ποσό χρέωσης το μήνα, ανεξάρτητα από το ύψος της κατανάλωσης ή το κόστος της ενέργειας και η δυνατότητα άτοκης χρηματοδότησης του λογαριασμού του καταναλωτή για ένα έτος.

Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης