Τελευταία Νέα
Ενέργεια

ΔΕΔΔΗΕ για αποζημιώσεις: Αιτήσεις για βλάβες στις οικιακές συσκευές εντός 10 ημερών - Η διαδικασία

ΔΕΔΔΗΕ για αποζημιώσεις: Αιτήσεις για βλάβες στις οικιακές συσκευές εντός  10 ημερών - Η διαδικασία

Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ

Προθεσμία δέκα ημερών για την υποβολή αίτησης αποζημίωσης προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ.
Έτσι, για βλάβες στις ηλεκτρικές συσκευές που οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ που εξυπηρετεί το ακίνητό τους.
Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Ο καταναλωτής να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ επί 2 εργάσιμες ημέρες, εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασής τους με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται, αλλά και να γνωστοποιεί στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του ποσού.

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν, ενώ σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.
Περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω καθώς και για την προστασία των ευαίσθητων ηλεκτρικών συσκευών των Καταναλωτών παρέχονται τηλεφωνικά από τα κατά τόπους γραφεία και από το site του ΔΕΔΔΗΕ.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης