γράφει : Δ.Ν.
Σημαντική υποχώρηση καταγράφεται στην αγορά των τροφίμων, η οποία σύμφωνα με μετριοπαθείς υπολογισμούς άγγιξε πέρυσι το 5%, ενώ σύμφωνα με τους απαισιόδοξους
υπερέβη το 15%.
υπερέβη το 15%.
Μπορεί ο εν λόγω κλάδος να αποτελεί, ή για να είμαστε ακριβείς να αποτελούσε τον πλέον αμυντικό, όχι μόνο στην πραγματική οικονομία αλλά και στο ταμπλό της Σοφοκλέους, αυτό όμως δεν συμβαίνει πλέον.
Πλέον η κάθετη μείωση του εισοδήματος του μέσου έλληνα καταναλωτή και βασικού… χρηματοδότη των επωνύμων προϊόντων της βιομηχανίας τον έχει στρέψει στα ανώνυμα προϊόντα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ ή σε σοβαρές περικοπές προϊόντων (κυρίως προϊόντα επιθυμίας).
Τα στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων των εισηγμένων στο Χ.Α. εταιρειών του κλάδου, σε συνδυασμό με την κακή εικόνα των καθαρών αποτελεσμάτων, την πορεία της απασχόλησης (μειώθηκαν κατά 5.902 ή κατά 8,46% οι θέσεις απασχόλησης στις εισηγμένες του κλάδου) και τη συρρίκνωση του όγκου πωλήσεων στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.
Χαρακτηριστικό και πλέον ενδεικτικό παράδειγμα για τη βαθιά ύφεση που έχει κτυπήσει την ελληνική αγορά, το καλάθι του μέσου έλληνα καταναλωτή, αλλά και ισχυρά brands είναι και η περίπτωση της Coca-Cola 3E, ο όγκος πωλήσεων της οποίας το τρίτο τρίμηνο της χρήσης στην Ελλάδα σημείωσε πτώση που άγγιξε το 14%.
Το παράδειγμα της Coca-Cola 3E, η οποία και λόγω ξεκάθαρης εξωστρεφούς στρατηγικής στηρίζεται και σε άλλες αγορές και επί της ουσίας επηρεάζεται σαφώς λιγότερο από άλλες εταιρείες, οι οποίες δραστηριοποιούνται επί το πλείστον εντός των περιορισμένων ελληνικών τειχών, δεν είναι και το μοναδικό.
Η σημαντική πτώση της κατανάλωσης, η μείωση του όγκου πωλήσεων, αλλά και των τιμών των σιτηρών σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν αποτυπώθηκε και στην πορεία των πωλήσεων της Μύλοι Λούλη τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, οι οποίες μειώθηκαν κατά 16,55%, στα 54,427 εκατ. ευρώ.
Πλέον η κάθετη μείωση του εισοδήματος του μέσου έλληνα καταναλωτή και βασικού… χρηματοδότη των επωνύμων προϊόντων της βιομηχανίας τον έχει στρέψει στα ανώνυμα προϊόντα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ ή σε σοβαρές περικοπές προϊόντων (κυρίως προϊόντα επιθυμίας).
Τα στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων των εισηγμένων στο Χ.Α. εταιρειών του κλάδου, σε συνδυασμό με την κακή εικόνα των καθαρών αποτελεσμάτων, την πορεία της απασχόλησης (μειώθηκαν κατά 5.902 ή κατά 8,46% οι θέσεις απασχόλησης στις εισηγμένες του κλάδου) και τη συρρίκνωση του όγκου πωλήσεων στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.
Χαρακτηριστικό και πλέον ενδεικτικό παράδειγμα για τη βαθιά ύφεση που έχει κτυπήσει την ελληνική αγορά, το καλάθι του μέσου έλληνα καταναλωτή, αλλά και ισχυρά brands είναι και η περίπτωση της Coca-Cola 3E, ο όγκος πωλήσεων της οποίας το τρίτο τρίμηνο της χρήσης στην Ελλάδα σημείωσε πτώση που άγγιξε το 14%.
Το παράδειγμα της Coca-Cola 3E, η οποία και λόγω ξεκάθαρης εξωστρεφούς στρατηγικής στηρίζεται και σε άλλες αγορές και επί της ουσίας επηρεάζεται σαφώς λιγότερο από άλλες εταιρείες, οι οποίες δραστηριοποιούνται επί το πλείστον εντός των περιορισμένων ελληνικών τειχών, δεν είναι και το μοναδικό.
Η σημαντική πτώση της κατανάλωσης, η μείωση του όγκου πωλήσεων, αλλά και των τιμών των σιτηρών σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν αποτυπώθηκε και στην πορεία των πωλήσεων της Μύλοι Λούλη τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, οι οποίες μειώθηκαν κατά 16,55%, στα 54,427 εκατ. ευρώ.
Σχόλια αναγνωστών