γράφει : Δ.Ν.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, «η άφιξη του μετροπόντικα στον σταθμό του Ευκλείδη δείχνει πως η κατασκευή του μετρό βρίσκεται σε θετική τροχιά, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις του ότι η πρώτη γραμμή του έργου -στην οποία απασχολούνται πάνω από 850 άτομα- θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του 2014, το αργότερο αρχές του 2015».
Στο πλαίσιο αυτό, ο υφυπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή του για το ότι διασφαλίστηκε η χρηματοδότηση κατασκευής της πρώτης γραμμής στην επόμενη τριετία, με το υπουργείο Οικονομικών να δίνει την έγκριση για 550 εκατ. ευρώ.
Όπως τόνισε, στο τέλος του τρέχοντος έτους, εάν δεν υπάρξουν νομικά προβλήματα και ενστάσεις, θα υπάρξει ανάδοχος για την επέκταση της γραμμής του μετρό προς τη Καλαμαριά, μέχρι τη Μίκρα. «Δουλεύουμε εντατικά ώστε το 2013 να υπάρξει δημοπράτηση της πρώτης γραμμής προς τη δυτική πλευρά της πόλης», σημείωσε.
Αναφορικά με τα προβλήματα που έχουν ανακύψει σχετικά με τη γραμμή του μετρό στο Παπάφειο, ο κ. Μαγκριώτης απηύθυνε έκκληση να δοθούν λύσεις στο πλαίσιο της σύμβασης και των νόμων.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας, τόνισε πως είναι θέμα μερικών εβδομάδων η επίσημη ανακοίνωση για τη μερική τροποποίηση του βασικού άξονα του μετρό Θεσσαλονίκης, που ξεκινά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Μίκρα της Καλαμαριάς, όπου τελικά θα γίνει και το αμαξοστάσιο.
Εν τω μεταξύ, στον σταθμό παραβρέθηκαν και μέλη του συνδικάτου Οικοδόμων Θεσσαλονίκης, διαμαρτυρόμενοι για τις περίπου 100 απολύσεις τεχνικού προσωπικού τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, αλλά και τις καθυστερήσεις στην πληρωμή των δεδουλευμένων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών