Οι πωλήσεις iPhone στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 22% σε ετήσια βάση τον πρώτο μήνα μετά την κυκλοφορία της σειράς iPhone 17, ακόμη κι ενώ η συνολική αγορά εμφάνισε επιβράδυνση, σύμφωνα με ιδιωτική έρευνα της Παρασκευής.
Η νέα σειρά ήταν ο κύριος μοχλός των πωλήσεων της Apple στην Κίνα από την ημερομηνία κυκλοφορίας της, στις 19 Σεπτεμβρίου, με τη σειρά iPhone 17 να αντιστοιχεί σχεδόν στα τέσσερα πέμπτα των συνολικών συσκευών που αγοράστηκαν από καταναλωτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας Counterpoint.
Τον αντίστοιχο μήνα του 2024, μετά την κυκλοφορία της σειράς iPhone 16, οι πωλήσεις iPhone στην Κίνα είχαν σημειώσει πτώση 5%.
Ισχυρή ζήτηση παρά τον εντεινόμενο ανταγωνισμό
Το λανσάρισμα του iPhone 17 προσέλκυσε εκατοντάδες καταναλωτές στο κεντρικό κατάστημα της Apple στο Πεκίνο την πρώτη ημέρα διάθεσης — ένδειξη ότι ο ενθουσιασμός για το brand παραμένει ισχυρός, παρά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από Xiaomi και Huawei.
Η ευρύτερη αγορά smartphones στην Κίνα παρέμεινε υποτονική λόγω μειωμένης καταναλωτικής ζήτησης, με τις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου να υποχωρούν κατά 2,7% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την Counterpoint.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών