Η Meta εκτιμά ότι τα συνολικά έξοδα για το 2025 θα κινηθούν μεταξύ 114 και 118 δισ. δολαρίων
Τα έσοδα ανήλθαν σε 51,24 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 26% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις. Η αύξηση προήλθε κυρίως από τον τομέα της διαφήμισης, όπου οι εμφανίσεις αυξήθηκαν κατά 14%, ενώ η μέση τιμή ανά διαφήμιση ενισχύθηκε κατά 10%.
Ωστόσο, τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατακόρυφα κατά 83%, στα 2,71 δισ. δολάρια, έναντι του τρίτου τριμήνου του 2024. Η πτώση αποδίδεται σε έκτακτο φορολογικό κόστος ύψους 15,93 δισ. δολαρίων, το οποίο επιβλήθηκε στο πλαίσιο του νομοσχεδίου “One Big Beautiful Bill Act” του προέδρου Donald Trump.
Η εταιρεία σημείωσε ότι χωρίς αυτή τη χρέωση, το καθαρό εισόδημα θα ανερχόταν στα 18,64 δισ. δολάρια.
Η Meta εκτιμά ότι τα συνολικά έξοδα για το 2025 θα κινηθούν μεταξύ 114 και 118 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 20-24% σε ετήσια βάση.
Εν τω μεταξύ, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών σε Facebook, Instagram, WhatsApp και Threads αυξήθηκε κατά 8% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 3,54 δισ. άτομα ημερησίως.
Παράλληλα, η Reality Labs — το τμήμα της Meta που επενδύει σε τεχνητή νοημοσύνη, εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα — κατέγραψε ζημιές 4,53 δισ. δολαρίων, έναντι 4,21 δισ. δολαρίων το προηγούμενο τρίμηνο.
Ο Mark Zuckerberg, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:
«Είχαμε ένα ισχυρό τρίμηνο τόσο για την επιχείρησή μας όσο και για την κοινότητά μας. Τα Meta Superintelligence Labs ξεκίνησαν δυναμικά και συνεχίζουμε να ηγούμαστε της αγοράς στα AI glasses. Αν αξιοποιήσουμε έστω και ένα μέρος των ευκαιριών που ανοίγονται μπροστά μας, τα επόμενα χρόνια θα είναι τα πιο συναρπαστικά στην ιστορία μας».
Μετα-συνεδριακά στη Wall Street, η μετοχή καταρρέει 7%, με τη χρηματιστηριακή αξία να φθάνει τα 1,8 τρισ. δολάρια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών