Το νέο σλόγκαν της μάρκας θα είναι: «Food. Drinks. Smile.»
Η Αμερικανική εταιρεία PepsiCo προχώρησε σε ανανέωση της επωνυμίας (rebranding) και αλλαγή του λογοτύπου της για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια, σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας.
Το νέο σλόγκαν της μάρκας θα είναι: «Food. Drinks. Smile.»
Το γράμμα "P" στο νέο λογότυπο συμβολίζει την κληρονομιά της μάρκας ανθρακούχου ποτού Pepsi, και η χρωματική παλέτα εμπνεύστηκε από το εύφορο έδαφος, τα δροσερά ροφήματα και τις ζωηρές αποχρώσεις.
Προηγουμένως, η Αμερικανική εταιρεία Coca-Cola Company είχε επεκτείνει τη διάρκεια του αποκλειστικού δικαιώματός της για το εμπορικό σήμα Coke στη Ρωσία.
Η αίτηση του κατασκευαστή ποτών για τη μάρκα παρατάθηκε κατά 10 χρόνια, έως τις 14 Αυγούστου 2035.
www.bankingnews.gr
Το νέο σλόγκαν της μάρκας θα είναι: «Food. Drinks. Smile.»
Το γράμμα "P" στο νέο λογότυπο συμβολίζει την κληρονομιά της μάρκας ανθρακούχου ποτού Pepsi, και η χρωματική παλέτα εμπνεύστηκε από το εύφορο έδαφος, τα δροσερά ροφήματα και τις ζωηρές αποχρώσεις.
Προηγουμένως, η Αμερικανική εταιρεία Coca-Cola Company είχε επεκτείνει τη διάρκεια του αποκλειστικού δικαιώματός της για το εμπορικό σήμα Coke στη Ρωσία.
Η αίτηση του κατασκευαστή ποτών για τη μάρκα παρατάθηκε κατά 10 χρόνια, έως τις 14 Αυγούστου 2035.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών