Ο κύριος στόχος της επίσκεψης των Ευρωκρατών στο Πεκίνο είναι η προσπάθεια διάσωσης της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας
Ομάδα υψηλόβαθμων αξιωματούχων της ΕΕ θα ταξιδέψει την ερχόμενη εβδομάδα στην Κίνα για επείγουσες συνομιλίες, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Guardian.
Το δημοσίευμα σημειώνει ότι ο κύριος στόχος της επίσκεψης είναι η προσπάθεια διάσωσης της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σκοπός της επίσκεψης είναι να απεγκλωβίσει την Ευρώπη από τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ των Donald Trump και Xi Jinping.
Θέλουν να πείσουν το Πεκίνο να χαλαρώσει τους περιορισμούς στην εξαγωγή σπάνιων γαιών και ημιαγωγών, οι οποίοι είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγή αυτοκινήτων, γράφει o Guardian.
Το δημοσίευμα προσθέτει ότι την προηγούμενη ημέρα, εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσαν ότι η απαγόρευση εξαγωγής ημιαγωγών που παράγονται από την κινεζική εταιρεία Nexperia θα μπορούσε να οδηγήσει σε διακοπή της παραγωγής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται επί του παρόντος σε δεινή θέση.
Η άρνηση της ΕΕ να αγοράσει ρωσικό αέριο οδήγησε σε αύξηση των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας, αυξάνοντας σημαντικά το κόστος παραγωγής αυτοκινήτων.
Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι ευρωπαϊκοί κολοσσοί αυτοκινήτων αναγκάστηκαν να αλλάξουν δικαιοδοσία, μετακινούμενοι στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ άλλοι χρειάστηκε να καταφύγουν σε μαζικές απολύσεις.
Η απαγόρευση της Κίνας στην εξαγωγή σπάνιων γαιών απειλεί να καταστρέψει ολοσχερώς την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.
Ωστόσο, είναι αμφίβολο αν η αντιπροσωπεία της ΕΕ θα μπορέσει να εξασφαλίσει οποιαδήποτε χαλάρωση των περιορισμών σε αυτό το ζήτημα.
Άλλωστε, η Κίνα έχει καταλάβει τη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου που, μέχρι πρόσφατα, κατείχαν οι τοπικοί κατασκευαστές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αποστολή ενός Ευρωπαίου αξιωματούχου στην Κίνα έχει ήδη αποτύχει πριν καν ξεκινήσει.
Ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών Johann Wadephul ακύρωσε το ταξίδι του στο Πεκίνο επειδή «κανείς δεν θέλει να τον συναντήσει».
www.bankingnews.gr
Το δημοσίευμα σημειώνει ότι ο κύριος στόχος της επίσκεψης είναι η προσπάθεια διάσωσης της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σκοπός της επίσκεψης είναι να απεγκλωβίσει την Ευρώπη από τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ των Donald Trump και Xi Jinping.
Θέλουν να πείσουν το Πεκίνο να χαλαρώσει τους περιορισμούς στην εξαγωγή σπάνιων γαιών και ημιαγωγών, οι οποίοι είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγή αυτοκινήτων, γράφει o Guardian.
Το δημοσίευμα προσθέτει ότι την προηγούμενη ημέρα, εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσαν ότι η απαγόρευση εξαγωγής ημιαγωγών που παράγονται από την κινεζική εταιρεία Nexperia θα μπορούσε να οδηγήσει σε διακοπή της παραγωγής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται επί του παρόντος σε δεινή θέση.
Η άρνηση της ΕΕ να αγοράσει ρωσικό αέριο οδήγησε σε αύξηση των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας, αυξάνοντας σημαντικά το κόστος παραγωγής αυτοκινήτων.
Ως αποτέλεσμα, ορισμένοι ευρωπαϊκοί κολοσσοί αυτοκινήτων αναγκάστηκαν να αλλάξουν δικαιοδοσία, μετακινούμενοι στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ άλλοι χρειάστηκε να καταφύγουν σε μαζικές απολύσεις.
Η απαγόρευση της Κίνας στην εξαγωγή σπάνιων γαιών απειλεί να καταστρέψει ολοσχερώς την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.
Ωστόσο, είναι αμφίβολο αν η αντιπροσωπεία της ΕΕ θα μπορέσει να εξασφαλίσει οποιαδήποτε χαλάρωση των περιορισμών σε αυτό το ζήτημα.
Άλλωστε, η Κίνα έχει καταλάβει τη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου που, μέχρι πρόσφατα, κατείχαν οι τοπικοί κατασκευαστές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αποστολή ενός Ευρωπαίου αξιωματούχου στην Κίνα έχει ήδη αποτύχει πριν καν ξεκινήσει.
Ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών Johann Wadephul ακύρωσε το ταξίδι του στο Πεκίνο επειδή «κανείς δεν θέλει να τον συναντήσει».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών