Οι περικοπές, που θα πραγματοποιηθούν έως το 2030, θα επηρεάσουν κυρίως τις γερμανικές εγκαταστάσεις της εταιρείας
Η Robert Bosch GmbH ανακοίνωσε ότι θα περικόψει περίπου 13.000 ακόμη θέσεις εργασίας στον κλάδο ανταλλακτικών αυτοκινήτων της, καθώς η αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα και η αδύναμη ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων ωθούν τον γερμανικό όμιλο σε βαθύτερη αναδιάρθρωση.
Οι περικοπές, που θα πραγματοποιηθούν έως το 2030, θα επηρεάσουν κυρίως τις γερμανικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Bosch την Πέμπτη.
Παρά τις χιλιάδες θέσεις που έχουν ήδη καταργηθεί τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ετήσιο έλλειμμα περίπου 2,5 δισ. ευρώ στη μονάδα κινητικότητας.
Η κίνηση της Bosch καταδεικνύει τις αυξανόμενες πιέσεις στη γερμανική βιομηχανία, καθώς οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι προμηθευτές αντιμετωπίζουν υψηλότερο κόστος, μειωμένη ζήτηση και εντεινόμενο ανταγωνισμό από κινεζικούς κατασκευαστές.
Οι δημογραφικές πιέσεις στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης αυξάνουν το κόστος εργασίας, ενώ οι τιμές ενέργειας παραμένουν υψηλές μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Πολλοί προμηθευτές αντιμετωπίζουν αχρησιμοποίητη παραγωγική ικανότητα και δέχονται πιέσεις από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν τις τιμές, παρά την αύξηση των δικών τους εισροών.
Η Volkswagen AG και η Porsche AG μειώνουν προσωπικό και παραγωγή για να αντισταθμίσουν τις χαμηλές πωλήσεις στην Κίνα και το κόστος των αμερικανικών δασμών, ενώ οι κινεζικοί ανταγωνιστές κερδίζουν μερίδιο αγοράς προσφέροντας φθηνότερες μπαταρίες, κινητήρες και ηλεκτρονικά μέρη, μειώνοντας τα περιθώρια των παραδοσιακών κατασκευαστών.
«Οι γεωπολιτικές εξελίξεις και τα εμπόδια στο εμπόριο, όπως οι δασμοί, δημιουργούν σημαντικές αβεβαιότητες που πρέπει να αντιμετωπίσουν όλες οι εταιρείες», δήλωσε ο Markus Heyn, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bosch υπεύθυνος για τον κλάδο κινητικότητας.
«Αναμένουμε ότι ο ανταγωνισμός θα ενταθεί περαιτέρω, γι’ αυτό στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε κάθε ευκαιρία ανάπτυξης και να προετοιμάσουμε τις μονάδες μας για το μέλλον».
Η Bosch, που είναι ιδιωτική εταιρεία, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ονόματα στον κλάδο των αυτοκινήτων, παράγοντας τα πάντα, από μπουζί μέχρι λογισμικό αυτόνομης οδήγησης.
Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά σε νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των υδρογόνου και των ηλεκτρικών οχημάτων.
Στο τέλος του προηγούμενου έτους απασχολούσε 417.900 εργαζόμενους, οπότε οι τελευταίες περικοπές αντιστοιχούν σε λίγο πάνω από 3% του εργατικού δυναμικού.
Οι περικοπές αποτελούν πλήγμα για τον Γερμανό καγκελάριο Friedrich Merz, του οποίου το κόμμα έχει υποχωρήσει στις δημοσκοπήσεις πίσω από το ακροδεξιό Alternative for Germany.
Παρά τα πακέτα δαπανών και την επενδυτική πρωτοβουλία «Made for Germany», που υποστηρίχθηκε και από τη Bosch, οι γερμανικές βιομηχανίες συνεχίζουν να μειώνουν χιλιάδες θέσεις εργασίας σε κλάδους όπως ο χάλυβας, η χημική βιομηχανία και τα αυτοκίνητα.
Στην Bosch, οι μεγαλύτερες περικοπές θα επηρεάσουν την ιστορική βάση της εταιρείας στη Στουτγάρδη. Στο Feuerbach, όπου η Bosch παράγει εξαρτήματα ντίζελ και έχει επενδύσει σε τεχνολογία υδρογόνου, περίπου 3.500 θέσεις θα καταργηθούν έως το 2030 λόγω μειωμένης ζήτησης και υποχρησιμοποίησης των εργοστασίων.
Στο Schwieberdingen, θα χαθούν περίπου 1.750 θέσεις, αντανακλώντας αδύναμες παραγγελίες και καθυστερημένη εφαρμογή νέων τεχνολογιών.
www.bankingnews.gr
Οι περικοπές, που θα πραγματοποιηθούν έως το 2030, θα επηρεάσουν κυρίως τις γερμανικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Bosch την Πέμπτη.
Παρά τις χιλιάδες θέσεις που έχουν ήδη καταργηθεί τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ετήσιο έλλειμμα περίπου 2,5 δισ. ευρώ στη μονάδα κινητικότητας.
Η κίνηση της Bosch καταδεικνύει τις αυξανόμενες πιέσεις στη γερμανική βιομηχανία, καθώς οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι προμηθευτές αντιμετωπίζουν υψηλότερο κόστος, μειωμένη ζήτηση και εντεινόμενο ανταγωνισμό από κινεζικούς κατασκευαστές.
Οι δημογραφικές πιέσεις στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης αυξάνουν το κόστος εργασίας, ενώ οι τιμές ενέργειας παραμένουν υψηλές μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Πολλοί προμηθευτές αντιμετωπίζουν αχρησιμοποίητη παραγωγική ικανότητα και δέχονται πιέσεις από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να μειώσουν τις τιμές, παρά την αύξηση των δικών τους εισροών.
Η Volkswagen AG και η Porsche AG μειώνουν προσωπικό και παραγωγή για να αντισταθμίσουν τις χαμηλές πωλήσεις στην Κίνα και το κόστος των αμερικανικών δασμών, ενώ οι κινεζικοί ανταγωνιστές κερδίζουν μερίδιο αγοράς προσφέροντας φθηνότερες μπαταρίες, κινητήρες και ηλεκτρονικά μέρη, μειώνοντας τα περιθώρια των παραδοσιακών κατασκευαστών.
«Οι γεωπολιτικές εξελίξεις και τα εμπόδια στο εμπόριο, όπως οι δασμοί, δημιουργούν σημαντικές αβεβαιότητες που πρέπει να αντιμετωπίσουν όλες οι εταιρείες», δήλωσε ο Markus Heyn, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bosch υπεύθυνος για τον κλάδο κινητικότητας.
«Αναμένουμε ότι ο ανταγωνισμός θα ενταθεί περαιτέρω, γι’ αυτό στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε κάθε ευκαιρία ανάπτυξης και να προετοιμάσουμε τις μονάδες μας για το μέλλον».
Η Bosch, που είναι ιδιωτική εταιρεία, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ονόματα στον κλάδο των αυτοκινήτων, παράγοντας τα πάντα, από μπουζί μέχρι λογισμικό αυτόνομης οδήγησης.
Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά σε νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των υδρογόνου και των ηλεκτρικών οχημάτων.
Στο τέλος του προηγούμενου έτους απασχολούσε 417.900 εργαζόμενους, οπότε οι τελευταίες περικοπές αντιστοιχούν σε λίγο πάνω από 3% του εργατικού δυναμικού.
Οι περικοπές αποτελούν πλήγμα για τον Γερμανό καγκελάριο Friedrich Merz, του οποίου το κόμμα έχει υποχωρήσει στις δημοσκοπήσεις πίσω από το ακροδεξιό Alternative for Germany.
Παρά τα πακέτα δαπανών και την επενδυτική πρωτοβουλία «Made for Germany», που υποστηρίχθηκε και από τη Bosch, οι γερμανικές βιομηχανίες συνεχίζουν να μειώνουν χιλιάδες θέσεις εργασίας σε κλάδους όπως ο χάλυβας, η χημική βιομηχανία και τα αυτοκίνητα.
Στην Bosch, οι μεγαλύτερες περικοπές θα επηρεάσουν την ιστορική βάση της εταιρείας στη Στουτγάρδη. Στο Feuerbach, όπου η Bosch παράγει εξαρτήματα ντίζελ και έχει επενδύσει σε τεχνολογία υδρογόνου, περίπου 3.500 θέσεις θα καταργηθούν έως το 2030 λόγω μειωμένης ζήτησης και υποχρησιμοποίησης των εργοστασίων.
Στο Schwieberdingen, θα χαθούν περίπου 1.750 θέσεις, αντανακλώντας αδύναμες παραγγελίες και καθυστερημένη εφαρμογή νέων τεχνολογιών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών