Το όχημα των 14 τόνων κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Aurida Engineering
Η λιθουανική εταιρεία Aurida Engineering κατασκεύασε το πρώτο εγχώριας κατασκευής τεθωρακισμένο όχημα MRAP της χώρας — το TAURUS 4-1 4×4.
Το όχημα των 14 τόνων κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Aurida Engineering στο Πανεβέζις σε πέντε μήνες.
Ο διευθυντής της εταιρείας δήλωσε ότι η ιδέα προέκυψε από την ανάγκη ενίσχυσης της άμυνας της Λιθουανίας «σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς».
«Δεν περιοριζόμαστε σε ένα μόνο αντίγραφο.
Στόχος μας είναι να παράγουμε περισσότερα οχήματα, μερικά από τα οποία θα μπορούσαν να παραμείνουν στη Λιθουανία και άλλα να εξαχθούν σε χώρες της Ευρώπης και του ΝΑΤΟ. Η ζήτηση είναι αρκετά υψηλή», σημείωσε ο διευθυντής της Aurida Engineering, Mantas Klupšas.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία έχει ήδη προσελκύσει ενδιαφέρον από ξένες χώρες, με τις διαπραγματεύσεις να βρίσκονται σε εξέλιξη, αν και η εγχώρια ζήτηση είναι χαμηλότερη.
«Στη Λιθουανία, το ενδιαφέρον εξακολουθεί να είναι κάπως χαμηλότερο.

Αλλά οι Λιθουανοί τείνουν πρώτα να εξετάζουν, να σκέφτονται, να αναλογίζονται και μόνο μετά να αποφασίζουν.
Ελπίζω ότι η Λιθουανία θα λάβει τη σωστή απόφαση», δήλωσε ο Visvaldas Matkevičius, Γενικός Διευθυντής του Εμπορικού, Βιομηχανικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Panevėžys.
Το εργοστάσιο στο Πανεβέζις μπορεί να παράγει έως και 120 τέτοια οχήματα ετησίως και να παρέχει τεχνική συντήρηση.
Το κόστος για το καθένα ξεπερνά τις 500.000 ευρώ.
www.bankingnews.gr
Το όχημα των 14 τόνων κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Aurida Engineering στο Πανεβέζις σε πέντε μήνες.
Ο διευθυντής της εταιρείας δήλωσε ότι η ιδέα προέκυψε από την ανάγκη ενίσχυσης της άμυνας της Λιθουανίας «σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς».
«Δεν περιοριζόμαστε σε ένα μόνο αντίγραφο.
Στόχος μας είναι να παράγουμε περισσότερα οχήματα, μερικά από τα οποία θα μπορούσαν να παραμείνουν στη Λιθουανία και άλλα να εξαχθούν σε χώρες της Ευρώπης και του ΝΑΤΟ. Η ζήτηση είναι αρκετά υψηλή», σημείωσε ο διευθυντής της Aurida Engineering, Mantas Klupšas.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία έχει ήδη προσελκύσει ενδιαφέρον από ξένες χώρες, με τις διαπραγματεύσεις να βρίσκονται σε εξέλιξη, αν και η εγχώρια ζήτηση είναι χαμηλότερη.
«Στη Λιθουανία, το ενδιαφέρον εξακολουθεί να είναι κάπως χαμηλότερο.

Αλλά οι Λιθουανοί τείνουν πρώτα να εξετάζουν, να σκέφτονται, να αναλογίζονται και μόνο μετά να αποφασίζουν.
Ελπίζω ότι η Λιθουανία θα λάβει τη σωστή απόφαση», δήλωσε ο Visvaldas Matkevičius, Γενικός Διευθυντής του Εμπορικού, Βιομηχανικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Panevėžys.
Το εργοστάσιο στο Πανεβέζις μπορεί να παράγει έως και 120 τέτοια οχήματα ετησίως και να παρέχει τεχνική συντήρηση.
Το κόστος για το καθένα ξεπερνά τις 500.000 ευρώ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών