Η προηγούμενη απώλεια που αναγνώρισε η UAF ήταν ένα MiG-29 στις 23 Αυγούστου.
Ένα από τα τελευταία μαχητικά αεροσκάφη της Ουκρανίας... καταρρίφθηκε από τις ρωσικές δυνάμεις, με την Ουκρανία να αυξάνει δραματικά τις επικίνδυνές απώλειες.
Ο Oleksandr Borovyk, 30χρονος πιλότος από την 39η Τακτική Αεροπορική Ταξιαρχία της Ουκρανικής Αεροπορίας (UAF), σκοτώθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου ενώ εκτελούσε αποστολή μάχης στην περιοχή Zaporizhia, όπως ανακοίνωσε η ταξιαρχία.
Ο πιλότος πετούσε το Σοβιετικής κατασκευής Su-27 μαχητικό του σε μια αποστολή μάχης νωρίς το απόγευμα, όταν συνέβη το περιστατικό.
«Οι αιτίες και οι συνθήκες (του θανάτου του) βρίσκονται υπό διερεύνηση.
Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του Oleksandr…
Αιώνια μνήμη στον Ήρωα», ανέφερε η δήλωση.
Υπενθυμίζεται πως περίπου 34 Su-27UB, Su-27S1M και Su-27P1M, τα οποία κληρονόμησε η Ουκρανική Πολεμική Αεροπορία (UAF) από την Σοβιετική Ένωση, ήταν σε ενεργή υπηρεσία πριν από την έναρξη της ρωσικής ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία πριν από περισσότερα από τρία χρόνια. Κάποια από αυτά τα μαχητικά αναβαθμίστηκαν μετά την έναρξη της επιχείρησης για να φέρουν δυτικά καθοδηγούμενα πυρομαχικά.

Η UAF έχει χάσει τουλάχιστον 28 από αυτά τα Su-27.
Οι πραγματικές απώλειες είναι πιθανώς ακόμη υψηλότερες.
Η UAF σπάνια αναγνωρίζει τις απώλειές της.
Η αεροπορία απέδωσε όλες τις απώλειες που ανέφερε φέτος, συμπεριλαμβανομένων τριών F-16 αμερικανικής κατασκευής και ενός Mirage 2000 γαλλικής κατασκευής, σε «συντριβές».
Όπως ήταν αναμενόμενο, έχει αποδειχθεί σε πολλές περιπτώσεις ότι οι απώλειες προκλήθηκαν στην πραγματικότητα από ρωσικά μαχητικά αεροσκάφη, αεράμυνα ή επιθέσεις με πυραύλους και drones σε ουκρανικές αεροπορικές βάσεις και εγκαταστάσεις συντήρησης.
Η τελευταία απώλεια, που συνέβη κοντά στο μέτωπο στην περιοχή Zaporizhia, ήταν σχεδόν σίγουρα αποτέλεσμα ρωσικών πυρών.
Ο θάνατος του πιλότου ήταν πιθανότατα αυτός που ώθησε την UAF να ανακοινώσει την απώλεια.
Παρά τη σφιχτή λογοκρισία στην Ουκρανία, οι θάνατοι των στρατιωτικών πιλότων πάντα φτάνουν στα μέσα ενημέρωσης.
Έτσι, το Κίεβο έχει υιοθετήσει την τακτική να αναγνωρίζει τις αεροπορικές απώλειες σχεδόν αποκλειστικά όταν ο πιλότος σκοτώνεται.
Η προηγούμενη απώλεια που αναγνώρισε η UAF ήταν ένα MiG-29 στις 23 Αυγούστου.
Εκείνη τη στιγμή, ο πιλότος επίσης σκοτώθηκε και η αεροπορία υποστήριξε ότι ήταν απλώς μια «συντριβή».
Αργότερα, υπήρξε η υπόθεση ότι το μαχητικό αεροσκάφος χάθηκε στην προσπάθεια να αναχαιτίσει ρωσικά drones.

Πολλές χώρες του ΝΑΤΟ έχουν υποσχεθεί να εφοδιάσουν την Ουκρανία με δεκάδες F-16 και Mirage 2000 μαχητικά αεροσκάφη.
Οι παραδόσεις άρχισαν πριν από κάποιο διάστημα.
Ωστόσο, η UAF παραμένει εξαρτημένη από τα λίγα εναπομείναντα Σοβιετικά μαχητικά αεροσκάφη της, όπως τα Su-27 και MiG-29.
Το Κίεβο είτε προσπαθεί να διατηρήσει τα λίγα δυτικά μαχητικά αεροσκάφη που έχει παραλάβει μέχρι τώρα, είτε αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα κατά την προσπάθεια λειτουργίας τους.
Οι τελευταίες απώλειες των F-16 και Mirage 2000 υποδηλώνουν ότι η δεύτερη επιλογή είναι η πιο πιθανή.
www.bankingnews.gr
Ο Oleksandr Borovyk, 30χρονος πιλότος από την 39η Τακτική Αεροπορική Ταξιαρχία της Ουκρανικής Αεροπορίας (UAF), σκοτώθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου ενώ εκτελούσε αποστολή μάχης στην περιοχή Zaporizhia, όπως ανακοίνωσε η ταξιαρχία.
Ο πιλότος πετούσε το Σοβιετικής κατασκευής Su-27 μαχητικό του σε μια αποστολή μάχης νωρίς το απόγευμα, όταν συνέβη το περιστατικό.
«Οι αιτίες και οι συνθήκες (του θανάτου του) βρίσκονται υπό διερεύνηση.
Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του Oleksandr…
Αιώνια μνήμη στον Ήρωα», ανέφερε η δήλωση.
Υπενθυμίζεται πως περίπου 34 Su-27UB, Su-27S1M και Su-27P1M, τα οποία κληρονόμησε η Ουκρανική Πολεμική Αεροπορία (UAF) από την Σοβιετική Ένωση, ήταν σε ενεργή υπηρεσία πριν από την έναρξη της ρωσικής ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία πριν από περισσότερα από τρία χρόνια. Κάποια από αυτά τα μαχητικά αναβαθμίστηκαν μετά την έναρξη της επιχείρησης για να φέρουν δυτικά καθοδηγούμενα πυρομαχικά.

Η UAF έχει χάσει τουλάχιστον 28 από αυτά τα Su-27.
Οι πραγματικές απώλειες είναι πιθανώς ακόμη υψηλότερες.
Η UAF σπάνια αναγνωρίζει τις απώλειές της.
Η αεροπορία απέδωσε όλες τις απώλειες που ανέφερε φέτος, συμπεριλαμβανομένων τριών F-16 αμερικανικής κατασκευής και ενός Mirage 2000 γαλλικής κατασκευής, σε «συντριβές».
Όπως ήταν αναμενόμενο, έχει αποδειχθεί σε πολλές περιπτώσεις ότι οι απώλειες προκλήθηκαν στην πραγματικότητα από ρωσικά μαχητικά αεροσκάφη, αεράμυνα ή επιθέσεις με πυραύλους και drones σε ουκρανικές αεροπορικές βάσεις και εγκαταστάσεις συντήρησης.
Η τελευταία απώλεια, που συνέβη κοντά στο μέτωπο στην περιοχή Zaporizhia, ήταν σχεδόν σίγουρα αποτέλεσμα ρωσικών πυρών.
Ο θάνατος του πιλότου ήταν πιθανότατα αυτός που ώθησε την UAF να ανακοινώσει την απώλεια.
Παρά τη σφιχτή λογοκρισία στην Ουκρανία, οι θάνατοι των στρατιωτικών πιλότων πάντα φτάνουν στα μέσα ενημέρωσης.
Έτσι, το Κίεβο έχει υιοθετήσει την τακτική να αναγνωρίζει τις αεροπορικές απώλειες σχεδόν αποκλειστικά όταν ο πιλότος σκοτώνεται.
Η προηγούμενη απώλεια που αναγνώρισε η UAF ήταν ένα MiG-29 στις 23 Αυγούστου.
Εκείνη τη στιγμή, ο πιλότος επίσης σκοτώθηκε και η αεροπορία υποστήριξε ότι ήταν απλώς μια «συντριβή».
Αργότερα, υπήρξε η υπόθεση ότι το μαχητικό αεροσκάφος χάθηκε στην προσπάθεια να αναχαιτίσει ρωσικά drones.

Πολλές χώρες του ΝΑΤΟ έχουν υποσχεθεί να εφοδιάσουν την Ουκρανία με δεκάδες F-16 και Mirage 2000 μαχητικά αεροσκάφη.
Οι παραδόσεις άρχισαν πριν από κάποιο διάστημα.
Ωστόσο, η UAF παραμένει εξαρτημένη από τα λίγα εναπομείναντα Σοβιετικά μαχητικά αεροσκάφη της, όπως τα Su-27 και MiG-29.
Το Κίεβο είτε προσπαθεί να διατηρήσει τα λίγα δυτικά μαχητικά αεροσκάφη που έχει παραλάβει μέχρι τώρα, είτε αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα κατά την προσπάθεια λειτουργίας τους.
Οι τελευταίες απώλειες των F-16 και Mirage 2000 υποδηλώνουν ότι η δεύτερη επιλογή είναι η πιο πιθανή.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών