Παρά τα μεμονωμένα κέρδη σε ορισμένες αγορές, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ταξινομήσεις της Tesla μειώνονται απότομα
Η πτώση των πωλήσεων της Tesla στην Ευρώπη επιδεινώθηκε τον Αύγουστο, υπογραμμίζοντας την πίεση που αντιμετωπίζει η πρωτοπόρος των ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ από τον έντονο κινεζικό ανταγωνισμό και την αυξανόμενη αντίδραση των καταναλωτών κατά του Διευθύνοντος Συμβούλου Elon Musk.
Παρά τα μεμονωμένα κέρδη σε ορισμένες αγορές, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ταξινομήσεις της Tesla μειώνονται απότομα σε μεγάλο μέρος της ηπείρου, ενώ ο ανταγωνιστής BYD συνεχίζει την ταχεία άνοδό του.
Στη Γαλλία, οι ταξινομήσεις της Tesla μειώθηκαν κατά 47,3% σε ετήσια βάση, παρόλο που η συνολική αγορά αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 2,2%.
Η Σουηδία σημείωσε ακόμη πιο δραματική κατάρρευση, με τις πωλήσεις της Tesla να μειώνονται πάνω από 84%, σε σύγκριση με τις συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων που παρέμειναν αμετάβλητες και την αύξηση 6% στον ευρύτερο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Δανία ανέφερε μείωση 42%, η Ολλανδία πτώση 50% και η Ιταλία μικρότερη πτώση 4,4%.
Υπήρξαν και κάποια φωτεινά σημεία.
Στη Νορβηγία, μια από τις πιο εδραιωμένες αγορές της Tesla, όπου σχεδόν όλες οι πωλήσεις αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 21,3%.
Ωστόσο, ακόμη και εκεί, η BYD ξεπέρασε την Tesla με μια εντυπωσιακή αύξηση 218%. Η Ισπανία και η Πορτογαλία προσέφεραν επίσης σπάνια ανακούφιση:
Οι πωλήσεις της Tesla στην Ισπανία αυξήθηκαν κατά 161%, υποστηριζόμενες από γενναιόδωρες επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ η Πορτογαλία σημείωσε αύξηση 28,7% μετά από επτά μήνες πτώσης. Παρόλα αυτά, η BYD ξεπέρασε για άλλη μια φορά τις προσδοκίες, πουλώντας περισσότερα αυτοκίνητα από την Tesla στην Ισπανία και σημειώνοντας αύξηση 675% από την αρχή του έτους, σε σύγκριση με τη μέτρια αύξηση 11,6% της Tesla.
www.bankingnews.gr
Παρά τα μεμονωμένα κέρδη σε ορισμένες αγορές, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ταξινομήσεις της Tesla μειώνονται απότομα σε μεγάλο μέρος της ηπείρου, ενώ ο ανταγωνιστής BYD συνεχίζει την ταχεία άνοδό του.
Στη Γαλλία, οι ταξινομήσεις της Tesla μειώθηκαν κατά 47,3% σε ετήσια βάση, παρόλο που η συνολική αγορά αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 2,2%.
Η Σουηδία σημείωσε ακόμη πιο δραματική κατάρρευση, με τις πωλήσεις της Tesla να μειώνονται πάνω από 84%, σε σύγκριση με τις συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων που παρέμειναν αμετάβλητες και την αύξηση 6% στον ευρύτερο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Δανία ανέφερε μείωση 42%, η Ολλανδία πτώση 50% και η Ιταλία μικρότερη πτώση 4,4%.
Υπήρξαν και κάποια φωτεινά σημεία.
Στη Νορβηγία, μια από τις πιο εδραιωμένες αγορές της Tesla, όπου σχεδόν όλες οι πωλήσεις αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 21,3%.
Ωστόσο, ακόμη και εκεί, η BYD ξεπέρασε την Tesla με μια εντυπωσιακή αύξηση 218%. Η Ισπανία και η Πορτογαλία προσέφεραν επίσης σπάνια ανακούφιση:
Οι πωλήσεις της Tesla στην Ισπανία αυξήθηκαν κατά 161%, υποστηριζόμενες από γενναιόδωρες επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ η Πορτογαλία σημείωσε αύξηση 28,7% μετά από επτά μήνες πτώσης. Παρόλα αυτά, η BYD ξεπέρασε για άλλη μια φορά τις προσδοκίες, πουλώντας περισσότερα αυτοκίνητα από την Tesla στην Ισπανία και σημειώνοντας αύξηση 675% από την αρχή του έτους, σε σύγκριση με τη μέτρια αύξηση 11,6% της Tesla.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών