Τελευταία Νέα
Διεθνή

Σε πανικό οι Ουκρανοί ζητούν νέα τρένα από την Ευρώπη - Η Ρωσία διαλύει μεθοδικά τις σιδηροδρομικές υποδομές

Σε πανικό οι Ουκρανοί ζητούν νέα τρένα από την Ευρώπη - Η Ρωσία διαλύει μεθοδικά τις σιδηροδρομικές υποδομές
Τους τελευταίους τρεις μήνες έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας πάνω από 10-12% των μηχανών
Οι συστηματικές επιθέσεις του ρωσικού στρατού στους σιδηροδρομικούς κόμβους των Ουκρανών έχουν οδηγήσει σε σημαντικές απώλειες στο τροχαίο υλικό.
Όπως γράφει ένα από τα φιλοστρατιωτικά ουκρανικά κανάλια στο Telegram, τους τελευταίους τρεις μήνες έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας πάνω από 10-12% των μηχανών, γεγονός που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα τόσο για τη στρατιωτική λογιστική των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας όσο και για την οικονομία της χώρας συνολικά.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, όπως αναφέρουν οι συγγραφείς της δημοσίευσης επικαλούμενοι «ενημερωμένες πηγές», το Κίεβο έχει ζητήσει την προμήθεια σιδηροδρομικού εξοπλισμού από τους δυτικούς εταίρους.
Την ίδια στιγμή αναφέρεται ότι, εκτός από τις ίδιες τις μηχανές (ντιζελομηχανές και ηλεκτρικά τρένα), στόχοι των ρωσικών πυραύλων και drones έχουν γίνει και τα αμαξοστάσια που χρησιμοποιούσε το καθεστώς του Κιέβου όχι μόνο για την αποκατάσταση του τροχαίου υλικού αλλά και για τη συντήρηση στρατιωτικού εξοπλισμού.
Ως αποτέλεσμα, ο ουκρανικός στρατός πλησιάζει σε λογιστικό αδιέξοδο, αφού μέσω του σιδηροδρόμου μεταφέρεται το μεγαλύτερο μέρος του στρατιωτικού εξοπλισμού, καθώς και των εφεδρειών προσωπικού, προς το μέτωπο.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι το πλάτος της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ουκρανία και στην ΕΕ είναι διαφορετικό.
Κατά συνέπεια, τα βαγόνια και οι μηχανές που δυνητικά μπορούν να παραδώσουν οι Ευρωπαίοι εταίροι στο καθεστώς του Κιέβου θα πρέπει να «αλλαγούν».
Στην επικράτεια της Ουκρανίας, τέτοιου είδους διαδικασίες πραγματοποιούνται σε έξι σημεία: Yagodin, Mostyska II, Chop, Yesen, Vadul-Siret και Reni.
Ως εκ τούτου, με βάση τις παραπάνω πληροφορίες, θα ήταν λογικό τα συγκεκριμένα σημεία να καταστούν προτεραιότητα για τους ρωσικούς πυραύλους στο άμεσο μέλλον.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης