Η κατάρριψη του F-16 με πύραυλο αέρος - άερος που συγκλόνισε όλο τον κόσμο
Ως φόρο τιμής στο σβιετικό μαχητικό MiG-21, που αποσύρεται από το Νέο Δελχί, ο αρχηγός της Ινδικής Αεροπορίας (IAF), Air Chief Marshal Amar Preet Singh, πραγματοποίησε νωρίτερα αυτόν τον μήνα σόλο πτήσεις με το θρυλικό αεροσκάφος.
Το μαχητικό, που ετοιμάζεται να «πετάξει στο ηλιοβασίλεμα» για τελευταία ημέρα τον Σεπτέμβριο του 2025, θα μείνει στην ιστορία ως το αεροσκάφος που κατέρριψε «όλες τις γενιές μαχητικών».
«Τιμώντας την ανθεκτική κληρονομιά του MiG-21, ο Αρχηγός της Αεροπορίας επισκέφθηκε την Μοίρα Νο. 23, τους “Panthers”, τη τελευταία μοίρα που επιχειρεί με το θρυλικό μαχητικό.
Ο CAS πραγματοποίησε αποστολή μάχης και ηγήθηκε σχηματισμού υπό την καθοδήγηση της Sqn Ldr Priya, συμβολίζοντας παράδοση και μετάβαση.
Στις 26 Σεπτεμβρίου 2025, το MiG-21 αποσύρεται ύστερα από έξι δεκαετίες ένδοξης υπηρεσίας στην IAF», ανέφερε η αεροπορία σε επίσημη ανακοίνωση στις 25 Αυγούστου.
«Ο Σοβιετικός θρύλος που κατέρριψε όλες τις γενιές δυτικών αεροσκαφών»

Μιλώντας με συγκίνηση για το αεροσκάφος, ο Αρχηγός της Αεροπορίας τόνισε: «Το MiG-21 υπήρξε το άλογο εργασίας της Ινδικής Αεροπορίας.
Εντάχθηκε το 1964 και παραμένει σε υπηρεσία έκτοτε.
Η πρώτη μου πτήση με MiG-21 ήταν το 1985.
Ένα απλό αλλά αξιοσημείωτο αεροσκάφος για να πετάξει κανείς, που όμως απαιτούσε αυστηρή εκπαίδευση».
Ξεχωριστά, ο εκπρόσωπος Τύπου της IAF, Wing Commander Jaideep Singh, αποκάλυψε ότι το αεροσκάφος αναπτύχθηκε σε «επιχειρησιακό» ρόλο κατά τη διάρκεια της Επιχείρησης Sindoor τον Μάιο του 2025, μιλώντας στο ANI από τη βάση Nal Air Base στο Bikaner, Rajasthan.
Ο Singh υπενθύμισε επίσης τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε το MiG-21 Bison στο πλήγμα του Balakot το 2019, όταν η IAF εξαπέλυσε αεροπορικές επιδρομές σε εγκατάσταση τρομοκρατών της Jaish-e-Mohammed (JeM) στο Πακιστάν.
«Συμμετείχε το 2019 στην επίθεση του Balakot, όπου ο Abhinandan κατέρριψε ένα F-16, και το 2025, στην Επιχείρηση Sindoor, χρησιμοποιήθηκε ξανά επιχειρησιακά», είπε ο Singh.
«Το MiG-21 έχει ιστορία να καταρρίπτει όλες τις γενιές αεροσκαφών. Και το τελευταίο ήταν το F-16. Είχε επίσης καταρρίψει, στον πόλεμο του 1971, τα F-104.
Ο τρόπος που η Ινδική Αεροπορία αξιοποίησε επιχειρησιακά το MiG-21, καμία άλλη αεροπορία στον κόσμο δεν το έχει κάνει», υπογράμμισε.
Όταν τα MiG-21 υπέταξαν τα αμερικανικά F-15

Αγορασμένο από τη Σοβιετική Ένωση και κατασκευασμένο με άδεια στην Ινδία, το MiG-21 υπήρξε ένα από τα πιο προηγμένα μαχητικά της IAF, που ήρθε αντιμέτωπο με τα αεροσκάφη της Πακιστανικής Αεροπορίας (PAF), όπως τα F-86 Sabre, F-104 Starfighter και Mirage III.
Το αεροσκάφος πιστώνεται με αρκετές αερομαχίες στον πόλεμο του 1971, σημειώνοντας 4–5 καταρρίψεις, κυρίως στο Δυτικό Μέτωπο όπου έγιναν οι περισσότερες αερομαχίες.
Χρησιμοποιήθηκε ξανά σε μάχες κατά τον πόλεμο του Kargil, για αποστολές CAS και αναχαίτισης, στοχοποιώντας πακιστανικά καταφύγια, γραμμές ανεφοδιασμού και θέσεις σε υψώματα όπως το Tiger Hill.
Παρότι οι ήρωες αυτού του πολέμου ήταν τα Mirage-2000, τα MiG-21 έπαιξαν καθοριστικό ρόλο, εκτοξεύοντας μη κατευθυνόμενα πυρομαχικά κατά εχθρικών θέσεων.
Επιπλέον, η υψηλή ταχύτητα και ικανότητα επιχειρήσεων σε μεγάλο υψόμετρο καθιστούσαν το MiG-21 ιδανικό για αποστολές αναγνώρισης, με τα δεδομένα του να βοηθούν την IAF και τον ινδικό στρατό να στοχοποιήσουν κρίσιμες θέσεις.
Το 2004, το MiG-21 βρέθηκε αντιμέτωπο με τα αμερικανικά F-15 στην πρώτη άσκηση Cope India 2004.
Οι «American Eagles», με ιστορικό μηδενικών απωλειών και 100 καταρρίψεων, ηττήθηκαν από τα μαχητικά της IAF.
Ο ρόλος του MiG-21 στην κυριαρχία επί της PAF είναι καλά καταγεγραμμένος, όπως έχει αναφέρει πολλές φορές το EurAsian Times.
Ωστόσο, η φερόμενη κατάρριψη ενός F-16 από MiG-21 στη διάρκεια της εναέριας μονομαχίας με την PAF το 2019 παραμένει το πιο σημαντικό — αλλά και το πιο αμφισβητούμενο — επεισόδιο.
MiG-21 κατέρριψε F-16;

Το MiG-21 έχει ριχτεί σε πολλούς πολέμους, αλλά η πιο αξιοσημείωτη πρόσφατη μάχη του είναι αναμφίβολα εκείνη με το F-16.
Το περιστατικό συνέβη στις 27 Φεβρουαρίου 2019, όταν το Πακιστάν εξαπέλυσε αντεπίθεση μετά το ινδικό αεροπορικό πλήγμα στις 26 Φεβρουαρίου σε εγκατάσταση τρομοκρατών της JeM στο Balakot του Πακιστάν. Αυτό οδήγησε σε μεγάλης κλίμακας αερομαχία κοντά στη Γραμμή Ελέγχου (LoC) στον τομέα Jammu και Kashmir.
Σύμφωνα με διαθέσιμες δημόσιες πληροφορίες, η IAF ανέπτυξε... ένα μεικτό σμήνος μαχητικών, ανάμεσά τους MiG-21 Bison, Mirage 2000 και Su-30MKI, ενώ η PAF φέρεται να χρησιμοποίησε F-16, JF-17 και άλλα αεροσκάφη.
Η κατάρριψη του F-16 με πύραυλο αέρος - άερος που συγκλόνισε όλο τον κόσμο

Κατά τη διάρκεια της σφοδρής αερομαχίας, ο Wing Commander Abhinandan Varthaman (νυν Group Captain), που πετούσε με MiG-21 Bison, βρέθηκε αντιμέτωπος σε μονομαχία με ένα F-16 της PAF.
Όπως είναι ευρέως γνωστό, ο Σμήναρχος αναχαιτίστηκε από την PAF, γεγονός που τον ανάγκασε να εκτιναχθεί πίσω από τις εχθρικές γραμμές, στο Κασμίρ υπό πακιστανική κατοχή.
Ο πιλότος της IAF συνελήφθη και αφέθηκε ελεύθερος δύο ημέρες αργότερα.
Η IAF υποστήριξε ότι ο Varthaman πρόλαβε να καταρρίψει ένα F-16 της PAF με πύραυλο αέρος-αέρος R-73, προτού το δικό του αεροσκάφος πληγεί.
Το Πακιστάν αρνήθηκε την απώλεια, χωρίς να παρουσιάσει αποδείξεις.
Η θέση αυτή στηρίχθηκε από τις ΗΠΑ, καθώς η Lockheed Martin κατασκευάζει το F-16.
Στη συνέχεια, δημοσίευμα του Foreign Policy τον Απρίλιο του 2019 ανέφερε ότι απογραφή των F-16 στο Πακιστάν από τις ΗΠΑ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «κανένα δεν έλειπε» και όλα τα μαχητικά ήταν «λογισμένα».
Ο βετεράνος της Ινδικής Αεροπορίας, Air Marshal Anil Chopra (ε.α.), δήλωσε στο EurAsian Times: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Wing Commander Abhinandan Varthaman της IAF κατέρριψε ένα πακιστανικό F-16 πετώντας με MiG-21 Bison.
Το περιστατικό συγκλόνισε τον κόσμο και έγινε απόδειξη της δόξας του MiG-21, που ξαναβρέθηκε στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο διάστημα».
Τα ρωσικά μαχητικά έγραψαν ξανά ιστορία το 2025
Ο βετεράνος υπογράμμισε επίσης το 4:0 του MiG-21 απέναντι στα F-104 στον πόλεμο του 1971, αναδεικνύοντας τις ικανότητες του αεροσκάφους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πεποίθηση του Air Marshal Chopra για την κατάρριψη F-16 από MiG-21 δεν είναι ψευδαίσθηση, αλλά βασίζεται σε στοιχεία. Για να αντικρούσει τους ισχυρισμούς Πακιστάν και ΗΠΑ περί «μηδενικής απώλειας», η IAF δημοσίευσε εικόνες ραντάρ AWACS που έδειχναν τις πορείες πακιστανικών και ινδικών αεροσκαφών· σε μία από αυτές, ένα πακιστανικό μαχητικό εξαφανιζόταν, ένδειξη κατάρριψης.
Επιπλέον, συντρίμμια πυραύλου αέρος-αέρος AIM-120C AMRAAM, γνωστού ότι χρησιμοποιείται αποκλειστικά από F-16, επιδείχθηκαν στα ΜΜΕ ως απόδειξη που αποκάλυπτε το ψέμα του Πακιστάν.
Ο Group Captain Abhinandan Varthaman τιμήθηκε αργότερα με το μετάλλιο Vir Chakra για τον ρόλο του στην κατάρριψη εχθρικού F-16.
Για τις ΗΠΑ, που προβάλλουν το F-16 ως μία από τις πιο δοκιμασμένες πλατφόρμες μάχης, η άρνηση της απώλειας ήταν πιθανότατα η πιο εύκολη (και πιο βολική) επιλογή.
Τόσο οι ΗΠΑ όσο και το Πακιστάν ωφελήθηκαν από το γεγονός ότι το F-16 κατέπεσε πίσω από τις γραμμές του εχθρού, πράγμα που στέρησε από την Ινδία τη δυνατότητα να αποδείξει «οριστικά» την κατάρριψη.
Συμπτωματικά, στη διάρκεια της εναέριας μονομαχίας του Μαΐου 2025, που ακολούθησε τα πλήγματα της IAF στο πλαίσιο της Επιχείρησης Sindoor, η Ινδία φέρεται να κατέρριψε ακόμη ένα F-16.
Στις 9 Αυγούστου 2025, ο αρχηγός της IAF, Air Chief Marshal AP Singh, δήλωσε στην ομιλία Air Chief Marshal LM Katre στο Bengaluru ότι η Ινδία κατέρριψε έξι πακιστανικά αεροσκάφη κατά την Επιχείρηση Sindoor, πέντε μαχητικά και ένα μεγάλο αεροσκάφος.
Ένα από αυτά θεωρείται πως ήταν F-16, αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα.
Επιπλέον, ο αρχηγός της IAF επισήμανε ζημιές σε υπόστεγο F-16 στη βάση Jacobabad, με ορισμένα μαχητικά σε συντήρηση πιθανόν να έχουν καταστραφεί.
Ωστόσο, η PAF δεν αναγνώρισε τις απώλειες, ενώ οι ΗΠΑ παρέπεμψαν όλα τα ερωτήματα για την υποτιθέμενη κατάρριψη F-16 στο Πακιστάν, αντί να αρνηθούν κατηγορηματικά όπως είχαν κάνει το 2019.
www.bankingnews.gr
Το μαχητικό, που ετοιμάζεται να «πετάξει στο ηλιοβασίλεμα» για τελευταία ημέρα τον Σεπτέμβριο του 2025, θα μείνει στην ιστορία ως το αεροσκάφος που κατέρριψε «όλες τις γενιές μαχητικών».
«Τιμώντας την ανθεκτική κληρονομιά του MiG-21, ο Αρχηγός της Αεροπορίας επισκέφθηκε την Μοίρα Νο. 23, τους “Panthers”, τη τελευταία μοίρα που επιχειρεί με το θρυλικό μαχητικό.
Ο CAS πραγματοποίησε αποστολή μάχης και ηγήθηκε σχηματισμού υπό την καθοδήγηση της Sqn Ldr Priya, συμβολίζοντας παράδοση και μετάβαση.
Στις 26 Σεπτεμβρίου 2025, το MiG-21 αποσύρεται ύστερα από έξι δεκαετίες ένδοξης υπηρεσίας στην IAF», ανέφερε η αεροπορία σε επίσημη ανακοίνωση στις 25 Αυγούστου.
«Ο Σοβιετικός θρύλος που κατέρριψε όλες τις γενιές δυτικών αεροσκαφών»

Μιλώντας με συγκίνηση για το αεροσκάφος, ο Αρχηγός της Αεροπορίας τόνισε: «Το MiG-21 υπήρξε το άλογο εργασίας της Ινδικής Αεροπορίας.
Εντάχθηκε το 1964 και παραμένει σε υπηρεσία έκτοτε.
Η πρώτη μου πτήση με MiG-21 ήταν το 1985.
Ένα απλό αλλά αξιοσημείωτο αεροσκάφος για να πετάξει κανείς, που όμως απαιτούσε αυστηρή εκπαίδευση».
Ξεχωριστά, ο εκπρόσωπος Τύπου της IAF, Wing Commander Jaideep Singh, αποκάλυψε ότι το αεροσκάφος αναπτύχθηκε σε «επιχειρησιακό» ρόλο κατά τη διάρκεια της Επιχείρησης Sindoor τον Μάιο του 2025, μιλώντας στο ANI από τη βάση Nal Air Base στο Bikaner, Rajasthan.
Ο Singh υπενθύμισε επίσης τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε το MiG-21 Bison στο πλήγμα του Balakot το 2019, όταν η IAF εξαπέλυσε αεροπορικές επιδρομές σε εγκατάσταση τρομοκρατών της Jaish-e-Mohammed (JeM) στο Πακιστάν.
«Συμμετείχε το 2019 στην επίθεση του Balakot, όπου ο Abhinandan κατέρριψε ένα F-16, και το 2025, στην Επιχείρηση Sindoor, χρησιμοποιήθηκε ξανά επιχειρησιακά», είπε ο Singh.
«Το MiG-21 έχει ιστορία να καταρρίπτει όλες τις γενιές αεροσκαφών. Και το τελευταίο ήταν το F-16. Είχε επίσης καταρρίψει, στον πόλεμο του 1971, τα F-104.
Ο τρόπος που η Ινδική Αεροπορία αξιοποίησε επιχειρησιακά το MiG-21, καμία άλλη αεροπορία στον κόσμο δεν το έχει κάνει», υπογράμμισε.
Όταν τα MiG-21 υπέταξαν τα αμερικανικά F-15

Αγορασμένο από τη Σοβιετική Ένωση και κατασκευασμένο με άδεια στην Ινδία, το MiG-21 υπήρξε ένα από τα πιο προηγμένα μαχητικά της IAF, που ήρθε αντιμέτωπο με τα αεροσκάφη της Πακιστανικής Αεροπορίας (PAF), όπως τα F-86 Sabre, F-104 Starfighter και Mirage III.
Το αεροσκάφος πιστώνεται με αρκετές αερομαχίες στον πόλεμο του 1971, σημειώνοντας 4–5 καταρρίψεις, κυρίως στο Δυτικό Μέτωπο όπου έγιναν οι περισσότερες αερομαχίες.
Χρησιμοποιήθηκε ξανά σε μάχες κατά τον πόλεμο του Kargil, για αποστολές CAS και αναχαίτισης, στοχοποιώντας πακιστανικά καταφύγια, γραμμές ανεφοδιασμού και θέσεις σε υψώματα όπως το Tiger Hill.
Παρότι οι ήρωες αυτού του πολέμου ήταν τα Mirage-2000, τα MiG-21 έπαιξαν καθοριστικό ρόλο, εκτοξεύοντας μη κατευθυνόμενα πυρομαχικά κατά εχθρικών θέσεων.
Επιπλέον, η υψηλή ταχύτητα και ικανότητα επιχειρήσεων σε μεγάλο υψόμετρο καθιστούσαν το MiG-21 ιδανικό για αποστολές αναγνώρισης, με τα δεδομένα του να βοηθούν την IAF και τον ινδικό στρατό να στοχοποιήσουν κρίσιμες θέσεις.
Το 2004, το MiG-21 βρέθηκε αντιμέτωπο με τα αμερικανικά F-15 στην πρώτη άσκηση Cope India 2004.
Οι «American Eagles», με ιστορικό μηδενικών απωλειών και 100 καταρρίψεων, ηττήθηκαν από τα μαχητικά της IAF.
Ο ρόλος του MiG-21 στην κυριαρχία επί της PAF είναι καλά καταγεγραμμένος, όπως έχει αναφέρει πολλές φορές το EurAsian Times.
Ωστόσο, η φερόμενη κατάρριψη ενός F-16 από MiG-21 στη διάρκεια της εναέριας μονομαχίας με την PAF το 2019 παραμένει το πιο σημαντικό — αλλά και το πιο αμφισβητούμενο — επεισόδιο.
MiG-21 κατέρριψε F-16;

Το MiG-21 έχει ριχτεί σε πολλούς πολέμους, αλλά η πιο αξιοσημείωτη πρόσφατη μάχη του είναι αναμφίβολα εκείνη με το F-16.
Το περιστατικό συνέβη στις 27 Φεβρουαρίου 2019, όταν το Πακιστάν εξαπέλυσε αντεπίθεση μετά το ινδικό αεροπορικό πλήγμα στις 26 Φεβρουαρίου σε εγκατάσταση τρομοκρατών της JeM στο Balakot του Πακιστάν. Αυτό οδήγησε σε μεγάλης κλίμακας αερομαχία κοντά στη Γραμμή Ελέγχου (LoC) στον τομέα Jammu και Kashmir.
Here’s what the Indian Air Force has just released on the Feb 27 air battle. Says these battlespace radar images from a Phalcon AWACS (1&2) establish the use of F-16s by Pakistan. pic.twitter.com/knpisSgO9m
— Shiv Aroor (@ShivAroor) April 8, 2019
Σύμφωνα με διαθέσιμες δημόσιες πληροφορίες, η IAF ανέπτυξε... ένα μεικτό σμήνος μαχητικών, ανάμεσά τους MiG-21 Bison, Mirage 2000 και Su-30MKI, ενώ η PAF φέρεται να χρησιμοποίησε F-16, JF-17 και άλλα αεροσκάφη.
Η κατάρριψη του F-16 με πύραυλο αέρος - άερος που συγκλόνισε όλο τον κόσμο
Κατά τη διάρκεια της σφοδρής αερομαχίας, ο Wing Commander Abhinandan Varthaman (νυν Group Captain), που πετούσε με MiG-21 Bison, βρέθηκε αντιμέτωπος σε μονομαχία με ένα F-16 της PAF.
Όπως είναι ευρέως γνωστό, ο Σμήναρχος αναχαιτίστηκε από την PAF, γεγονός που τον ανάγκασε να εκτιναχθεί πίσω από τις εχθρικές γραμμές, στο Κασμίρ υπό πακιστανική κατοχή.
Ο πιλότος της IAF συνελήφθη και αφέθηκε ελεύθερος δύο ημέρες αργότερα.
Η IAF υποστήριξε ότι ο Varthaman πρόλαβε να καταρρίψει ένα F-16 της PAF με πύραυλο αέρος-αέρος R-73, προτού το δικό του αεροσκάφος πληγεί.
Το Πακιστάν αρνήθηκε την απώλεια, χωρίς να παρουσιάσει αποδείξεις.
Η θέση αυτή στηρίχθηκε από τις ΗΠΑ, καθώς η Lockheed Martin κατασκευάζει το F-16.
Στη συνέχεια, δημοσίευμα του Foreign Policy τον Απρίλιο του 2019 ανέφερε ότι απογραφή των F-16 στο Πακιστάν από τις ΗΠΑ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι «κανένα δεν έλειπε» και όλα τα μαχητικά ήταν «λογισμένα».
Ο βετεράνος της Ινδικής Αεροπορίας, Air Marshal Anil Chopra (ε.α.), δήλωσε στο EurAsian Times: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Wing Commander Abhinandan Varthaman της IAF κατέρριψε ένα πακιστανικό F-16 πετώντας με MiG-21 Bison.
Το περιστατικό συγκλόνισε τον κόσμο και έγινε απόδειξη της δόξας του MiG-21, που ξαναβρέθηκε στα πρωτοσέλιδα για μεγάλο διάστημα».
Τα ρωσικά μαχητικά έγραψαν ξανά ιστορία το 2025
Ο βετεράνος υπογράμμισε επίσης το 4:0 του MiG-21 απέναντι στα F-104 στον πόλεμο του 1971, αναδεικνύοντας τις ικανότητες του αεροσκάφους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πεποίθηση του Air Marshal Chopra για την κατάρριψη F-16 από MiG-21 δεν είναι ψευδαίσθηση, αλλά βασίζεται σε στοιχεία. Για να αντικρούσει τους ισχυρισμούς Πακιστάν και ΗΠΑ περί «μηδενικής απώλειας», η IAF δημοσίευσε εικόνες ραντάρ AWACS που έδειχναν τις πορείες πακιστανικών και ινδικών αεροσκαφών· σε μία από αυτές, ένα πακιστανικό μαχητικό εξαφανιζόταν, ένδειξη κατάρριψης.
Επιπλέον, συντρίμμια πυραύλου αέρος-αέρος AIM-120C AMRAAM, γνωστού ότι χρησιμοποιείται αποκλειστικά από F-16, επιδείχθηκαν στα ΜΜΕ ως απόδειξη που αποκάλυπτε το ψέμα του Πακιστάν.
Ο Group Captain Abhinandan Varthaman τιμήθηκε αργότερα με το μετάλλιο Vir Chakra για τον ρόλο του στην κατάρριψη εχθρικού F-16.
Για τις ΗΠΑ, που προβάλλουν το F-16 ως μία από τις πιο δοκιμασμένες πλατφόρμες μάχης, η άρνηση της απώλειας ήταν πιθανότατα η πιο εύκολη (και πιο βολική) επιλογή.
Τόσο οι ΗΠΑ όσο και το Πακιστάν ωφελήθηκαν από το γεγονός ότι το F-16 κατέπεσε πίσω από τις γραμμές του εχθρού, πράγμα που στέρησε από την Ινδία τη δυνατότητα να αποδείξει «οριστικά» την κατάρριψη.
Συμπτωματικά, στη διάρκεια της εναέριας μονομαχίας του Μαΐου 2025, που ακολούθησε τα πλήγματα της IAF στο πλαίσιο της Επιχείρησης Sindoor, η Ινδία φέρεται να κατέρριψε ακόμη ένα F-16.
Στις 9 Αυγούστου 2025, ο αρχηγός της IAF, Air Chief Marshal AP Singh, δήλωσε στην ομιλία Air Chief Marshal LM Katre στο Bengaluru ότι η Ινδία κατέρριψε έξι πακιστανικά αεροσκάφη κατά την Επιχείρηση Sindoor, πέντε μαχητικά και ένα μεγάλο αεροσκάφος.
Ένα από αυτά θεωρείται πως ήταν F-16, αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα.
Επιπλέον, ο αρχηγός της IAF επισήμανε ζημιές σε υπόστεγο F-16 στη βάση Jacobabad, με ορισμένα μαχητικά σε συντήρηση πιθανόν να έχουν καταστραφεί.
Ωστόσο, η PAF δεν αναγνώρισε τις απώλειες, ενώ οι ΗΠΑ παρέπεμψαν όλα τα ερωτήματα για την υποτιθέμενη κατάρριψη F-16 στο Πακιστάν, αντί να αρνηθούν κατηγορηματικά όπως είχαν κάνει το 2019.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών