Από τολμηρές απαγορεύσεις και νομικές μάχες μέχρι υποτιμήσεις
Το τοπίο των ηλεκτρικών οχημάτων αλλάζει γρήγορα και όχι πάντα ομαλά.
Από τολμηρές απαγορεύσεις και νομικές μάχες μέχρι αμφισβητήσιμες υποτιμήσεις και εκπληκτικά έξοδα, ο κόσμος των ηλεκτρικών οχημάτων αντιμετωπίζει τόσο αυξανόμενες δυσκολίες όσο και πρωτοποριακές αλλαγές.
Για παράδειγμα, η πιθανή απαγόρευση των πωλήσεων Tesla στην Καλιφόρνια, η τολμηρή κίνηση του Βιετνάμ να εγκαταλείψει τα βενζινοκίνητα ποδήλατα και ένα σοβαρό μάθημα 11.000 δολαρίων για έναν άτυχο ιδιοκτήτη Volkswagen ID.Buzz.
Όπως λέει και η παροιμία, «όταν βρέχει, καταρρακτωδώς», και σίγουρα επικρατεί καταιγίδα στην Tesla.
Η Πολιτεία της Καλιφόρνια φέρεται να κινείται για να μπλοκάρει την πώληση οχημάτων Tesla μετά από κατηγορίες ότι η εταιρεία και ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ παραπλάνησαν τους πελάτες σχετικά με τις πραγματικές δυνατότητες των λεγόμενων «αυτόνομων» χαρακτηριστικών τους.
Εάν η νομική αυτή ενέργεια ευδοκιμήσει, θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες, όχι μόνο για το μέλλον της Tesla στην πολιτεία, αλλά και για την εμπιστοσύνη του κοινού στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης στο σύνολό της.
Εν τω μεταξύ, το Βιετνάμ γίνεται πρωτοσέλιδο, αυτή τη φορά για τους σωστούς λόγους.

Η χώρα ετοιμάζεται να απαγορεύσει τις βενζινοκίνητες μοτοσικλέτες τον επόμενο χρόνο, ακολουθούμενη από σταδιακή κατάργηση των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων λίγο αργότερα. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για ένα έθνος όπου τα δίκυκλα κυριαρχούν στους δρόμους και σηματοδοτεί μια ισχυρή ώθηση προς την καθαρή κινητικότητα στη Νοτιοανατολική Ασία.
Αλλά αυτή δεν είναι η μόνη αναστάτωση που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά οχήματα.
Η συνεργασία Uber και Lucid τραβάει την προσοχή καθώς ετοιμάζονται να λανσάρουν 20.000 ρομποτικά SUV Gravity που θα τροφοδοτούνται από το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης της Nuro.
Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει σοβαρή πρόκληση για την κάποτε κυρίαρχη θέση της Tesla στο μέλλον των μεταφορών χωρίς οδηγό - ειδικά αν η αγωγή της Καλιφόρνια κερδίσει έδαφος.
Σχετικά με την αναταραχή στην αγορά, μια νέα έκθεση αναλύει τα ηλεκτρικά οχήματα που υποτιμώνται ταχύτερα και, όπως ήταν αναμενόμενο, η Tesla καταλαμβάνει τέσσερις θέσεις στην πρώτη δεκάδα.
Είναι ενδιαφέρον ότι το Cybertruck δεν μπήκε στη λίστα, μόνο και μόνο επειδή είναι ακόμα πολύ καινούργιο για να υπάρχουν ουσιαστικά δεδομένα μεταπώλησης.
Για τους κυνηγούς ευκαιριών στον χώρο των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων, αυτή θα μπορούσε να είναι μια ευκαιρία που μεταμφιέζεται σε κακά νέα.
Και σε μια παράξενη ανατροπή, ένας λάτρης του VW έπεσε θύμα μιας σκληρής πραγματικότητας.
Ένας ιδιοκτήτης Volkswagen ID.Buzz έμεινε έκπληκτος όταν διαπίστωσε ότι μόλις 398 μίλια πίσω από το τιμόνι του κόστισαν το επιβλητικό ποσό των 11.000 δολαρίων.
Οι λόγοι είναι περίπλοκοι, αλλά αποτελεί μια ισχυρή υπενθύμιση ότι ακόμη και τα φουτουριστικά βαν μπορούν να συνοδεύονται από παλιομοδίτικους πονοκεφάλους.
www.bankingnews.gr
Από τολμηρές απαγορεύσεις και νομικές μάχες μέχρι αμφισβητήσιμες υποτιμήσεις και εκπληκτικά έξοδα, ο κόσμος των ηλεκτρικών οχημάτων αντιμετωπίζει τόσο αυξανόμενες δυσκολίες όσο και πρωτοποριακές αλλαγές.
Για παράδειγμα, η πιθανή απαγόρευση των πωλήσεων Tesla στην Καλιφόρνια, η τολμηρή κίνηση του Βιετνάμ να εγκαταλείψει τα βενζινοκίνητα ποδήλατα και ένα σοβαρό μάθημα 11.000 δολαρίων για έναν άτυχο ιδιοκτήτη Volkswagen ID.Buzz.
Όπως λέει και η παροιμία, «όταν βρέχει, καταρρακτωδώς», και σίγουρα επικρατεί καταιγίδα στην Tesla.
Η Πολιτεία της Καλιφόρνια φέρεται να κινείται για να μπλοκάρει την πώληση οχημάτων Tesla μετά από κατηγορίες ότι η εταιρεία και ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ παραπλάνησαν τους πελάτες σχετικά με τις πραγματικές δυνατότητες των λεγόμενων «αυτόνομων» χαρακτηριστικών τους.
Εάν η νομική αυτή ενέργεια ευδοκιμήσει, θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες, όχι μόνο για το μέλλον της Tesla στην πολιτεία, αλλά και για την εμπιστοσύνη του κοινού στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης στο σύνολό της.
Εν τω μεταξύ, το Βιετνάμ γίνεται πρωτοσέλιδο, αυτή τη φορά για τους σωστούς λόγους.

Η χώρα ετοιμάζεται να απαγορεύσει τις βενζινοκίνητες μοτοσικλέτες τον επόμενο χρόνο, ακολουθούμενη από σταδιακή κατάργηση των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων λίγο αργότερα. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για ένα έθνος όπου τα δίκυκλα κυριαρχούν στους δρόμους και σηματοδοτεί μια ισχυρή ώθηση προς την καθαρή κινητικότητα στη Νοτιοανατολική Ασία.
Αλλά αυτή δεν είναι η μόνη αναστάτωση που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά οχήματα.
Η συνεργασία Uber και Lucid τραβάει την προσοχή καθώς ετοιμάζονται να λανσάρουν 20.000 ρομποτικά SUV Gravity που θα τροφοδοτούνται από το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης της Nuro.
Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει σοβαρή πρόκληση για την κάποτε κυρίαρχη θέση της Tesla στο μέλλον των μεταφορών χωρίς οδηγό - ειδικά αν η αγωγή της Καλιφόρνια κερδίσει έδαφος.
Σχετικά με την αναταραχή στην αγορά, μια νέα έκθεση αναλύει τα ηλεκτρικά οχήματα που υποτιμώνται ταχύτερα και, όπως ήταν αναμενόμενο, η Tesla καταλαμβάνει τέσσερις θέσεις στην πρώτη δεκάδα.
Είναι ενδιαφέρον ότι το Cybertruck δεν μπήκε στη λίστα, μόνο και μόνο επειδή είναι ακόμα πολύ καινούργιο για να υπάρχουν ουσιαστικά δεδομένα μεταπώλησης.
Για τους κυνηγούς ευκαιριών στον χώρο των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων, αυτή θα μπορούσε να είναι μια ευκαιρία που μεταμφιέζεται σε κακά νέα.
Και σε μια παράξενη ανατροπή, ένας λάτρης του VW έπεσε θύμα μιας σκληρής πραγματικότητας.
Ένας ιδιοκτήτης Volkswagen ID.Buzz έμεινε έκπληκτος όταν διαπίστωσε ότι μόλις 398 μίλια πίσω από το τιμόνι του κόστισαν το επιβλητικό ποσό των 11.000 δολαρίων.
Οι λόγοι είναι περίπλοκοι, αλλά αποτελεί μια ισχυρή υπενθύμιση ότι ακόμη και τα φουτουριστικά βαν μπορούν να συνοδεύονται από παλιομοδίτικους πονοκεφάλους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών