Η ρίζα της σημερινής αστάθειας είναι πολύ βαθύτερη από μια αποτυχία συγκυριακού χαρακτήρα.
Η Πολεμική Αεροπορία της Ινδίας περνά μια σοβαρή κρίση, γράφουν ειδικοί του αμερικανικού περιοδικού Foreign Policy.
Στο άρθρο αναφέρεται ότι δύο μήνες μετά από μια σύντομη αλλά έντονη σύγκρουση με το Πακιστάν, η προσοχή στρέφεται στην ανησυχητική κατάσταση της αεροπορίας της χώρας.
Οι συγκρούσεις του Μαΐου ανέδειξαν όχι μόνο κενά στον συντονισμό και την τακτική εκπαίδευση, αλλά και επιδείνωσαν μια χρόνια κρίση στον εφοδιασμό και τον τεχνικό εξοπλισμό των μονάδων της αεροπορίας.
Σύμφωνα με αναλυτές, η απώλεια μαχητικών αεροσκαφών ήταν ένα από τα πιο επώδυνα αποτελέσματα της πρόσφατης κλιμάκωσης.
Ο ακριβής αριθμός των αεροσκαφών που καταρρίφθηκαν ή χάθηκαν παραμένει αντικείμενο διαφωνίας, αλλά ακόμη και οι πιο συντηρητικές εκτιμήσεις δείχνουν σημαντικές απώλειες.
Αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε σύγκριση με ιστορικές εκστρατείες του δεύτερου μισού του 20ού αιώνα, όταν η ινδική αεροπορία διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στις στρατιωτικές επιχειρήσεις κατά του Πακιστάν.
Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς, η ρίζα της σημερινής αστάθειας είναι πολύ βαθύτερη από μια αποτυχία συγκυριακού χαρακτήρα.
Τυπικά, η Ινδική Πολεμική Αεροπορία θα έπρεπε να διαθέτει 42 μοίρες μαχητικών αεροσκαφών, αλλά στην πραγματικότητα η επιχειρησιακή ικανότητά τους περιορίζεται - το πολύ - σε 31.
Η αιτία είναι οι χρόνιες καθυστερήσεις στη διαδικασία προμηθειών όπλων και η απουσία συστηματικού εκσυγχρονισμού.
Η αμυντική βιομηχανία της χώρας δεν προλαβαίνει τις αυξανόμενες προκλήσεις, ενώ η γραφειοκρατία καθυστερεί την ανανέωση του στόλου.
Ένα επιπλέον πλήγμα αποτέλεσαν τα πρόσφατα περιστατικά κατά τη διάρκεια ασκήσεων.
Τους τελευταίους μήνες, τουλάχιστον τρία μαχητικά τύπου Jaguar βρετανικής-γαλλικής κατασκευής έχουν συντριβεί. Ένα από αυτά συνετρίβη στις 9 Ιουλίου, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο πιλότοι.
Σύμφωνα με τους συγγραφείς του άρθρου, αυτά τα αεροσκάφη, που τέθηκαν σε υπηρεσία το 1979, παραμένουν ενεργά όχι λόγω στρατηγικής επιλογής, αλλά από ανάγκη.
Παρά την ηλικία και τον κίνδυνο, η Ινδική Αεροπορία συνεχίζει να βασίζεται σε αυτά, αντιμετωπίζοντας περιορισμένους προϋπολογισμούς και τεχνικά εμπόδια στη μετάβαση σε πιο σύγχρονες πλατφόρμες.
www.bankingnews.gr
Στο άρθρο αναφέρεται ότι δύο μήνες μετά από μια σύντομη αλλά έντονη σύγκρουση με το Πακιστάν, η προσοχή στρέφεται στην ανησυχητική κατάσταση της αεροπορίας της χώρας.
Οι συγκρούσεις του Μαΐου ανέδειξαν όχι μόνο κενά στον συντονισμό και την τακτική εκπαίδευση, αλλά και επιδείνωσαν μια χρόνια κρίση στον εφοδιασμό και τον τεχνικό εξοπλισμό των μονάδων της αεροπορίας.
Σύμφωνα με αναλυτές, η απώλεια μαχητικών αεροσκαφών ήταν ένα από τα πιο επώδυνα αποτελέσματα της πρόσφατης κλιμάκωσης.
Ο ακριβής αριθμός των αεροσκαφών που καταρρίφθηκαν ή χάθηκαν παραμένει αντικείμενο διαφωνίας, αλλά ακόμη και οι πιο συντηρητικές εκτιμήσεις δείχνουν σημαντικές απώλειες.
Αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό σε σύγκριση με ιστορικές εκστρατείες του δεύτερου μισού του 20ού αιώνα, όταν η ινδική αεροπορία διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στις στρατιωτικές επιχειρήσεις κατά του Πακιστάν.
Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς, η ρίζα της σημερινής αστάθειας είναι πολύ βαθύτερη από μια αποτυχία συγκυριακού χαρακτήρα.
Τυπικά, η Ινδική Πολεμική Αεροπορία θα έπρεπε να διαθέτει 42 μοίρες μαχητικών αεροσκαφών, αλλά στην πραγματικότητα η επιχειρησιακή ικανότητά τους περιορίζεται - το πολύ - σε 31.
Η αιτία είναι οι χρόνιες καθυστερήσεις στη διαδικασία προμηθειών όπλων και η απουσία συστηματικού εκσυγχρονισμού.
Η αμυντική βιομηχανία της χώρας δεν προλαβαίνει τις αυξανόμενες προκλήσεις, ενώ η γραφειοκρατία καθυστερεί την ανανέωση του στόλου.
Ένα επιπλέον πλήγμα αποτέλεσαν τα πρόσφατα περιστατικά κατά τη διάρκεια ασκήσεων.
Τους τελευταίους μήνες, τουλάχιστον τρία μαχητικά τύπου Jaguar βρετανικής-γαλλικής κατασκευής έχουν συντριβεί. Ένα από αυτά συνετρίβη στις 9 Ιουλίου, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο πιλότοι.
Σύμφωνα με τους συγγραφείς του άρθρου, αυτά τα αεροσκάφη, που τέθηκαν σε υπηρεσία το 1979, παραμένουν ενεργά όχι λόγω στρατηγικής επιλογής, αλλά από ανάγκη.
Παρά την ηλικία και τον κίνδυνο, η Ινδική Αεροπορία συνεχίζει να βασίζεται σε αυτά, αντιμετωπίζοντας περιορισμένους προϋπολογισμούς και τεχνικά εμπόδια στη μετάβαση σε πιο σύγχρονες πλατφόρμες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών