Τελευταία Νέα
Διεθνή

Σε ελεύθερη πτώση οι πωλήσεις της κινεζικής Temu στις ΗΠΑ, μετά την επιβολή δασμών - Αντέχει η Shein

Σε ελεύθερη πτώση οι πωλήσεις της κινεζικής Temu στις ΗΠΑ, μετά την επιβολή δασμών - Αντέχει η Shein
Δραματική μείωση των διαφημιστικών δαπανών — Μετατοπίζεται στην Ευρώπη η στρατηγική της εταιρείας

Οι πωλήσεις της Temu στις ΗΠΑ καταγράφουν πτώση άνω του 25% το τελευταίο διάστημα, καθώς η εταιρεία μειώνει δραστικά τις διαφημιστικές δαπάνες που στόχευαν τους Αμερικανούς καταναλωτές, μετά την επιβολή νέων δασμών από τον Πρόεδρο Donald Trump. 
Σύμφωνα με στοιχεία της Bloomberg Second Measure, που αναλύει δεδομένα από συναλλαγές με κάρτες, οι εβδομαδιαίες πωλήσεις της Temu υποχώρησαν σημαντικά μεταξύ 11 Μαΐου και 8 Ιουνίου. Αντίθετα, ανταγωνιστικές πλατφόρμες όπως οι Shein, Walmart και Amazon καταγράφουν αύξηση πωλήσεων μετά την πρόσφατη εμπορική "εκεχειρία" ΗΠΑ - Κίνας.

Από Super Bowl σε απόλυτη σιγή

Η πτώση των πωλήσεων συνοδεύεται από εντυπωσιακή μείωση στις διαφημίσεις: από χιλιάδες νέες καμπάνιες καθημερινά πριν από τις 10 Απριλίου, πλέον ο αριθμός νέων διαφημίσεων έχει περιοριστεί σε μερικές δεκάδες ή ακόμη και σε μονοψήφιο αριθμό — με ορισμένες ημέρες του Ιουνίου να μην καταγράφεται καμία νέα καμπάνια, σύμφωνα με την εταιρεία AppGrowing Global.
«Η άνοδος της Temu ήταν πάντα άμεσα συνδεδεμένη με τις επιθετικές της διαφημίσεις», σχολίασε ο Wu Yanwei, διευθυντής περιεχομένου της YouCloud (μητρικής της AppGrowing). «Η απότομη μείωση των διαφημιστικών δαπανών ενδέχεται να "παγώσει" την ανάπτυξή της στις ΗΠΑ».
Η Temu φαίνεται να κατευθύνει πλέον τους διαφημιστικούς πόρους της προς αγορές της Ευρώπης.

Πλήγμα από τους νέους δασμούς

Η Temu και άλλες κινεζικές πλατφόρμες, όπως η Shein, εκμεταλλεύονταν για χρόνια την απαλλαγή από δασμούς για μικρά δέματα. Η πρόσφατη κάλυψη αυτού του "παραθύρου" από την κυβέρνηση Τραμπ αφαίρεσε ένα βασικό ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα: τις πολύ χαμηλές τιμές.
Αν και εκπρόσωπος της Temu αρνήθηκε να σχολιάσει συγκεκριμένα τα στοιχεία πωλήσεων και διαφημίσεων, δήλωσε στο Bloomberg ότι η εταιρεία συνεργάζεται με τοπικούς εμπόρους για να διατηρήσει «σταθερές τιμές» για τους καταναλωτές.

Η Shein αντέχει

Παρά τους ίδιους περιορισμούς, η Shein φαίνεται να τα καταφέρνει καλύτερα. Κατάφερε να αναστρέψει την πτώση και από την 1η Ιουνίου να επιστρέψει σε θετικό πρόσημο, σημειώνοντας μονοψήφια ποσοστιαία ανάπτυξη — παρόμοια με αυτή της Walmart.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις της Shein στις ΗΠΑ παρέμειναν σε πιο σταθερό ρυθμό: από δεκάδες έως μερικές εκατοντάδες νέες καμπάνιες τις περισσότερες ημέρες του έτους, όπως δείχνουν τα στοιχεία της AppGrowing.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης