Τελευταία Νέα
Διεθνή

Τρομερή ήττα από την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας - Ένα από τα όνειρα του Elon Musk για την Tesla χάνεται οριστικά

Τρομερή ήττα από την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας - Ένα από τα όνειρα του Elon Musk για την Tesla χάνεται οριστικά
Η Build Your Dreams (BYD), ένας κινεζικός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων (EV), παρουσίασε ένα καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οδηγού που ονομάζεται «God's Eye»
Φαίνεται ότι η Tesla και η φιλόδοξη ιδέα της για πλήρως αυτόνομη οδήγηση (FSD) δυσκολεύονται τη στιγμή που ο ανταγωνισμός γίνεται έντονος, ιδίως από την πλευρά της Κίνας.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να προσφέρουν προηγμένες αυτόνομες δυνατότητες σε ένα κλάσμα του κόστους, και αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές και στρατηγικές προκλήσεις που έχει αντιμετωπίσει ποτέ ο γίγαντας των ηλεκτρικών οχημάτων (EV).
Η Tesla αναμένεται να ξεκινήσει τις δοκιμές του πολυδιαφημισμένου στόλου ρομποτικών οχημάτων της αργότερα αυτόν τον μήνα στο Όστιν του Τέξας.
Ωστόσο, η κυριαρχία της στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης αμφισβητείται ήδη πριν καν κυκλοφορήσει.
Η Build Your Dreams (BYD), ένας κινεζικός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων (EV), παρουσίασε ένα καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οδηγού που ονομάζεται «God's Eye». Το σύστημα, το οποίο επιτρέπει την ημιαυτόνομη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και σε αστικές περιοχές, πήρε το όνομά του από το σύμπλεγμα τριών καμερών που βρίσκεται σε περίοπτη θέση πίσω από το παρμπρίζ και η BYD το δίνει δωρεάν σε ορισμένα από τα μοντέλα της.
Σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς, το «God's Eye» είναι ταχύτερο από το Tesla FSD που πωλείται σχεδόν στα 9.000 δολάρια ΗΠΑ στην Κίνα.
Ο επενδυτής και πρώην ιδιοκτήτης της Tesla, Taylor Ogan, με έδρα τη Σεντζέν, δήλωσε στο Reuters: «Η στρατηγική της Tesla αρχίζει να αποτυγχάνει με το God's Eye» και συνέχισε: «Έχω οδηγήσει και τα δύο, και το σύστημα BYD είναι πιο ικανό».

Ο Musk πουλάει μετοχές της Tesla

Η Tesla έχει μια στρατηγική που βασίζεται στη χρήση μόνο καμερών και τεχνητής νοημοσύνης, η οποία δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ ακριβούς αισθητήρες, όπως ραντάρ και lidar.
Ωστόσο, μια ανάλυση του Reuters διαπίστωσε ότι το σύστημα που προσφέρει η BYD, το οποίο περιλαμβάνει επίσης lidar και ραντάρ, είναι περίπου εξίσου ακριβό στην ανάπτυξη.
Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Leapmotor και η Xpeng, εφαρμόζουν γρήγορα τις ίδιες αυτόνομες δυνατότητες σε αυτοκίνητα που κοστίζουν περίπου 20.000 δολάρια ΗΠΑ, τη μισή τιμή των μοντέλων Tesla.
Μετά από χρόνια διαφημιστικής εκστρατείας και καθυστερήσεων, η Tesla ξεκινά ένα περιορισμένο πιλοτικό πρόγραμμα ρομποτικής οδήγησης στο Όστιν με 10 έως 20 αυτόνομα οχήματα στις 22 Ιουνίου.
Εν τω μεταξύ, τα συστήματα Autopilot και FSD αποτελούν αντικείμενο ομοσπονδιακής έρευνας στις ΗΠΑ, καθώς έχουν σημειωθεί αρκετά τροχαία ατυχήματα και θάνατοι.
Με την κινεζική καινοτομία να κερδίζει έδαφος, το πλεονέκτημα της Tesla στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης ενδέχεται τελικά να χάνει τα χέρια της.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης