Η πραγματική αυτονομία του μειώθηκε κατά 150 μίλια σε σχέση με την αρχική υπόσχεση του Musk
Το Tesla Cybertruck υποτίθεται ότι θα γινόταν το φουτουριστικό αριστούργημα του Elon Musk, ένα πρόχειρο ηλεκτρικό φορτηγό επιστημονικής φαντασίας που θα μπορούσε να αντέξει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένης της αποκάλυψης.
Σχεδιαστικά ελαττώματα, με οκτώ ανακλήσεις και μη λειτουργικά πάνελ από ανοξείδωτο ατσάλι, το Cybertruck δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στον ενθουσιασμό.
Αλλά τώρα είναι ακόμη χειρότερα.
Η S&P Global Mobility εκτιμά ότι η Tesla πούλησε μόνο 7.100 Cybertrucks στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σχεδόν τις μισές από τις πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου του 2024 (περίπου 13.000).
Αυτή η απότομη πτώση είναι κάτι περισσότερο από μια απλή βουτιά.
Είναι μια ελεύθερη πτώση.
Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Tesla, το Cybertruck φαίνεται να έχει προκαλέσει τη συλλογική απογοήτευση του πληθυσμού.
Ήταν ένα γενναίο νέο πράγμα.
Τώρα είναι ένα όχημα των 100.000 δολαρίων (παρά τις μειώσεις της τελευταίας στιγμής στα 70.000 δολάρια).

Η πραγματική αυτονομία του μειώθηκε κατά 150 μίλια σε σχέση με την αρχική υπόσχεση του Musk. Το 2024, η Tesla πούλησε λιγότερα από 40.000 Cybertruck - πολύ μακριά από το μισό εκατομμύριο ετήσιες μονάδες που ο Musk ισχυρίστηκε κάποτε ότι θα έδινε.
Τον Μάιο, η Tesla υποτίθεται ότι είχε ένα απόθεμα 10.000 απούλητων Cybertrucks, ή 800 εκατομμυρίων δολαρίων, που μάζευαν σκόνη σε άδεια πάρκινγκ.
Τα πράγματα μπορούν μόνο να γίνουν πιο οδυνηρά: οι εκκρεμείς δασμοί και η λήξη των φορολογικών πιστώσεων για τα ηλεκτρικά οχήματα υπόσχονται να κάνουν τις τιμές ακόμη πιο απαγορευτικές και τους αγοραστές ακόμη πιο απόμακρους.
Η ιστορία του Cybertruck έχει καταλήξει να αντιπροσωπεύει τις υπερβολικές υποσχέσεις, τις υποεκδόσεις και τι συμβαίνει όταν ένας διευθύνων σύμβουλος στρέφεται εναντίον της βάσης του.
www.bankingnews.gr
Σχεδιαστικά ελαττώματα, με οκτώ ανακλήσεις και μη λειτουργικά πάνελ από ανοξείδωτο ατσάλι, το Cybertruck δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στον ενθουσιασμό.
Αλλά τώρα είναι ακόμη χειρότερα.
Η S&P Global Mobility εκτιμά ότι η Tesla πούλησε μόνο 7.100 Cybertrucks στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σχεδόν τις μισές από τις πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου του 2024 (περίπου 13.000).
Αυτή η απότομη πτώση είναι κάτι περισσότερο από μια απλή βουτιά.
Είναι μια ελεύθερη πτώση.
Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Tesla, το Cybertruck φαίνεται να έχει προκαλέσει τη συλλογική απογοήτευση του πληθυσμού.
Ήταν ένα γενναίο νέο πράγμα.
Τώρα είναι ένα όχημα των 100.000 δολαρίων (παρά τις μειώσεις της τελευταίας στιγμής στα 70.000 δολάρια).

Η πραγματική αυτονομία του μειώθηκε κατά 150 μίλια σε σχέση με την αρχική υπόσχεση του Musk. Το 2024, η Tesla πούλησε λιγότερα από 40.000 Cybertruck - πολύ μακριά από το μισό εκατομμύριο ετήσιες μονάδες που ο Musk ισχυρίστηκε κάποτε ότι θα έδινε.
Τον Μάιο, η Tesla υποτίθεται ότι είχε ένα απόθεμα 10.000 απούλητων Cybertrucks, ή 800 εκατομμυρίων δολαρίων, που μάζευαν σκόνη σε άδεια πάρκινγκ.
Τα πράγματα μπορούν μόνο να γίνουν πιο οδυνηρά: οι εκκρεμείς δασμοί και η λήξη των φορολογικών πιστώσεων για τα ηλεκτρικά οχήματα υπόσχονται να κάνουν τις τιμές ακόμη πιο απαγορευτικές και τους αγοραστές ακόμη πιο απόμακρους.
Η ιστορία του Cybertruck έχει καταλήξει να αντιπροσωπεύει τις υπερβολικές υποσχέσεις, τις υποεκδόσεις και τι συμβαίνει όταν ένας διευθύνων σύμβουλος στρέφεται εναντίον της βάσης του.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών