Η Procter & Gamble θα περικόψει 7.000 θέσεις εργασίας στο πλαίσιο προσπάθειας περιορισμού του κόστους
Η Procter & Gamble ανακοίνωσε ότι θα περικόψει 7.000 θέσεις εργασίας μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας περιορισμού του κόστους, καθώς το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα και η αβεβαιότητα γύρω από τους δασμούς επιβαρύνουν την ανάπτυξη.
Η εταιρεία, γνωστή για τα προϊόντα προσωπικής και οικιακής φροντίδας όπως τα Gillette και Tide, αποκάλυψε τις περικοπές, που αντιστοιχούν στο 15% των μη παραγωγικών θέσεων εργασίας, κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε συνέδριο στο Παρίσι την Πέμπτη.
Παράλληλα, ανακοίνωσε σχέδια για αποεπένδυση από διάφορες κατηγορίες και εμπορικά σήματα, καθώς και για αναδιάρθρωση της οργανωτικής της δομής.
Η εταιρεία δεν διευκρίνισε πού ακριβώς θα γίνουν οι περικοπές θέσεων εργασίας.
Ο αμερικανικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών βρίσκεται αντιμέτωπος με υποτονική ζήτηση και αυξημένη επιφυλακτικότητα από τους καταναλωτές, ως αποτέλεσμα των δασμών που επέβαλε ο Donald Trump.
Τον Απρίλιο, η εταιρεία αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις και τα κέρδη του έτους, λόγω ενός «πιο αγχωμένου καταναλωτή που μειώνει την κατανάλωση».
Η εταιρεία αναμένει οργανική αύξηση πωλήσεων της τάξης του 2% για το 2025, ποσοστό χαμηλότερο από το προηγούμενο εύρος εκτιμήσεων που κυμαινόταν μεταξύ 3% και 5%.
www.bankingnews.gr
Η εταιρεία, γνωστή για τα προϊόντα προσωπικής και οικιακής φροντίδας όπως τα Gillette και Tide, αποκάλυψε τις περικοπές, που αντιστοιχούν στο 15% των μη παραγωγικών θέσεων εργασίας, κατά τη διάρκεια παρουσίασης σε συνέδριο στο Παρίσι την Πέμπτη.
Παράλληλα, ανακοίνωσε σχέδια για αποεπένδυση από διάφορες κατηγορίες και εμπορικά σήματα, καθώς και για αναδιάρθρωση της οργανωτικής της δομής.
Η εταιρεία δεν διευκρίνισε πού ακριβώς θα γίνουν οι περικοπές θέσεων εργασίας.
Ο αμερικανικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών βρίσκεται αντιμέτωπος με υποτονική ζήτηση και αυξημένη επιφυλακτικότητα από τους καταναλωτές, ως αποτέλεσμα των δασμών που επέβαλε ο Donald Trump.
Τον Απρίλιο, η εταιρεία αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις και τα κέρδη του έτους, λόγω ενός «πιο αγχωμένου καταναλωτή που μειώνει την κατανάλωση».
Η εταιρεία αναμένει οργανική αύξηση πωλήσεων της τάξης του 2% για το 2025, ποσοστό χαμηλότερο από το προηγούμενο εύρος εκτιμήσεων που κυμαινόταν μεταξύ 3% και 5%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών