Η πτωτική πίεση στη μετοχή αποδίδεται στον εντεινόμενο πόλεμο τιμών στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, ο οποίος έχει προκαλέσει την παρέμβαση των αρχών του Πεκίνου
Η μετοχή της κινεζικής BYD συνέχισε την καθοδική της πορεία, υποχωρώντας σχεδόν 5% στο Χονγκ Κονγκ, παρότι οι μηνιαίες πωλήσεις οχημάτων έφτασαν σε υψηλό έτους με 382.476 μονάδες τον Μάιο.
Η ετήσια αύξηση κατά 15% αποτελεί τη χαμηλότερη από το 2020, εάν εξαιρεθεί η περίοδος του σεληνιακού νέου έτους του 2023.
Ανησυχία του Πεκίνου για τις επιθετικές εκπτώσεις
Η πτωτική πίεση στη μετοχή αποδίδεται στον εντεινόμενο πόλεμο τιμών στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, ο οποίος έχει προκαλέσει την παρέμβαση των αρχών του Πεκίνου., σύμφωνα με το Bloomberg.
Η εφημερίδα People’s Daily προειδοποίησε ότι ο «αγώνας επιβίωσης» με συνεχείς εκπτώσεις μπορεί να υπονομεύσει την ασφάλεια της εφοδιαστικής αλυσίδας και να πλήξει την παγκόσμια εικόνα του “Made in China”.
Προειδοποιήσεις για αθέμιτο ανταγωνισμό
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, η ένωση αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας και το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής προειδοποίησαν ότι ο υπερβολικός ανταγωνισμός απειλεί τα περιθώρια κέρδους, την ποιότητα των οχημάτων και την υγιή ανάπτυξη του κλάδου. Το Πεκίνο σκοπεύει να εντείνει τα μέτρα κατά του αθέμιτου ανταγωνισμού και υπέρ της προστασίας των καταναλωτών.
Ο ηγετικός ρόλος της BYD στον πόλεμο τιμών
Η BYD πρωτοστατεί στον δασμολογικό πόλεμο, έχοντας προχωρήσει στα τέλη Μαΐου σε μειώσεις τιμών έως και 34%. Ανταγωνιστές όπως οι Leapmotor και Geely ακολούθησαν με παρόμοιες κινήσεις.
Η Leapmotor κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 148%, φτάνοντας τις 45.067 μονάδες, ενώ η Geely ανέφερε αύξηση 46% με 235.208 παραδόσεις. Η Xpeng, ενισχυμένη από το νέο μοντέλο MONA M03, τριπλασίασε τις πωλήσεις της τον Μάιο.
Οι ηλεκτρικές πωλήσεις ξεπέρασαν τα υβριδικά για τη BYD
Η BYD πούλησε 204.369 ηλεκτρικά οχήματα, ξεπερνώντας τα 172.561 υβριδικά. Ήταν η δεύτερη φορά φέτος που τα καθαρά ηλεκτρικά ξεπέρασαν τα plug-in. Επιπλέον, οι παραδόσεις στο εξωτερικό ξεπέρασαν τις 89.000 μονάδες, επίπεδο ρεκόρ για την εταιρεία.
Οι στόχοι πωλήσεων και οι προκλήσεις μπροστά
Σύμφωνα με την Citigroup, η επισκεψιμότητα στα καταστήματα της BYD αυξήθηκε κατά 30%-40% μετά τις εκπτώσεις. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει πουλήσει 1,76 εκατ. οχήματα έναντι στόχου 5,5 εκατ. για το 2025. Η Morgan Stanley εκτιμά ότι απαιτούνται 534.000 πωλήσεις τον μήνα για να επιτευχθεί ο ετήσιος στόχος, εστιάζοντας στο παραδοσιακά ισχυρό τέταρτο τρίμηνο.
www.bankingnews.gr
Η ετήσια αύξηση κατά 15% αποτελεί τη χαμηλότερη από το 2020, εάν εξαιρεθεί η περίοδος του σεληνιακού νέου έτους του 2023.
Ανησυχία του Πεκίνου για τις επιθετικές εκπτώσεις
Η πτωτική πίεση στη μετοχή αποδίδεται στον εντεινόμενο πόλεμο τιμών στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, ο οποίος έχει προκαλέσει την παρέμβαση των αρχών του Πεκίνου., σύμφωνα με το Bloomberg.
Η εφημερίδα People’s Daily προειδοποίησε ότι ο «αγώνας επιβίωσης» με συνεχείς εκπτώσεις μπορεί να υπονομεύσει την ασφάλεια της εφοδιαστικής αλυσίδας και να πλήξει την παγκόσμια εικόνα του “Made in China”.
Προειδοποιήσεις για αθέμιτο ανταγωνισμό
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, η ένωση αυτοκινητοβιομηχανίας της Κίνας και το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής προειδοποίησαν ότι ο υπερβολικός ανταγωνισμός απειλεί τα περιθώρια κέρδους, την ποιότητα των οχημάτων και την υγιή ανάπτυξη του κλάδου. Το Πεκίνο σκοπεύει να εντείνει τα μέτρα κατά του αθέμιτου ανταγωνισμού και υπέρ της προστασίας των καταναλωτών.
Ο ηγετικός ρόλος της BYD στον πόλεμο τιμών
Η BYD πρωτοστατεί στον δασμολογικό πόλεμο, έχοντας προχωρήσει στα τέλη Μαΐου σε μειώσεις τιμών έως και 34%. Ανταγωνιστές όπως οι Leapmotor και Geely ακολούθησαν με παρόμοιες κινήσεις.
Η Leapmotor κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 148%, φτάνοντας τις 45.067 μονάδες, ενώ η Geely ανέφερε αύξηση 46% με 235.208 παραδόσεις. Η Xpeng, ενισχυμένη από το νέο μοντέλο MONA M03, τριπλασίασε τις πωλήσεις της τον Μάιο.
Οι ηλεκτρικές πωλήσεις ξεπέρασαν τα υβριδικά για τη BYD
Η BYD πούλησε 204.369 ηλεκτρικά οχήματα, ξεπερνώντας τα 172.561 υβριδικά. Ήταν η δεύτερη φορά φέτος που τα καθαρά ηλεκτρικά ξεπέρασαν τα plug-in. Επιπλέον, οι παραδόσεις στο εξωτερικό ξεπέρασαν τις 89.000 μονάδες, επίπεδο ρεκόρ για την εταιρεία.
Οι στόχοι πωλήσεων και οι προκλήσεις μπροστά
Σύμφωνα με την Citigroup, η επισκεψιμότητα στα καταστήματα της BYD αυξήθηκε κατά 30%-40% μετά τις εκπτώσεις. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει πουλήσει 1,76 εκατ. οχήματα έναντι στόχου 5,5 εκατ. για το 2025. Η Morgan Stanley εκτιμά ότι απαιτούνται 534.000 πωλήσεις τον μήνα για να επιτευχθεί ο ετήσιος στόχος, εστιάζοντας στο παραδοσιακά ισχυρό τέταρτο τρίμηνο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών