Η YD πούλησε 7.231 ηλεκτροκίνητα οχήματα τον Απρίλιο έναντι 7.165 της Tesla, σύμφωνα με στοιχεία της Jato Dynamics
Η BYD πούλησε περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρία (BEV) από την ηγέτιδα της αγοράς Tesla στην Ευρώπη για πρώτη φορά τον περασμένο μήνα, τον Απρίλιο καθώς η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία συνέχισε να καταγράφει διείσδυση στη μεγάλη αγορά παρά τους υψηλούς δασμούς.
Η BYD με έδρα τη Shenzhen, η οποία κατασκευάζει επίσης plug-in υβριδικά (PHEV), πούλησε 7.231 BEV τον Απρίλιο, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 169%, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η εταιρεία έρευνας αγοράς Jato Dynamics από 28 χώρες της Ευρώπης.
Οι πωλήσεις της Tesla μειώθηκαν κατά 49% στις 7.165 μονάδες την ίδια περίοδο.
«Παρόλο που η διαφορά μεταξύ των μηνιαίων συνολικών πωλήσεων των δύο εμπορικών σημάτων μπορεί να είναι μικρή, οι επιπτώσεις είναι τεράστιες», δήλωσε την Πέμπτη (22/5) ο Felipe Munoz, παγκόσμιος αναλυτής στην Jato Dynamics.
«Αυτή είναι μια κρίσιμη στιγμή για την αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι η Tesla ηγείται της ευρωπαϊκής αγοράς BEV εδώ και χρόνια, ενώ η BYD ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία της πέρα από τη Νορβηγία και την Ολλανδία μόλις στα τέλη του 2022».
Παρά τους τεράστιους δασμούς που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) των κινεζικών εταιρειών αυξήθηκαν κατά 59% σε ετήσια βάση τον Απρίλιο, φτάνοντας σχεδόν τις 15.300 μονάδες, ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες από την Ευρώπη, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων 26%, πρόσθεσε.

Στον τομέα των PHEV, οι πωλήσεις των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών αυξήθηκαν κατά 546% σε ετήσια βάση, στις 9.649 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 10% των PHEV που ταξινομήθηκαν στην περιοχή.
Σε απάντηση στις διαταραχές από τους δασμούς των ΗΠΑ, η ΕΕ και η Κίνα διαπραγματεύονται τους ευρωπαϊκούς δασμούς και διερευνούν την πιθανότητα καθορισμού κατώτατης τιμής για τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων επιταχύνουν επίσης την κατασκευή εργοστασίων στην ήπειρο για να αντιμετωπίσουν τους δασμούς. Το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο αυτοκινήτων της BYD στην Ουγγαρία αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Η BYD σχεδίαζε επίσης να εγκαταστήσει την ευρωπαϊκή της έδρα και ένα νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Ουγγαρία, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο Διευθύνων Σύμβουλος και πρόεδρος Wang Chuanfu.
Τα BYD θα πωλούνταν και στις ΗΠΑ αν δεν υπήρχαν οι δασμοί 100%.

Η Tesla διαθέτει δύο μοντέλα ευρέως διαθέσιμα—το Model 3 και το Model Y—και τα δύο κυκλοφορούν στην αγορά εδώ και χρόνια.
Η κινεζική BYD διαθέτει περίπου 25 μοντέλα, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης αγοράς Inovev, και συνεχώς ανανεώσει το στόλο της.

www.bankingnews.gr
Η BYD με έδρα τη Shenzhen, η οποία κατασκευάζει επίσης plug-in υβριδικά (PHEV), πούλησε 7.231 BEV τον Απρίλιο, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 169%, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η εταιρεία έρευνας αγοράς Jato Dynamics από 28 χώρες της Ευρώπης.
Οι πωλήσεις της Tesla μειώθηκαν κατά 49% στις 7.165 μονάδες την ίδια περίοδο.
«Παρόλο που η διαφορά μεταξύ των μηνιαίων συνολικών πωλήσεων των δύο εμπορικών σημάτων μπορεί να είναι μικρή, οι επιπτώσεις είναι τεράστιες», δήλωσε την Πέμπτη (22/5) ο Felipe Munoz, παγκόσμιος αναλυτής στην Jato Dynamics.
«Αυτή είναι μια κρίσιμη στιγμή για την αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι η Tesla ηγείται της ευρωπαϊκής αγοράς BEV εδώ και χρόνια, ενώ η BYD ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία της πέρα από τη Νορβηγία και την Ολλανδία μόλις στα τέλη του 2022».
Παρά τους τεράστιους δασμούς που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) των κινεζικών εταιρειών αυξήθηκαν κατά 59% σε ετήσια βάση τον Απρίλιο, φτάνοντας σχεδόν τις 15.300 μονάδες, ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες από την Ευρώπη, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων 26%, πρόσθεσε.

Στον τομέα των PHEV, οι πωλήσεις των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών αυξήθηκαν κατά 546% σε ετήσια βάση, στις 9.649 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 10% των PHEV που ταξινομήθηκαν στην περιοχή.
Σε απάντηση στις διαταραχές από τους δασμούς των ΗΠΑ, η ΕΕ και η Κίνα διαπραγματεύονται τους ευρωπαϊκούς δασμούς και διερευνούν την πιθανότητα καθορισμού κατώτατης τιμής για τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων επιταχύνουν επίσης την κατασκευή εργοστασίων στην ήπειρο για να αντιμετωπίσουν τους δασμούς. Το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο αυτοκινήτων της BYD στην Ουγγαρία αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Η BYD σχεδίαζε επίσης να εγκαταστήσει την ευρωπαϊκή της έδρα και ένα νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Ουγγαρία, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο Διευθύνων Σύμβουλος και πρόεδρος Wang Chuanfu.
Τα BYD θα πωλούνταν και στις ΗΠΑ αν δεν υπήρχαν οι δασμοί 100%.

Η Tesla διαθέτει δύο μοντέλα ευρέως διαθέσιμα—το Model 3 και το Model Y—και τα δύο κυκλοφορούν στην αγορά εδώ και χρόνια.
Η κινεζική BYD διαθέτει περίπου 25 μοντέλα, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης αγοράς Inovev, και συνεχώς ανανεώσει το στόλο της.

www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών