Η Ρωσία κατήγγειλε τη συμφωνία με την Ουκρανία για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στη Μαύρη Θάλασσα
Η Ρωσία ανακοίνωσε την καταγγελία της συμφωνίας με την Ουκρανία σχετικά με τα μέτρα για τη διασφάλιση της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας στην Αζοφική Θάλασσα και το Στενό του Κερτς.
Τη σχετική απόφαση υπέγραψε ο Ρώσος Πρωθυπουργός, Mikhail Mishustin.
«Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 37 του Ομοσπονδιακού Νόμου "Περί Διεθνών Συνθηκών της Ρωσικής Ομοσπονδίας", καταγγέλλεται η Συμφωνία μεταξύ της κυβέρνησης της Ρωσικής Ομοσπονδίας και του Υπουργικού Συμβουλίου της Ουκρανίας για τα μέτρα που διασφαλίζουν την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στην Αζοφική Θάλασσα και το Στενό του Κερτς, η οποία υπεγράφη στη Μόσχα στις 20 Μαρτίου 2012», αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο.
Βάσει της συμφωνίας, οι δύο χώρες όφειλαν να ενημερώνουν αμοιβαία η μία την άλλη σχετικά με τις εθνικές απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος από τη ρύπανση.
Σε περίπτωση παραβίασης αυτών των κανόνων, κάθε χώρα είχε το δικαίωμα να επιβάλει διορθωτικά μέτρα στα πλοία και τα πληρώματα της άλλης πλευράς, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης απόπλου από το λιμάνι, μέχρι την αποκατάσταση των παρατυπιών.
Επιπλέον, Ρωσία και Ουκρανία αντάλλασσαν δεδομένα από παράκτιους σταθμούς που διέθεταν αυτόματα συστήματα αναγνώρισης (AIS), τα οποία συγκέντρωναν πληροφορίες για το μέγεθος και την πορεία των πλοίων που κινούνταν στην περιοχή.
www.bankingnews.gr
Τη σχετική απόφαση υπέγραψε ο Ρώσος Πρωθυπουργός, Mikhail Mishustin.
«Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 37 του Ομοσπονδιακού Νόμου "Περί Διεθνών Συνθηκών της Ρωσικής Ομοσπονδίας", καταγγέλλεται η Συμφωνία μεταξύ της κυβέρνησης της Ρωσικής Ομοσπονδίας και του Υπουργικού Συμβουλίου της Ουκρανίας για τα μέτρα που διασφαλίζουν την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στην Αζοφική Θάλασσα και το Στενό του Κερτς, η οποία υπεγράφη στη Μόσχα στις 20 Μαρτίου 2012», αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο.
Βάσει της συμφωνίας, οι δύο χώρες όφειλαν να ενημερώνουν αμοιβαία η μία την άλλη σχετικά με τις εθνικές απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος από τη ρύπανση.
Σε περίπτωση παραβίασης αυτών των κανόνων, κάθε χώρα είχε το δικαίωμα να επιβάλει διορθωτικά μέτρα στα πλοία και τα πληρώματα της άλλης πλευράς, συμπεριλαμβανομένης της απαγόρευσης απόπλου από το λιμάνι, μέχρι την αποκατάσταση των παρατυπιών.
Επιπλέον, Ρωσία και Ουκρανία αντάλλασσαν δεδομένα από παράκτιους σταθμούς που διέθεταν αυτόματα συστήματα αναγνώρισης (AIS), τα οποία συγκέντρωναν πληροφορίες για το μέγεθος και την πορεία των πλοίων που κινούνταν στην περιοχή.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών